Husk meg
Brukernavn
Passord

Stian klar for Aalesund

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 mar 05, 17:44
Opprinnelig postet av HectorFFK
Hvor har du det fra at Stian var gratis?


Muligens fra denne tråden :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 23 mar 05, 18:53
OK, men det er vel ikke 100% sikkert?

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 mar 05, 19:30
Opprinnelig postet av HectorFFK
OK, men det er vel ikke 100% sikkert?

Før klubben bekrefter det, så er ingenting sikkert.

aafkmyra på VGD sier at det ikke ble noen billig overgang for Aafk, og hans kilder er som regel meget gode. Det blir uansett ord mot ord og rykte på rykte frem til klubben evt. bekrefter noe, og det kommer neppe til å skje.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Torbjørg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mar 05
Innlegg: 3

Lagt til: 23 mar 05, 20:12
Stian var gratis. og det er 100 % sikkert.
Stian bekrefta det for meg i går. FFK tok kontakt med Aafkog ett par andre klubber bl.a. Raufoss og tilbød Stian gratis.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 mar 05, 20:52
høres merkelig ut:/

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 mar 05, 21:03
Hvis han gikk gratis, noe jeg finner merkelig, så kan jo det bare bety en ting, at FFK hadde hastverk med å rydde plass for en ny venstreving? For hadde de hatt litt is i magen, så hadde de garantert fått penger for han...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 mar 05, 21:09
Hadde aldri forestilt meg at Stian Johnsen ville forlate FFK på denne måten... For noen år siden tenkte jeg, at dersom han forlater FFK så blir det til fordel for en større og bedre klubb og at FFK får en del penger for ham... Ingenting av det skjedde tydeligvis.

Men litt merkelig er det jo at FFK måtte selge en spiller for å få råd til å hente en ny. Og om man fikk 0 kroner for Stian Johnsen og brukte 2 mill på Øyvind Hoås, så rimer ikke det helt med at man var avhengig av å selge for å få økonomi til en ny. Stian hadde neppe såå høy lønn heller. Eller var det kanskje bare fordi man ikke ønsket så stor spillerstall, men at midlene hele tiden har ligget der? Derfor man kanskje ble desperate med å gi bort en god, ung spiller under kontrakt...

Uansett, jeg synes hele opplegget er ganske merkelig og muligens litt amatørmessig/dårlig planlagt fra FFKs side.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 23 mar 05, 21:38
Nå er det vel heller ikke sikkert at Overgngene til Hoås og stian hadde noe som helst med hverandre og gjøre. Kan godt hende FFK hadde signet Hoås uavhengig av om Stian forsvant eller ikke, og at de er i ferd med og finne en ny klubb til f.eks. hornseth i tillegg.

Men det kan jo også hende at dette med at stian gikk gratis bare var sprøyt. Det finner vi ikke ut før klubbene går ut med noe offisielt. Noe de sikkert ikke gjør uansett.

Angående prisen på Hoås, så skal vi vel også ta dette med en klype salt foreløpig. Det er tross alt bare noe noen i en avis der oppe har hørt. Det kan like gjerne være det molde krevde for han, og at denne journalisten fikk denne informasjonen tidlig.
Uansett så er vel rundt 2 mill vanlig pris på u-21 landslagsspillere?

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 24 mar 05, 18:54
Så nå blir det vel tilbake til FFK-spill uten venstreside... Det skal godt gjøres at FFK får en vingspiller like rendyrka som det Stian var...

Så nå blir det vel en spiller på venstre side på midtbanene, og som søker innover mot midten, og så skjer ikke en skit....

Og jeg som hadde håpa at FFK skulle få skikkelig godt gammeldags vingspell igjen med Enerly på høyre (skjønt han søker innover han og), og Stian på aller ytterste venstre...

Jeg tror ikke FFK får tak i en ny venstreving av tilnærmelsesvis samme kaliber som Stian. Men man får kanskje en mer anvendelig spiller, det er så.

Vingspill må tilbake i FFK! Det er ikke bare en kjip etterlevning fra gamle dager, det er veldig effektivt, flott å se på, og faktisk ganske trygt, i og med at ballen er langt unna der motstander har flest spillere ( i midten )...

Spørsmålet er bare om et moderne fotball-lag har "råd" til to rene vinger... Det ser ikke sånn ut, synes jeg.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 24 mar 05, 20:27
Sjlaph avh, har du sett hr yerland, vår lila raske hr yerland..??

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 mar 05, 20:55
Endret: 24 mar 05, 20:57
Har du ikke hatt gleden av å se "Donaldinho" enda, Asgeir?

Han har utvilsomt et mye større potensiale enn det Stian Johnsen har. Både ham og Stian Johnsen har det man kan kalle for spisskompetanse. Stian har fart og er god til å utfordre motstander, "Donaldinho" har fart og er desidert den beste teknikeren i FFK troppen.
Felles for dem begge er at de begge har noen ting de også er dårlige på.
Forskjellen på de to tror jeg er at Stian med tiden kan bli en habil tippeligaspiller, men at "Donaldinho" har potensiale til å bli en topp internasjonal spiller.

Selv om jeg er blandt dem som er veldig begeistret for "Donaldinho", så håper jeg også at den neste forterkningen vi får, forhåpentlig før 1. april, blir en skikkelig venstreving.

"Donaldinho" kan brukes både på høyre og venstresiden og som spiss og jeg tror nok Drillo i år først og fremst vil bruke ham som en slags superreserve.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 25 mar 05, 15:42
Skjønner enda ikke hvorfor Stian ble solgt/gitt bort...leste nettopp en gammel artikkel (link) hvor Drillo sier at farten er FFKs viktigste våpen og nevner bl.a Stian som en av de kjappeste på laget...hvorfor selge en som er med på å danne vårt farligste våpen?

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340