Husk meg
Brukernavn
Passord

Blodpriser igjen på kamp i østfoldhallen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 21 jan 05, 16:20
Synes det er en svært spark i ræva av FFK å ta 110 kr for en treningskamp i østfoldhallen, hvor gutta har "ferie" tendenser enda..

om det er så at disse pengene er med å dekker utgiftene med nytt banedekke burde de opplyse det når de går ut med en vannvittig blodpris for en treningskamp så kanskje flere hadde kommet isteden for å lest avisa dagen etter om kampen

Heed

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 132

Lagt til: 21 jan 05, 16:49
Her om dagen vurderte jeg om jeg skulle ta meg en tur i østfoldhallen men etter å ha sett den lille annonsen i fredrikstad blad hvor det sto at prisen er 110 kroner så står jeg lett over..

Jeg forventer heller ikke noen stor kamp så jeg tror ikke jeg går glipp av noe..

---------------------------

Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 jan 05, 20:07
går jo ann å komme inn billigere på serie kamp jo... må være noe gærent her da!!?:confused: alltid trodd serien er det viktigste, men det ser jo ikke slik ut....:confused::confused:

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 22 jan 05, 01:39
Støtter dette, feriefotball til blodpriser står jeg også over. Det er vel kanskje bedre for klubben og spille for tomme tribuner da? :confused:

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 22 jan 05, 15:30
Enig.
Hadde fint overlevd 110, men liker ikke følelsen av det som begynner å ligne en griskhetskultur i FFK. Derfor sto jeg over. FFK bør vise litt generøsitet også, og i en treningskamp i januar er en fin anledning til det.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 22 jan 05, 18:24
Slutt å grin på prisene. FFK trenger støtte, ikke sure grinete medgangssupportere.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Sveise

Knøttespiller
Ble medlem: 02 mar 04
Innlegg: 46

Lagt til: 22 jan 05, 19:30
helt utrolig å ta så mye penger for en trenings kamp i øhallen.Griske er vel det rette ordet for dem som styrer med nede på stadion.Har jo godt opp med prisen på sesong korta også.SKANDALE spør du meg.

---------------------------

Sveise Alias Snæbbus Aristokrat #8

Lenge leve hjørnet


sveinung

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 04
Innlegg: 58

Lagt til: 22 jan 05, 20:05
Synes 110 kroner er helt greit. Husk at i dette beløpet inngår hall-leie.

---------------------------

Tippy


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jan 05, 21:44
er man suporter så tenker en ikke på pris. viktig at vi hjelper klubben eller spytter litt inn på rette steder :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 jan 05, 21:49
Endret: 22 jan 05, 21:50
Hvorfor skal man bli kalt "grinete medgangssupporter" og "ikke ekte supporter" osv. hver gang man setter spørsmålstegn med billettprisene klubben velger å sette opp? Er drittlei det.

Det er lov å være annet enn en nikkedukke, selv om man er genuin supporter av en klubb og et lag.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 jan 05, 22:36
Skulle nesten tru at han som setter billetprisene i :ffk: er en slektning av nicket mitt :p:p

Ellers enig sjølsagt med Costanza o.a.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 22 jan 05, 22:47
Om FFK tar 110 kr for en treningskamp i østfoldhallen, er jeg redd for at en treningskamp på stadion til sommern fort kommer opp i 200?
litt Ironi..
Men å betale 110 kr for ferie fotball er galskap.

Er det taken vi supportere får av FFK siden vi støtter dem i tykt å tynt?

Heia FFK
men blodpris på feriefotball er rett å slett ikke en Aristokrat Verdig.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jan 05, 23:24
å si ferie fotball er litt på vill spor.. du skulle sett kampen i dag. det var langt unna ferie fotball. 110 er grei pris

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 22 jan 05, 23:35
Syns Plankehaugen burde hatt 50,- slik at vi har råd til å dra på alle kampene og lage liv...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 23 jan 05, 01:03
Endret: 23 jan 05, 01:04
Jeg synes 110 kr er alt for mye. det burde ihverfall vært mulig å kjøpe billigere billetter for oss som er medlemmer i Plankehaugen. Det er noe som ikke stemmer når man betaler mer for en treningskamp i Østfoldhallen enn for en seriekamp på Stadion. Jeg vet ikke om lederne i FFK leser disse sidene, men det er kanskje på tide at vi supportere blir behandlet med litt mer respekt. På tide å vise det i handling også og ikke bare med fagre ord i høytidelige anledninger som opprykksfester etc.?

Eller hva sier du Mokkelbost?

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 23 jan 05, 08:34
Endret: 23 jan 05, 08:35
Nå er det ikke bare :ffk: som tar disse pengene. FFK bestemmer heller ikke prisen på hva det skal koste på kampene sine. Det er en pris som blir satt opp av forskjellige deler, dels er det drift og hall-leie. og noe er rene inntekter til kretsen og noe av kaka går til FFK. Kiosken er det Rolvsøy som tar seg av og får sin del av de inntektene som kommer inn der. Nå er det lagt nytt kunstgress som holder meget høy internasjonal klasse i Østfoldhallen, derfor synes ikke jeg 110 kroner er mye, det skal gå rundt i flere systemer enn bare i FFK vettu. Har dere ikke råd, eller ikke vil betale for å se kamper er det bare å holde seg hjemme isteden..

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 23 jan 05, 12:19
Opprinnelig postet av Costanza
Hvorfor skal man bli kalt "grinete medgangssupporter" og "ikke ekte supporter" osv. hver gang man setter spørsmålstegn med billettprisene klubben velger å sette opp? Er drittlei det.

Det er lov å være annet enn en nikkedukke, selv om man er genuin supporter av en klubb og et lag.


Helt enig! Jeg setter stadig spørsmålstegn ved enkelte ting som skjer i klubben, men jeg er da for f... ikke en grinete medgangssupporter!

Dersom ikke visse personer hadde sett kritisk på hva som skjer i FFK, ville vi fortsatt ligget og kavet i 2. divisjon.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 23 jan 05, 14:08
Endret: 23 jan 05, 14:09
Jeg synes også at 110 kroner er litt i drøyeste laget for en treningskamp i januar. Men det er en ting vi ikke må glemme, nemlig at det er nytt dekke i Østfoldhallen. Østfold fotballkrets hadde ikke økonomi alene til å legge nytt dekke så det var en forutsetning at de tyngste brukerne av hallen skulle være med på spleiselaget. Uten at jeg vet dette sikkert, så vil jeg anta at en del av disse ingangspengene går til betaling av nettopp gressteppet.

PS! Hvis 110 kroner er dyrt for en treningskamp, så foreslår jeg å plusse på en tier og stikke i Stjernehallen og se eliteseriehockey istedet;)

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Heed

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 132

Lagt til: 23 jan 05, 14:57
Endret: 23 jan 05, 14:58
Men det er ihvertfall en del billigere enn å dra på superbowl

---------------------------

Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 23 jan 05, 15:56
Rundt 30,000 spenn for de bedre setene, og 15,000 for de billigste, det er i drøyeste laget (og jeg som håpet å en gang få oppleve en av de største idrettsbegivenhetene i USA)

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340