Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Molde

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 feb 05, 19:06
Siden ingen andre har skrevet noe særlig utenom hvem som starter, kan vel jeg gjøre det...

755 tilskuere følger kamper i Østfoldhallen og foreløpig leder Molde 3-1 etter at Ringberg kan oss ledelsen etter 20 minutter...

Og dette laget skal i følge noen ha som målsetning å spille blant de 4-6 beste for å unngå en fiasko i årets sesong?

FFK stiller dog ikke med det sterkeste mannskapet, det gjør vel ikke Molde heller.

Er det bare jeg som får følelse jeg hadde i fjor, da vi overhodet ikke lyktes i treningskampene? Vi trenger vel snart en seier for å få litt selvtillit inn i laget igjen?

Jeg er ikke her for å svartmale det hele, men vet bare at gamlingen som heier på Molde, kommer til å ringe senere i kveld med noen tåpelige gloser...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 16 feb 05, 19:26
Kommentatoren i Radio`n sa at det var rimelig ufortjent at Molde leda 3-1. Utifra FB.no ser det ut som om FFK hvertfall hadde nok av sjanser...

Må også si at jeg virkelig ikke skjønner hvorfor Risholt begynte på benken...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 feb 05, 19:44
Kampen endte 3-2 til Molde etter at Ramberg reduserte for FFK.

Angående sjanser, det stod i hvert fall at Wiig var utrolig inneffektiv i dag...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 feb 05, 19:59
Berthelsen må jeg si var et veldig positivt bekjentskap, positiv var også Blixt. Dessverre var Bora og Raijo sterkt savnet idag, da erstatterene ikke var på høyde..... Det lille vi så av Ramberg var også veldig bra......... Og keeper Lund må bruke kjeften mer...

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 16 feb 05, 21:16
En treningskamp mot molde i Østoldhallen skal vi rett og slett vinne!!
Ikke at det er noen krise at vi tapte, men jeg er redd at det i år, som i fjor vil komme en slags "taper"-mentalitet inne i hodene på spillerne om vi ikke begynner å vinne treningskampene!!

Som sagt, ikke noe panikk her i gården, men tap er tap uansett hvordan man vrir og vender på det!!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 feb 05, 21:21
Så på tv2 nettavisen at Enerly bomma på straffe og at Tor Trondsen måtte ut med skade i hælen.

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 16 feb 05, 21:25
Lund var elendig, samme med Tor... Dessverre.. Wiig har fått nok muligheter

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 feb 05, 21:48
Så kampen i østfoldhallen i dag og må vel si at jeg er "skuffet" over innsatsen til mange av spillerne, ihvertfal i 1 omgang, tar seg opp betraktlig i begynelsen av 2. men hjelper ikke når markeringene glipper i forsvar og våre mange sjanser ikke settes i mål (også straffesparket i 1 omg ble bom)

Positivt: Lars Blixt, Trond Erik Berthelsen, roger risholt og hans erik ramberg, de kjemper my og kommer godt ut av mange dueller(roger og hans erik spilte kun i 2 omg) generelt kom FFK til mange store sjanser i begynnelsen av 2 og det var tidvis bra og meget bra spill da.

Negativt: Alexander, Tor, ringberg. alex må bruke stemmen mer, organisere spillerne forran seg. Tor var nok preget av at han har hatt lang "ferie" fra fotballen, var absolutt ikke i "godt gammelt slag". Ringberg, taper mange dueller, faller så fort en spiller kommer i nærkontakt og mangler fart!

Resten spilte en tålig jevn kamp.

Totalt sett etter mitt syn: terning kast 3 på FFK.

Men, er heldigvis lenge til seriestart og minner om at raio, bora og brian er ute.

Ikke veldig skeptisk til FFK`s sjangser til å ta poeng i årets TL, men kanskje litt betenkt med tanke på at det begynner mistenkelig å ligne fjorårets oppkjøring....

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 feb 05, 22:09
Det viser vel at spiller nummer 15 og utover er for dårlig. Her er det mye kvantitet og lite kvalitet. Kan ikke bli konkurranse om plassene når de andre er så dårlig

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 16 feb 05, 22:17
Er ikke enig i at Blixt var blandt de bedre, synes heller man bør trekke frem spillere som Berthelsen, Røn og Ramberg da. Brenne viser mye positivt. Roger er stort sett alltid trygg og god. Wigg viser glimt, kommer til mange sjanser, men bommer desverre for mye. Man skal vite at man er et godt stykke på vei, når man er en spillertype som kommer til mange sjanser. Ellers spilte de andre gjevnt, personlig er jeg skuffet over Lund Hansens intreden på 1-1 målet, samt Tors tafatte takling som endte med straffespark, synes også han har tapt seg mye i duellspillet.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 16 feb 05, 22:53
Synes Enerly var veldig god. Straffa burda han ha putta, keeper gjorde en god redning. Wiig var helt på trynet spør du meg! Denne kampen viser hvor dårlig back-up vi har på spissplassene! Harry Hansen og co: løp & kjøp!:D

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 16 feb 05, 23:10
Legger til at jeg dessverre kun hadde tid til å se andre omgang...

Syns faktisk Blixt var stabilt god defensivt, men var lite med frem.

