Husk meg
Brukernavn
Passord

Pengeinnsamling ala Klanen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mar 05, 04:28
De fleste skjønner vel at klubben sliter økonomisk, hvorfor kan ikke Plankehaugen gå i spissen for en innsamling av penger til en kvalietspiller slik Klanen har gjort?
Plankehaugen har vel over 1500 medlemer, hvis 1000 av dem gir 200 kroner, er summen brått 200000 før dere har spurt andre.
For en fin reklame det hadde hvert for Plankehaugen

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 mar 05, 09:27
Endret: 01 mar 05, 09:28
dersom plankehaugen oppretter konto , stiller jeg med 1000,-, det er garantert,


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 01 mar 05, 09:37
Jeg er ikke medlem, men jeg gir alikevell.
Hva venter dere på, opprett en konto!

---------------------------

..::FFK::..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mar 05, 09:38
Jeg gir 2000

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 01 mar 05, 09:50
Initiativet er prisverdig, men jeg har ikke fått inntrykket av at klubben sliter økonomisk. Men opplys meg gjerne der med noen tall dersom jeg tar feil, så skal også jeg bidra ;)

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 01 mar 05, 10:15
God ide!!!!

---------------------------

La oss selge hele laget!!


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 01 mar 05, 10:26
Dårlig ide. Kommer i så fall ikke til å gi en krone. Det med økonomi har vel vært innlysende lenge nå. Likevel er det ingen krise. Jeg stiller spørsmålstegn med så mye rundt klubben nå. Savner litt informasjon, ikke fullstendig stillhet.
Selv med en rekordstor administrasjon, virker det som klubben står på stedet hvil.

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 01 mar 05, 11:40
Ideen er god en.. Det klanen gjorde i fjor var å skaffe 2 mil som skulle brukes til forsterkninger.. Det har dessverre ikke skjedd, men de har kommet gått med i klubb kassa.. Klanens styre jobber for å finne ut av hvor pengene har blitt av..

Men Klanen fikk eier andeler i spillere som Whæler, Gashi og Driscoll.. Kult bare det!! I år har de opparbeidet et spiller fond hvor man kan kjøpe andeler verdi kr 1000.. Men klanen er stor og mektig og har 10 ganger så mange medlemmer slik at det blir mye penger av det..

Men alle monner drar.. Kult å kjøpe seg inn i en spiller f.eks... Hvis spilleren skulle bli solgt så går pengene tilbake til fondet...til nye spille kjøp...

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 mar 05, 11:44
greit for meg også .. så lenge penger ikke bli brukt for spillere alla brasse med italinesk pass.... venstre beck som slet benken på Songdal etc....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 mar 05, 11:49
eg gir... Kjempe idee.... :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mar 05, 11:50
Vist det hadde blitt noe av dette, kunne vi endelig fått noe positivitrt rundt klubben og det trenger vi

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 mar 05, 11:53
Føler at supporterne betaler mer enn nok gjennom de overprisede billettene og møter opp i hopetall til hver kamp. Det skal ikke være publikum sin oppgave å finansiere spillekjøp utover dette. Klubben har nok ikke så lite penger at man ikke kan skaffe til veie et par habile spillere, det er nok mer snakk om prioriteringer og det å finne de rette spillerne.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 mar 05, 11:54
Endret: 01 mar 05, 11:55
Bra forslag, men det er sikkert mange som fortsatt venter på de gode signeringene som ble lovet da prisene på sesongbilletter ble forsvart med at de skulle brukes på spillerkjøp?

Og det er ikke sikkert det er pengene det står på heller, heller det å bedømme potensiale og finne spillerne. Kanskje vi skulle samlet sammen penger til en speider som kunne reist rundt og sett fotballkamper i løpet av sesongen? :D

Dæven Costanza, der var du litt før meg gitt...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 01 mar 05, 12:17
Pengeinnsamling er sikkert en fin idè, men det hjelper jo svært lite når de som skal forvalte pengene ikke kan jobben sin...

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 mar 05, 12:37
pengene bør ikke gis til klubben uten videre

det bør nedsettes en gruppe på f.eks 3 personer av de som er med på å gi , som skal si go eller no go til forslag fra på spillere fra Drillo.

Det kan være de tre som gir mest som bør sitte i gruppen som bestemmer

Jeg tror de av dere som mener de har nok midler tar feil, hvorfor må de avslutte flere spillerkontrakter før de kan tegne nye. Det viser jo at det nå ikke florerer av ledige midler til spillere.

Det haster med eventuelle forsterkninger , så Lars Thoresen som plankehaugen leder, bør sette innsamlingen på dagsorden asap.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mar 05, 12:49
Helt enig kom igjen Lars

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 mar 05, 12:53
Helt enig i at vi skal gi, men er helt uenig i at vi skal være med å si go eller no go til Drillo, ang hvilken spiller han vil gå for. Det blir rett og slett for dumt!!!

---------------------------

FFK på toppen i 2005


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 mar 05, 13:14
du må gjærne syntes det er dumt , men når vi ser hva de gjorde med 2-2,5 mill til Berthelsen, bør det være en gruppe som vurderer forslaget.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 01 mar 05, 13:19
Holder det ærlig talt ikke med vedledighet fra vår side? 110,- for inngangen til en treningskamp i Østfoldhallen. Det er jo ren og skjær vedledighet.

---------------------------






ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 01 mar 05, 13:23
gidder ikke å betale lønninga til klubbledelsen altså, for det er dit alle pengene går..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340