Husk meg
Brukernavn
Passord

Stian Johnsen på prøvespill i ålesund

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 mar 05, 00:17
ifølge aafkmyra på vgd er stian på prøvespill i ålesund denne uka. hva???

trodde ikke stian var en av de som skulle bort.. tyder dette på at ffk har en venstreving i ankomst??

hva skjer???

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 21 mar 05, 00:53
Mener å huske at han akkurat har signert en ny kontrakt,så dette kom veldig overraskenes....

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 21 mar 05, 01:01
Dette tror jeg rett og slett ikke noe på. Stian har signert ny kontrakt med FFK, så jeg ser ingen grunn til at han skal trene med Aafk.

Skulle han derimot ikke få noen særlig fremgang denne sesongen så tror jeg nok det kan bli hans siste i FFK.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 mar 05, 01:05
Endret: 21 mar 05, 01:06
Er jo ikke første gang Aalesund eventuelt er interessert i Stian Johnsen, så jeg tviler ikke på at dette kan være riktig. Husk at vi har ny trener nå i forhold til da Stian skrev under ny kontrakt, og Drillo kan ha helt andre oppfatninger om Johnsen enn Eggen hadde.

Min mening er imidlertid at dette er helt håpløst. Vil beholde Stian i FFK minst ett år til. Når han har formen inne så er det ytterst få som kan stoppe han når han kommer med raidene sine på venstre kant.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 mar 05, 01:08
Og her er bekreftelsen på at dette stemmer, for de som måtte tvile på det.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 mar 05, 01:11
hvis det ikke kommer noen ny venstreving. hvilke alternativer har vi nå? er jo venstreving vi trenger, også forsvinner kanskje en av de få vi har.. skjønner ingenting jeg

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 21 mar 05, 08:21
kan ikke si jeg er spesielt fornøyd med det her... :(
føyer seg bare inn i rekken av merkelig ting som skjer i klubben!!!
da må det ihvertfall hentes inn en ny spiller!

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 21 mar 05, 08:23
Endret: 21 mar 05, 08:40
Dette er jo ren galskap! Stian er jo det eneste ving-alternativet vi har på venstrekant. Og det er faktisk ikke ofte man finner venstrebente spillere med hans kvaliteter.

Jo mer jeg tenker på det, jo mer sjokkert blir jeg. Stian viste veldig gode takter i fjor, når han fikk tillit, og han er vel også en av få spillere som ikke er skadet. Hva i all verden er de de tenker med der nede?

---------------------------

La oss selge hele laget!!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 mar 05, 08:44
merklig at FB.no ikke har skrevet noe..
kan ikke se at det står noe på hovedsiden til ffk heller

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 21 mar 05, 09:45
Hvis de lar Stian gå nå, så MÅ de ha et ess i ermet før overgangsvinduet stenger.
Nå begynner jeg skikkelig å lure på han derre drillo......

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 21 mar 05, 10:30
Endret: 21 mar 05, 10:32
Jeg lurer lit på om den saken er gammel, og at F-B har lagt ut linken ved en feil...

Men nå har jeg sjekket det, og saken er fersk. Jeg er ikke så veldig fornøyd med å mister Stian med mindre vår venn fra Greåker finner veien hjem til Plankebyen. Og det er neppe særlig sannsynlig denne sesongen :-(

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 mar 05, 11:28
jeg sendte mail til fb og dem la det ut.. ikke bare for at jeg sendte mail.. det hadde nok kommet her er den

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 21 mar 05, 11:31
Nå begynner det å klompe seg opp med dumme avgjørelser i FFK. Hvem har skylda? Myklebust?:confused:

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 mar 05, 11:34
går han da uten at vi for noe da er jeg redd for FFK sin fremtid i tippeligaen.. velge å selge en som har frem tid og en som er god. hmmm ja vi kan lure, men ingen her kan vel gi svar

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 21 mar 05, 12:45
Det kan jo tenkes at dette er noe stian selv har ytret ønske om. Og at klubben da ikke vil ødelegge for han, om de sliter med å slanke stallen.

Jeg synes også at stian er en av de som burde fått muligheten en sesong til. Men om han selv vil flytte på seg, synes jeg det er bedre å la han gå. Så har vi kanskje plass i troppen til den nye og sinnsykt gode venstrekanten vi trenger. :cool:

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 21 mar 05, 12:48
Opprinnelig postet av keiko
merklig at FB.no ikke har skrevet noe..
kan ikke se at det står noe på hovedsiden til ffk heller


Jeg hadde vel vært mer overrasket OM det hadde stått på FFKs hovedside. Det er jo den minst oppdaterte siden på hele www. Bl.a. har de ikke satt inn resultater fra de siste 5 treningskampene. Skammelig! Kanskje noen andre burde tatt over oppgaven som webmaster der??? Synes at en profilert klubb som FFK bør ha mer oppdatert webside.

Dette ble litt off-topic, men hadde behov for å få ut litt frustrasjon. Når det gjelder Stian Johnsen, føyer jeg meg i rekken av de uforstående. Vingspillere er det vi har minst av i troppen. Helt på trynet at han da får lov til å prøvespille i andre klubber. Men kanskje det har skjedd noe innad i klubben vi ikke vet om.

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 21 mar 05, 12:55
Stian har vel i ærlighetens navn ikke imponert i Tippeligaen. Fint at folk har tro på ham, men vi trenger spillere som hever laget. Får sikkert mange i mot meg her inne nå. Synes Stian har fått nok tid til å etablere seg på laget. Det har han ikke klart. Helt greit om han går. Det er greit om han blir også. For min del så betyr enkeltspillere lite, det er laget som betyr noe. Stian er vel ikke akkurat den som blør for drakta. Kjekk gutt med bena planta på jorda. Synd han ikke har fått ut det vi vet bor i ham. Savner temperament.

---------------------------






RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 21 mar 05, 13:01
Endret: 21 mar 05, 13:02
Opprinnelig postet av stenhard
Stian har vel i ærlighetens navn ikke imponert i Tippeligaen. Fint at folk har tro på ham, men vi trenger spillere som hever laget. Får sikkert mange i mot meg her inne nå. Synes Stian har fått nok tid til å etablere seg på laget. Det har han ikke klart. Helt greit om han går. Det er greit om han blir også. For min del så betyr enkeltspillere lite, det er laget som betyr noe. Stian er vel ikke akkurat den som blør for drakta. Kjekk gutt med bena planta på jorda. Synd han ikke har fått ut det vi vet bor i ham. Savner temperament.


Du må huske at han har vært veldig plaget av skader. Han viste imidlertid lovende takter da han endelig ble skadefri i løpet av fjoråret. Han har viktige kvaliteter når det gjelder å komme seg rundt på kanten, han er rask og våger å utfordre. Tror han kan blomstre skikkelig dersom han holder seg skadefri og får spille regelmessig.

Uansett - man kan ikke la spillere gå dersom man ikke har erstatninger klare...og det er kun 10 dager igjen av transfervinduet. Men hvem vet...kanskje FFK er i forhandlinger i dette øyeblikk... *håper*

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 21 mar 05, 13:20
For meg så er det en spiller blottet for selvtillit. Hadde vondt av ham i fjor. Du må ha selvtillit med de egenskapene som Stian har.

---------------------------






palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 21 mar 05, 13:25
Hvis du er interessert, eller kjenner noen som er interessert i å bidra på www.fredrikstadfk.no på dugnadsbasis er det bare å ta kontakt med FFK.

Vi trenger alltid flere folk som kan bidra.

mvh
pål Johansen
Webansvarlig FFK


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3