Husk meg
Brukernavn
Passord

Lars Blixt klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

lingval

Knøttespiller

Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 69

Lagt til: 12 jan 05, 17:13
Veldig mange her som har meninger om en spiller somde enda ikke har sett spille.....
Bare fordi han ikke var god nok som back for RBK???
Er vel ikke så mange andre spillere heller som tar plassen til Stensaas og Basma på det laget??

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 jan 05, 17:23
Endret: 12 jan 05, 17:27
Jeg har i alle fall sett Blixt spille flere ganger...

Men enig med pss - får vi inn 2 GODE forsterkninger til, så ser det bra ut, men de må også komme! Det er jo de vi venter på...

At vi hadde en god høstsesong er vel og bra det, men ikke noe vi kan basere hele neste sesong på. Aalesund hadde en fantastisk god høstsesong det året de rykket ned. De var kun et mål ifra å rykke ned, men det betyr ikke at man kan multiplisere høstsesongen med to og tro at det blir resultatet neste sesong.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 12 jan 05, 17:25
Endret: 12 jan 05, 17:28
Pss, du må huske på at nivået til FFK nå vel ligger på det samme som i fjor. Jeg kan ihverfall ikke se at de nye spillerne har styrket laget i nevneverdig grad. De fleste andre lagene har kjøpt inn nye spillere og i veldig mange tilfeller så er det meget gode spillere. Det er ikke sikker at det nivået FFK holdt ifjor høst, er godt nok til å hevde seg på øvre halvdel i 2005. Og målet må vel være stadig å bli bedre, ikke holde samme nivå som ifjor. På meg så virker det som om ledelsen er i ferd med å gjøre den samme feilen som i 2004. De satser på at stallen er god nok og venter til sommeren med flere forsterkninger. Håper jeg tar feil men liker ikke utviklingen.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 12 jan 05, 17:29
Sier som alle andre.. Ikke imponert, men vi må jo gi karen en sjanse!!
Velkommen skal du væra:)

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 jan 05, 17:48
Har jo vært eksempler på spillere som har hatt godt av miljøforandringer for å komme seg i form, se på Enerly, en spiller som har spilt under 50 kamper på 3 eller 4 sesonger i Rbk kommer hitt og er landes desidert beste Høyreving i høst, Risholt som ble kastet ut av Start er blitt en genial midtbanespiller, simen brenne som stangnerte i moss er blitt glimrende. Tror att det er andre ting som spiller in på om spillere skal lykkes i ett prestasjons miljø, og utifra slik FFK miljøet virker er det ett sundt miljø med kameratskap i fokus. Jeg kan banne på at vist Blixt hadde havnet i Start Ålesund eller i HamKam og blitt en sukse hadde alle som hyler her inne klaga på at FFK ledelsen ikke gad å bry seg om at han var gratis, men den som lever får se!!


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 12 jan 05, 18:17
Endret: 12 jan 05, 18:18
Synes det er bra å ha en back-up på backene, som også gjør at det blir konkuranse på plassene... Velkommen til Fredrikstad, Lars!

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 12 jan 05, 19:00
Opprinnelig postet av jashin
Det er ikke sikker at det nivået FFK holdt ifjor høst, er godt nok til å hevde seg på øvre halvdel i 2005. Og målet må vel være stadig å bli bedre, ikke holde samme nivå som ifjor.


At det nivået som førte FFK til andre plass på høsttabellen, og til at FFK overlevde i fjor er nok til å kjempe på øvre halvdel i år er jeg temmelig sikker på.

Man må huske på at hvis seriestart hadde vært 15 aug. så hadde vi vært på royal leagueplass per dags dato. Nå stiller vi til seriestart med det samme laget som avsluttet sist sesong. Og Berthelsen er nok ikke noe særlig dårligere en Barret. i tillegg har vi fått inn Wiig (en spennende type i betrakning av sist kamp) og nå sist Blixt.

Hadde vi hatt denne troppen til seriestart i fjor ville vi antaglivis vært godt oppe på øvre halvdel. Og tro at serien er blitt betydlig bedre siden i fjor, har jeg vanskelig for å forstille meg.

