Husk meg
Brukernavn
Passord

Pengeinnsamling ala Klanen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 01 mar 05, 13:31
Kan vi få en garanti på at disse pengene går kun til spillerinnkjøp er det en god idé!

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 01 mar 05, 13:38
Klubben er jo ikke i noen krise økonomisk!!
Enig med Costanza, at vi supportere betaler nok penger om vi ikke skal spytte inn enda mer i ren veldedighet, når klubben engang ikke er i en krise!!

Går vi på kanten av stupet, skal jeg alltids spytte inn en slant eller to!!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 mar 05, 14:12
tja jeg sndte tipset til FFK...

Niko Kranjcar. U21 og A landlagspiller for Kroatia. Skulle koste 1,5 million Euro men det er vel formye. Saken er at om 3-4 år er gutten verdt minst 7-8 mil euro så..... En midtbane - spiss spiller.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mar 05, 14:14
Er det den spilleren som Odd skal teste

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 mar 05, 14:23
Nope...... har er ikke tigjengelig lenger .
Var aktuel for en måned siden .

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 mar 05, 14:30
Endret: 01 mar 05, 14:31
Kan vel nevnes i denne tråden at Oddrane har kjørt en lignende innsamlingsaksjon for at Odd kan kjøpe en spiller. I følge nettsidene deres har de fått inn ca 200 000 kroner... Men de har holdt denne aksjonen gående ganske lenge nå.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 mar 05, 15:18
Synes dere trofaste fans har hatt en pengeinsamling lenge, så mye dere betaler for treningskampene:p.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 01 mar 05, 15:34
Nå vet jeg ikke hvor mange innlegg i denne tråden som påpeker at det folk betaler er ren veldedighet og burde gitt bedre spillere.. 110 kroner koster det å komme inn i østfoldhallen. Trur dere FFK sitter igjen med alle pengene, hvis dere trur det, bør dere gå i dere selv og tenke dere om en gang til. *oppgitt*

Forslaget om innsamling er kjempebra, men pengene skal være øremerket det formål man ønsker pengene skal gå til, i dette tilfelle spillerkjøp. At det skal være tre-fire som skal si go ikke go er bare tull, det blir jo helt feil. For det første så sier du at det er de som spytter inn mest skal danne denne gruppa.. Lenge leve kapitalismen (må jo passe på at vi ikke får noen kyndige inn i dette) La pengene styre *oppgitt*
For det andre er det nok Drillo og systemet rundt han som vet hva vi trenger og hvem som er gode nok, så la oss la de styre den biten for all del!!

Men jeg er med å gir jeg hvis det dukker opp en innsamling!! kjempeforslag men rettningslinjene ble litt feil her.:p

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 01 mar 05, 16:03
Opprinnelig postet av MegSelv
Nå vet jeg ikke hvor mange innlegg i denne tråden som påpeker at det folk betaler er ren veldedighet og burde gitt bedre spillere.. 110 kroner koster det å komme inn i østfoldhallen. Trur dere FFK sitter igjen med alle pengene, hvis dere trur det, bør dere gå i dere selv og tenke dere om en gang til. *oppgitt*

Og dette er særeget for FFK? Kanskje du burde gå i deg selv i stedet?

Minner om at FCK-RBK i RL hadde billettpriser rundt femtilappen. Det er noe annet enn 110kr for å se FFK3 mot Sparta.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 01 mar 05, 16:16
Dette har jo med at FCK eier sin egen bane og kan gjøre som de vil.. Er det vanskelig og forstå dette.. Østfoldhallen er ikke FFK sin eiendel.. Herregud mann!!

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 01 mar 05, 16:27
Tja, det skader vel ikke med en innsamling hvis folket er klare for det! Skal sondere terrenget litt, som det så fint heter. Om vi bare skulle få inn noen få tusenlapper, så er det jo alltids noe. Eventuelt kunne vi tatt med en klausul som sier at hvis det totale beløpet blir mindre enn for eksempel 10.000 eller 20.000, så går pengene til sosiale tiltak for spillerne eller noe i den stilen.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 01 mar 05, 16:32
Opprinnelig postet av MegSelv
Dette har jo med at FCK eier sin egen bane og kan gjøre som de vil.. Er det vanskelig og forstå dette.. Østfoldhallen er ikke FFK sin eiendel.. Herregud mann!!

hahaha, du er morsom. Hva med Vålerenga? Som betaler i dyre summer hvert eneste år for å låne Ullevål? Ikke eier de hallen heller... Tror du virkelig at alle andre klubber eier hallene de trener i?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 01 mar 05, 16:46
Regner med at kampen du siktet til gikk på københavn sin egen arena. og ikke en hall de leide.

Skal lage noe for deg jeg så det kanskje blir enklere.

