Husk meg
Brukernavn
Passord

Hoås er klar

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 mar 05, 22:26
Nå skjer plutselig mye...

Samtidig med at Stian Johnsen har takket ja til Aalesund, så er U21-landslagsspiller Øyvind Hoås fra Molde klar for FFK!

fredrikstadfk.no

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 22 mar 05, 22:45
Velkommen Hoås..

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 22 mar 05, 22:51
Velkommen til klubben, Hoås!

Vi kan ikke lenger klage på bredden i angrepet. Nå har vi en del spiiser: Ringberg, West, Viikmae, Hoås og Wiig.

Stian ut, Hoås inn. Poteto, Potato.

Må innrømme at jeg ikke er en Hoås-ekspert, men siden han er på U21, så kan det da ikke være tvil om at han innehar nyttige kvaliteter? La at en miljørforandring er akkurat det gutten trenger!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 mar 05, 22:56
Virker som litt Tore Andre Flo-light. Høy og hengslete, men mer teknisk enn god i lufta. Litt veik og uferdig, men stort potensiale. Husker han kom inn i en tv-kamp i fjor hvor Drillo var ekspertkommentator, og Drillo var veldig begeistret.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 22 mar 05, 23:01
Endret: 22 mar 05, 23:48
En ting vet jeg i alle fall om ham... Han var`nte lett å få tak i for en prat! ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 22 mar 05, 23:07
Veldig spennende med Hoås, han har absolutt en del spennende kvaliteter. Synd at vi ikke har Stian til å fore han med gode innlegg, men etter hva jeg har hørt så imponerte MacDonald på kanten i dag, så kanskje ikke savnet blir merkbart.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 22 mar 05, 23:16
Fy f... han macdonald er god.. kan ike få sagt det nokk ganger ;)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 mar 05, 23:30
hvis maccern er så god, hvorfor har han ikke spilt noe særlig før??

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 mar 05, 23:32
på den andre siden, morten gamst pedersen spilte ikke en dritt i blackburn i starten, men nå er han jo megahit.kanskje drillo bare ville vente til tiden ble riktig?

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 22 mar 05, 23:43
Ja, har lurt litt på de jeg også. Han ble spurt av Svein Bergstrøm hva han syntes om innsatsen til MacDonald, Ramberg og Wiig(den lille tiden han spilte), som Svein tydeligvis var fornøyd med, da svarte han kun at Martin er på gang og Ramberg er en spiller vi har store forventninger til, men sa ingenting om MacDonald! Da tenkte jeg at han kanskje prøver å unngå noe særlig snakk om MacDonald før seriestart, sånn at han kan overraske alle og ta motstandern med en storm!! :ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 mar 05, 23:58
macdonald fikk skryt i nrk så jeg. ble trukket fram som en av de beste:)

vi får håpe du har rett. steike, nå har jeg ikke sett ham enda, men utrolig gøy med slike spillere. håper han får sjansen til å vise seg fram:D

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 23 mar 05, 00:15
Endret: 23 mar 05, 00:22
Til Sa#78
Da tenkte jeg at han kanskje prøver å unngå noe særlig snakk om MacDonald før seriestart, sånn at han kan overraske alle og ta motstandern med en storm!! :ffk:

Jeg tror du er inne på noe der S.a. #78. Jeg har tenkt tanken selv, Drillo er jo en luring. Forøvrig tror jeg Mc Donald har mye mer å gå på enn det han viste idag.

Dersom det ikke kommer en Kvisvik, eller lignende før vinduet stenger, er jeg overbevist om at Mc`en tar venstrevingplassen.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 mar 05, 00:26
Som Drillo sier: - Han skaper de største sjansene begge veier for oss.

Huker han bort det han skaper i feil ende, så vil han nok få mye spilletid. Men jeg tror ikke Drillo ser på ham som noe klart førstevalg ennå. Har på følelsen at han blir en "superinnbytter" - hvert fall i vår.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 23 mar 05, 08:39
Det har jeg på følelsen av også!

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 23 mar 05, 17:44
Hvor lang kontrakt er det Hoås har signert? Syns det er bra gjort av de offesielle sidene til FFK å ikke få med det i artikkelen...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 mar 05, 10:03

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 mar 05, 11:20
Endret: 24 mar 05, 13:28
Opprinnelig postet av Costanza
Som Drillo sier: - Han skaper de største sjansene begge veier for oss.

Huker han bort det han skaper i feil ende, så vil han nok få mye spilletid. Men jeg tror ikke Drillo ser på ham som noe klart førstevalg ennå. Har på følelsen at han blir en "superinnbytter" - hvert fall i vår.


Jeg tror Drillo gjør alt han kan for tone ned hvilket kjempetalent Mc Donald er, både overfor spilleren selv, supportere og media.

I Drillos filosofi står jo ekstreme spisskompetanser sentralt, men som han selv sier så er det nesten alltid sånn at når en spiller har noen ekstremt gode egenskaper, så har han også noen dårlige.

Når Mc Donald forløpig er dårlig taktisk og defensivt, så bør det være noe som kan forbedres veldig mye raskere enn om han feks. hadde vært svak på hurtighet eller teknikk. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 25 mar 05, 14:35
Vi må nok gi Hoås litt tid.I sin korte kariere i tippeligaen har unggutten kun rukket å spille 19 kamper og scoret 2 mål. Dette er spissens fakta svart på hvitt, men sier kansje noe mer om hans avslutteregenskaper enn om hans forhåpentlige tilretteleggerrolle som han kansje vil ha.
Ingen goalgetter kan du si,men med mange nok assist og frekke passninger kan han fort bli en yndling for det.
Han var jo tiltenkt en fast plass i 11 til Molde + at han er U21 spiller.
Men jeg er noe tvilsom.....

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 mar 05, 14:45
Dag Frode Hornseth hadde også U21-landskamper og i tillegg bedre statistikk fra Tippeligaen... Ikke for å være negativ, men det er MANGE spillere som er innom U21 uten at de noengang blir det helt store. Viktig å ikke ha for store forventninger til Hoås, han blir nok en god utfordrer, men får det tøft med å kjempe seg inn på laget. Molde havnet under oss på tabellen i fjor, og han fikk svært lite spilletid der, og imponerte heller aldri voldsomt da han fikk sjansen. Når det er sagt - jeg har troen på ham. Virker som en spennende spiller!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340