Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Odd

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 mar 05, 17:56
Endret: 21 mar 05, 17:56
Er vel greit å få fokus over på denne treningskampen nå. Lagoppstillingen er nå klar og disse spillerne starter i et 4-5-1-system:

Steinar Sørlie
Roger Helland
Bora Zivkovic
Lars Blixt
Trond Erik Bertelsen
Roger Risholt
Michael Røn
Hans Erik Ramberg
Martin Wiig
Dagfinn Enerly
Markus Ringberg

Reserver:
Pål Andre Czwartek
Christian G. Petersen
Tero Koskela
Håkan Søderstjerna
Jose Garro
Gherland MacDonald

Positivt at de fleste er klare for dyst. Savner fortsatt Piiroja og Brenne (og forsåvidt Trondsen), mens West heller ikke er 100% klar...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 21 mar 05, 18:40
451 meg midt i ræ....

Noen hevder det er liten forskjell mellom 451 og 442, men jeg syns det er et hav av forskjell...på filosofien bak formasjonen.

Nå er nok dette litt farget av at jeg fremdeles er frustrert over spillerdisposisjonene i klubben.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 mar 05, 18:59
Litt interessant egentlig, selv om denne tråden handler om kampen. Noen som kan gi noen formeninger om FFK før og etter, 4-4-2 kontra 4-5-1? Har ikke sett FFK under Drillo ennå, så det kunne kanskje være interessant å få noen synspunkter, og hvis så, så kan vi jo lage en egen tråd? :)

Tilbake til kampen. Om jeg ikke forventer resultat, så forventer jeg i hvert fall innsats fra laget i denne kampen. Det er nå de skal vise at det faktisk bor moral i dem, at de faktisk kan prestere... Lykke til FFK :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 21 mar 05, 19:51
OK.. Nå har jeg roet meg litt ned.

Jeg har sett kampene mot IFK og Moss.
I Begge kampene spilte vi 451.

Mot IFK syns jeg vi til tider var veldig gode, med raske kombinasjoner langs bakken.

Mot Moss så var alt bare sorgen. Men den store forskjellen var vel egentlig at i den ene kampen kjempet spillerne om hver ball, og løp i posisjoner, mens mot Moss, sto alle å hang med hue, og ingen bevegde seg før Marcus kom inn.

Jeg tror at en 451 formasjon er mer avhengig av at midtbanen kommer på løp, og støtter spissen. Hvis ikke det skjer så kan man like gjerne spille uten spiss.

En 442 tillater nok at spissene kan skape noe selv, uten hjelp fra midtbanen. Selv om en bevegelig midtbane selvfølgelig alltid er å foretrekke.

I forhold til kampen i morgen, så forventer jeg det samme som deg. Arbeidsmoral og vinnervilje.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 21 mar 05, 20:43
Opprinnelig postet av Carlsberg
451 meg midt i ræ....

Noen hevder det er liten forskjell mellom 451 og 442, men jeg syns det er et hav av forskjell...på filosofien bak formasjonen.

(...)

Jeg tilhører dem som tar tallkombinasjonen med stor ro. Du og FFK1903 er forøvrig inne på det i denne tråden: det viktigste er innsatsen og vinnerviljen. 451 kan være riktig så offensivt og underholdende hvis midtbanen makter å støtte spissen. Ditto er det bare sorgen å se på når det ikke fungerer. Da kan jeg i og for seg være enig i at man like gjerne kunne spart (seg) den spissen. Men da står man i den minste med masse folk i forsvar og unngår kanskje å slippe inn unødige mål når det går trått en kamp.

Som andre her forventer jeg meg også at i det minste innsatsen er på plass i morra. Men jeg tar gjerne en seier også. Så slipper vi kanskje å se orda FFK og krise sammen så ofte på etpar dager....

