Husk meg
Brukernavn
Passord

Rekruttering i Plankehaugen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 jun 03, 20:21
Hva gjøres i plankehaugen for å rekruttere aktive medlemmer?
Hvorfor er det så mange syngende supportere på bortebane og ikke på hjemmebane? Unnskyldningen om at det er flaut å synge hjemme holder ikke.Fellesskapet i en supporterklubb må bli sterkt nok til at man ser forbi en slik bagatell!
Hva kan gjøres for å få det til å bli attraktivt å stå sammen med plankehaugen på hjemmebane, og hvorfor er det ikke tilfelle pr idag?
Sammenlikner man med klanen, så er jo det en gruppe supportere som "alle" vil stå sammen med. Hvorfor?
Stiller Plankehaugen kritiske spørsmål til sin egen rekruteringspolitikk?
Lag en saklig spørreundersøkelse på disse sidene, så kan man finne ut av hvordan Haugen kan bli enda bedre. Hovedpoenget for disse sidene er vel å fremme FFK som klubb, og ved å øke plankehaugen som gruppe, så fremmer man også klubben.
Bryr meg mye nå, spesiellt med tanke på at jeg selv ikke er medlem, men jeg synes det er rått å fryse på ryggen av lydnivået på stadion, og vil gjerne oppleve det oftere:ffk: :ffk: :ffk: :ffk:
Kjør debatt, om det er interesse for det:
:ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Macka fra start!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jun 03, 22:07
Lurer på hvordan det er med Red Beavers på hjemmekampene, er de der, eller er de kun med på bortekampene?
Syns forrøvrig Plankehaugen burde ha med seg Red Beavers, jo mere liv jo bedre er det

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 26 jun 03, 22:18
helt enig i at plankehaugen og red beavers burde samarbeidet mye tettere... da hadde det blitt ennå fler også! problemet på hjemmekamper er at så stor andel av publikum sitter på sittetribuna, først og fremst fordi de har sesongkort... veldig mange av de som står sammen med plankehaugen på bortekamper, sitter på hovedtribuna på hjemmekampene.... borte er det mye lettere fordi alle fra fredrikstad står samlet.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 26 jun 03, 23:25
Opprinnelig postet av ajg
veldig mange av de som står sammen med plankehaugen på bortekamper, sitter på hovedtribuna på hjemmekampene....


Helt riktig det ajg. Hadde jeg ikke hatt sess.kort og sutti på hovedtribunen hadde jeg uten tvil stått sammen med plankehaugen. Men det er jo veldig mange som står rundt omkring på stadion, mange er sikkert redde for å gå bort for første gang...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340