FCK:
Scenario 1
2500 tilskuere * 150 kr =375 000
si at hver mann legger igjen 30 kr i kiosken da.
2500 * 30 = 75 000
Sum 450 000

Scenario 2
6000 * 50 = 300 000
6000 * 30 = 180 000
Sum 480 000

Dette er da et lite skisse av et gitt scenario, regnet med at det kommer litt over dobbelt så mange med en pris til 50 kr.

Når vi da ser på FFK (østfoldhallen)
700 * 110 = 77 000

1600 * 50 = 80 000

I Østfoldhallen er det slik at ffk ikke får en krone av det som kommer inn i kiosken. (har blitt sagt 100 ganger før)
Av disse 77-80 000 kronene er det penger til dommere, drifting av banen, leie av banen, pluss at motstanderlaget skal ha en % vis andel av inngangspengene.

Kan du si meg at FFK får kvalitetsspillere av dette fordi vi supportere betaler så mye for å se på??

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 01 mar 05, 16:56
Jeg kan i tillegg informere deg at FCK eier 51% av parken. Det var nok noe du ikke viste.

Når du nevner VIF og Ullevåll er jeg mer enig med deg, det som er artig der er jo at det er Lyn som håver inn penger fra kiosksalget på _Vif sine hjemmekamper.

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 mar 05, 17:46
Jeg gir, men forutsetninger er som følger:

1. Disse pengene skal UAVKORTET gå til spiller kjøp!

2. Spilleren som blir kjøpt inn skal ha kvalitet, ikke en de fant et eller annet sted på nettet eller noe.

3. Drillo velger en spiller som er interesang å kjøpe, SUPPORTERNE sier ja, eller nei.

4. Det skal opplyses i media hvor mye denne spilleren kostet, og det skal stemme med den summen vi supporterne gir, (eller mer)

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 01 mar 05, 17:50
Endret: 01 mar 05, 17:50
Kan ikke la supporterne bestemme vettu.. Da blir alt helt baluba. Hva med de som ikke vil og noen som vil og andre som ikke mener noe og de som mener noe helt annet.. Skal vi gå til valgurner for å bestemme om en spiller skal komme da??

Da blir det mye "hva var det jeg sa" rundt omkring. Nei la de som kan dette best velge hvem de vil ha, der de vil ha de!
Og det er ikke oss supportere.

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 mar 05, 17:52
de som "kan dette best" prøvde nettop å skaffe en keeper som mest sansynlig er dårligere en meg i mål, og jeg har aldri stått i mål!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 01 mar 05, 17:55
hva med boessebaering da??:D

---------------------------

Trallalla........


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 mar 05, 17:57
Endret: 01 mar 05, 17:59
Opprinnelig postet av MegSelv
Nå vet jeg ikke hvor mange innlegg i denne tråden som påpeker at det folk betaler er ren veldedighet og burde gitt bedre spillere.. 110 kroner koster det å komme inn i østfoldhallen. Trur dere FFK sitter igjen med alle pengene, hvis dere trur det, bør dere gå i dere selv og tenke dere om en gang til. *oppgitt*

Forslaget om innsamling er kjempebra, men pengene skal være øremerket det formål man ønsker pengene skal gå til, i dette tilfelle spillerkjøp. At det skal være tre-fire som skal si go ikke go er bare tull, det blir jo helt feil. For det første så sier du at det er de som spytter inn mest skal danne denne gruppa.. Lenge leve kapitalismen (må jo passe på at vi ikke får noen kyndige inn i dette) La pengene styre *oppgitt*
For det andre er det nok Drillo og systemet rundt han som vet hva vi trenger og hvem som er gode nok, så la oss la de styre den biten for all del!!

Men jeg er med å gir jeg hvis det dukker opp en innsamling!! kjempeforslag men rettningslinjene ble litt feil her.:p



gruppen på 3 skal ikke finne spillere kun avgjøre om de skal gi klarsignal, kapitalismen i dette tilfelle kan få en del personer til å gi mer enn de har tenkt til om de kan være med å bestemme, hvorfor skal noen ha problemer med det.
En vaktbikke i forhold til valg av spillere ser ut som trengs når vi ser hvor mye dårlige spillere det er hentet i det siste.

Lars opprett kontoen, penger fra meg kan brukes til ditt forslag om vi ikke klare å reise mer enn 20000,- ,eller til tifo om ledelsen i plankehaugen mener det er bedre.

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 01 mar 05, 18:01
Skjønner ikke at dere gidder å klage på at han keeperen var å trente med FFK. Koster ikke FFK mer en kost og losji for å sjekke om han er god, det var han ikke, so what!!

Tenk om han hadde vært knakende god da, og vi ikke hadde sjekket han ut, hva hadde skjedd da?? Jo enda mer klaging, på hvorfor vi ikke prøvde å signe han. Slik er det i dette gamet. Hvordan skulle de ellers finne ut om han var bra?

Er glad ingen av dere sitter i styre og stell, da vet jeg ikke helt hva som hadde skjedd med klubben vår..

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340