Berthelsen var god offensivt, men syns han til tider slet defensivt. Mister totalt markeringen på 3-1 målet til Molde.

Er mulig Røn var god i første, men i andre omgang synes jeg han løp mye, men dessverre mest imellom. Hansi, derimot, var god det lille han spilte.

Brenne er positiv helt frem til den siste pasningen. Da gikk det dessverre litt galt.

Synes heller ikke Ringberg var spesielt dårlig i andre omgang, og han scora jo et mål, så forferdelig kan han ikke ha vært.

Men dette er nå bare mine meninger rabla brått ned på usedvanlig dårlig grunnlag;)

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 17 feb 05, 00:16
"43 minutter mot Molde var alt Tor Trondsen spilte før han føyde seg inn rekken av hælskadede forsvarsspillere."

:p


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 17 feb 05, 01:02
Første kamp jeg ser med Drillo. Klare forbedringer fra i fjor. Ballen går mye raskere, og en del av kombinasjonene spesielt i begynnelsen av 2, ongang burde gitt 3 mål. Sjangsestatestikk 12-5 til Fr.stad. 1 straffemiss, 2 ganger helt alene med keeper etter flotte kombinasjoner. I 2 omgang kjørte vi over Molde.
Gode sidebacker. Begge offensive. Bertelsen meget rask.
Markus god, men Wiig ligger for mye ute på venstre. Hansi meget god de 20 minuttene han spilte. Roger trygg og Fr.stad lå periodevis høyt med midtbanen og presset og lagde mange sjangser.
Kampen burde vi vunnet klart. Ellers mye bedre enn i fjor, og Marcus virker klart farligere i år !!
Gleder meg !:p

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 feb 05, 01:07
Endret: 17 feb 05, 01:08
12-5 i sjansestatestikken? Hvor subjektivt er dette? For det er Moldensere som sier at de vant fortjent og at de i hvert fall hadde flere sjanser enn FFK...

To subjektive meninger blir visst aldri til en objektiv...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 feb 05, 01:07
Opprinnelig postet av moxi
Markus god, men Wiig ligger for mye ute på venstre.

Kanskje ikke så rart? Venstrevinger pleier det... Og det var det han spilte i dag i 4-5-1.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 feb 05, 07:28
Endret: 17 feb 05, 07:28
Jeg skjønner ikke at noen kan kritisere Ringberg for kampen i går jeg! Markus gjorde en knallkamp, og vant nesten alt av dueller. Ved en rekke anledninger stussa han ballen videre til Wiig, Røn og Brenne som kom på løp. I tillegg virka han mye mer giftig enn jeg har sett han på lenge.

Minusene mine går til:
Alex (håpløs opptreden på 1-1 målet), Tor, Helland, Peters

Plussene går til:
Ringberg, Enerly, Risholt, Bertelsen

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 17 feb 05, 07:55
så lenge guttane vinner mot Moss, så er jeg nesten happy... orker ikke å tenke hvor mye pes som kommer dersom guttane taper den kampen... da burer jeg meg inne...

ellers tror jeg FFK kommer til å gjøre det betraktlig bedre i år enn i fjor, men folkens, Rome wasn`t buildt in one day...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 17 feb 05, 08:41
Fikk dessverre ikke sett kampen, og overføringen på radio Fredrikstad kunne de ha spart seg. Hadde derfor store forventninger til dette forumet, med rapporter om spillernes prestasjoner osv. Men her er det jo like mange forskjellige meninger som det er brukere. så da ble jeg ikke så mye klokere...:rolleyes:

---------------------------

La oss selge hele laget!!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 17 feb 05, 09:01
Enig med ajg. Skjønner ikke hvor kritikken av Ringberg kommer fra.
Lund Hansen: Usikker, helt stum. Ikke bra.
Bertelsen: Positiv. En lynhurtig back. Likte holdningen hans når han gjorde en av få feil. Det ble svart i øya på`n.
Trondsen: Hjelpesløs, håper det retter seg.
Helland: Taper mange hodedueller. Uvant kost fra den kanten.
Blixt: Svak kamp. Kan vikariere for PAC. Trodde det var påbudt med leggskinner. Han spilte kamp med knøtteskinner. Patetisk. Her lurer vi på hvorfor det er så mye skader. Som arbeidsgiver bør FFK kreve at spillerne har fullgode leggskinner. Forbanna jåleri.
Røn: Evighetsmaskin. Mange bra løp, spesielt i 1.omgang.
Peters: Svak. Virker som om ting går litt for fort rundt ham. Har ikke tempo nok.
Enerly: Herlig spiller: Det ene raidet som han kombinerer med Brenne var verdt inngangspengene alene.
Brenne: Samme som Røn. Han også var bedre mot IFK, men fullt godkjent.
Wiig: Jobber utrettelig. Får godkjent.
Ringberg: Uvurderlig. Binder opp masse folk til enhver tid. Blir vanskelig uten spissmakker. Så bedre ut så lenge Røn og Brenne orket å komme på løp.
Risholt: Selvfølgelig konge på midten. Kunne sluttet med å hoppe over ballen på dødball. Alle vet at Enerly tar det. Måtte le når han gjorde det samme på landslaget.
Ramberg: Positiv. Litt redd for at han og Risholt blir litt like.

---------------------------







Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24