Husk meg
Brukernavn
Passord

Åge Hareide skryter av Risholt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jan 05, 08:12
Dette sier Åge Hareide til Agderposten.
Landslagssjef, Åge Hareide, fnyser av påstandene om at Roger Risholt har kondisjon som en mosjonist.
-Det er sterkt overdrevet. Han er gjerne ikke i sin beste fysiske form, men det er ingen av dem som er med på denne samlingen. Han skiller seg ikke ut fra noen av de andre spillerne, sier Hareide.
Landslagssjefen har nå fått god tid til å vurdere arendalittens kvaliteter og ikke minst form. Hareide er meget godt fornøyd med Risholts prestasjoner.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 27 jan 05, 09:03
Morsomt for Risholt og FFK dette. Risholt og resten av gjengen er på rett vei. Neste år har vi minst 3 med på denne turen :-) La meg tippe at Simen og Wiig blir med neste år...muligens PAC og Trondsen også....

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 27 jan 05, 11:11
Endret: 27 jan 05, 11:12
Blir fascinert av de som vil ha PAC på landslaget, lurer på hvor de har hodet. Det er MANGE foran i køen, kan jo bare nevne Basma, El Fakiri, Høiland, Aas, Thomas Holm...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 27 jan 05, 12:07
Pac er vel snart 30 år, og jeg tror nok det nærmeste han kommer landslaget er å dele garderobe med Risholt.

Ikke er Pac så god som flere skal ha ham til heller. På vårsesongen var han ikke veldig mye bedre enn den utskjelte Vebjørn Hagen. Det var først på høsten han hevet seg til et godt tippeliga nivå.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 27 jan 05, 12:52
Synes faktisk ikke han særlig god på høsten heller. Men da hadde han tre gode medspillere som stort sett rydda opp i plasseringsproblemene sine..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 27 jan 05, 14:06
Nå sier jeg muligens...og det forutsetter at han fortsetter utviklingen. Han har klart å tilpasse seg nivået i 1. div og deretter tippeligaen. Vil ikke forundre meg om han har ennå ett gir inne som vi vil se denne sesongen. Dette er selvsagt en forutsetning for at PAC skal bli kallt inn til C landslaget.

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 27 jan 05, 15:57
Endret: 11 nov 09, 01:58
Endret av: sissi

Og det å komme å si at Johan spilte en dårlig høstsesong!!?? Var du på kampene??

Greåker.

---------------------------

den vitende


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 27 jan 05, 16:02
Mener du å si at PAC holdt landslagsklasse på høstsesongen her!?

Tror ikke han får noen kamper for Norge, og det er vel egentlig greit nok...

sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 27 jan 05, 16:16
Endret: 11 nov 09, 01:58
Endret av: sissi

Nei..det sier jeg ikke...men at han er blant de 4-5 beste høyrecackene i Norge,,,,noe som igjen gir utslag i at han kan være med i en landslagsdiskusjon........Og JA Johan spilte gode kamper på høstsesongen, MEN ikke godt nok fo A-landslaget...

---------------------------

den vitende


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 jan 05, 16:28
Morsom du sissi... De eneste gangene du deltar i dette forumet er når du forsvarer Czwartek. :rolleyes:

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 27 jan 05, 16:34
Hehe....kjenner PAC..spillt sammen med ham i flere år..bl.a i Moss.... Han og Simen må man forsvare, vet du:)!Men jeg mener det jeg skriver, det er viktig å få frem..;):|

---------------------------

den vitende


henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 27 jan 05, 16:39
Sissi....er det? Juliussen?? Er vel LITT enig med deg...men ikke mye...PAC burde nok ha kommet med før for å ha noen mulighet på landslagspill.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 27 jan 05, 18:09
PAC har et landslagspotensiale, men da må drillo forbedret hans taktiske egenskaper, for det er vel der han er svakest. Fysisk er Czwartek etter min mening i norges toppen, men det er teknikken og det taktiske han må forbedre for å komme inn i landslagsdiskusjonen. Mulig at alderen er et ankerpunkt også.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 28 jan 05, 09:01
Mange forsvarsspillere som har vært i landslagsklasse over 35 år...så jeg tror ikke alderen er det største problemet. Tror som SA#78 sier her at det er på det taktiske det største utviklingspotensialet ligger... Plassering kanskje spesiellt.

Men er man blandt de 6-7 beste på en posisjon er det ikke mye som skal til for å få en C landslagstur. Men tror igjen at han bør heve seg like mye i år som han gjorde i fjor. Det håper jeg virkelig at han gjør, uten at PAC er min favoritt eller noe.. :-)

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3