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 mar 05, 21:46
når går kampen?? er ikke hjemme, så har ikke fått sjekket så nøye. *woops*

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 22 mar 05, 09:00
Hvor er West? Er det ikke på tide han spiller litt? Skadet igjen? Håper noen evaluerer treningsopplegget vi har hatt i sesongoppkjøringen. Kan umulig ha vært særlig bra. Aldri hørt om ett lag med så mye skader. Hvem har ansvaret?
Ser at Steinar Sørli står i mål. I forhold til keeper har jeg snudd litt. Har hørt at Steinar har jobbet hardt for å komme tilbake. Er ikke den latsabben han var før. Ja han fløt på talent.
Nå går meldingene på at ALH blir i beste fall 2. valg. Viser en treningsiver som ikke ligner grisen. Slapp.

---------------------------






ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 mar 05, 09:11
Drillo sa noe om at West har hatt litt problemer når han gir 100% på trening så de ville ikke ta noen sjanser med han.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 22 mar 05, 10:01
Har ikke hørt noe om at ALH brått har arvet treningsslappheten til Sørlie, men har faktisk hørt at sistnevnte skal ha vært bedre på trening i det siste. Hva som er rett gjenstår å se 10. april.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 22 mar 05, 10:19
I dag vinner vi!! :-) Evig optimist

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 22 mar 05, 13:30
Da er det klart at vi slipper å betale en slik ungdomskompensasjon for Martin Wiig.

FFK og Odd har i lengre tid vært uenige om en pengesum i forbindelse med Martin Wiigs overgang til FFK. Fredrikstadklubben fikk i dag medhold av Norges fotballforund, og slipper dermed å betale mer for Wiigs overgang.

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 22 mar 05, 15:02
Når det gjelder ALH så tror jeg har hørt drillo har sag i en eller annen sammenheng at ALH spilte nok over evne på høstsesongen i fjor. Kan det tolkes som at han ikke er så stabil god keeper uansett?
Uansett, så mener jeg at Sørli var en av våre aller beste spillere i 1 div. Han har gått gradene han også og fikk en tøff tippeligastart. Hvis han nå kommer tilbake og gjør en solid jobb, så synes jeg det er helt suverent!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 mar 05, 15:52
Det Drillo sa på medlemsmøtet var at ALH fortsatt var å betrakte som førstekeeper, men at Steinar hadde tatt seg skikkelig i nakken, trent godt, blitt lettere og at både ham og Lasse Staw nå pustet ALH i nakken og var nesten jevngode.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 22 mar 05, 16:36
Endret: 22 mar 05, 16:37
1-0 til FFK, Dagfinn Enerly. Wiig gått ut med skade etter 3 min

--> McDonald inn

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!


mini Ringberg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mar 05
Innlegg: 14

Lagt til: 22 mar 05, 16:36
Vi er sikkre på at det blir seier til:ffk: tipper 3-0

---------------------------

mini Ringberg


mini Ringberg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mar 05
Innlegg: 14

Lagt til: 22 mar 05, 16:39
enerly scora 1-0:ffk:

---------------------------

mini Ringberg


mini Ringberg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mar 05
Innlegg: 14

Lagt til: 22 mar 05, 16:41
osen scora enerly??

---------------------------

mini Ringberg


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 22 mar 05, 16:45
Endret: 22 mar 05, 16:46
Opprinnelig postet av Hubro7
Uansett, så mener jeg at Sørli var en av våre aller beste spillere i 1 div. Han har gått gradene han også og fikk en tøff tippeligastart. Hvis han nå kommer tilbake og gjør en solid jobb, så synes jeg det er helt suverent!


Steinar var uten tvil vår beste spiller i hele vårsessongen i fjor! ALH ble i utgangspunktet hentet inn som en reserve ettersom Rotevatn ikke akkuratt imponerte som innbytter. Etter min mening er Steiner en bedre, og ikke minst mer rutinert keeper enn Lund Hansen.

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 22 mar 05, 16:53
2-0... Enerly igjen

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 22 mar 05, 16:53
Dagfinn!!!!! Yeh, yeh, yeh!!! 2-0


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340