Kommer det ytterligere to solide forsterkninger har jeg troren på at vi kan kjempe om en royal league plass til året.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


FFK

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 10

Lagt til: 12 jan 05, 19:21
helt enig i alt du sier pss....men som Holters sa så må de fotsterkningene komme ellers kan vi risikere å havne ganske langt nede.....

---------------------------

Hater Fredriksatd


coogee

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 04
Innlegg: 20

Lagt til: 12 jan 05, 20:45
Vil først ønske Blixt velkommen til klubben og byen. MEN, synes det minner veldig mye om i fjor. Nå har vi hentet Berthelsen fra en klubbe som rykket ned ti 2 div, Wiig som ikke fikk spille i Sandefjord, og nå Blixt som aldri har greid å etablere seg som tippeligaspiller. Klubben har forsvart nok en økning av bill priser med en økt sportslig satsning, og så er det slikke spillere vi blir servert. Hvis det er fakta som Harry sier at det er slutt på spillerkjøp, så synes jeg at ledelsen har holdt oss supportere for narr nok en gang.2 bosman spillere og 1 i 1div spiller er vel ikke så kostbart at kassa er tom allerede??

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 12 jan 05, 21:50
coogee: Økningen av bilettprisene skulle dekke økt sportslig satsing... ja. Også medberegnet de store økningene av lønn til trener-teamet. Vennligst regn litt på hvor mye penger 10 kr pr bilett er, ta i med i betraktningen at Berthelsen antakelig var en dyr mann, og påstå igjen at klubben holder deg for narr.... tull. Hadde kassa vært bunnløs hadde det vært en annen sak. Synes klubben driver fornuftig nå

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 12 jan 05, 22:52
Hmm, dette blir jo spennende...Jeg håper han slår til, vi trenger dyktige spillere... Kan jo være at Drillo ser et potensiale i en spillerstil som ikke nødvendigvis er helt lik RwvBK`s...

Velkommen skal du være Lars...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 12 jan 05, 23:04
Først vil jeg si at det er en gledelig nyhet at Blixt har valgt FFK. Jeg tror han ikke bare blir en backup, men et fast inventar på vår høyre back plass. Jeg tror PålAndrè Zwartexen blir back up.
Jeg tror Lars Blixt har mere å gi i den offensive delen av spillet. Pål Andre var god deffensivt, men mangler tilslaget for å legge gode og farlige innlegg fra siden.

Jeg mener FFK har en av de sterkeste forsvar i ligaen, men jeg tror at en sterk og høy midtbane sjef bør komme om vi skal sikte over midten i år. Jeg tror at Ringberg tross i mangel på det West har fluss av vil lage minst 15 mål denne sesongen.

Jeg håper på og tror at Håkan Söderstjerna vil blomstre under Egil Roger Olsen.

Forza Fredrikstad, Super Leeds och AIK STHLM

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 jan 05, 01:07
Endret: 13 jan 05, 01:08
Til Jonek!

Det kan hende vi allerede har den sterke høye midtbanesjefen du etterlyser.
Jeg blir nemlig ikke overrasket dersom Drillo velger Bora Og Tor T. som midtstoppere og flytter Piiroja frem på midtbanen og at han blir den spilleren du etterlyser.
Piiroja har i noen kamper spillt på den plassen på sitt landslag.
Denne løsningen vil sikkert kun bli brukt dersom Drillo velger å spille 4-5-1 eller 4-3-3.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 13 jan 05, 08:28
Endret: 11 nov 09, 01:58
Endret av: sissi

.

---------------------------

den vitende


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 13 jan 05, 10:03
Må innrømme at jeg (som flere andre) føler at forsterkningene Berthelsen, Wiig og Blixt ikke bidrar til å heve :ffk:s første 11 fra høstsesongen.
Blixt minner med for mye om kjøpet av Hornseth, som også flere av oss stilte store spørsmålstegn ved.
Klar over mye synsing og føling på denne tiden av året, men noen ganger kan en også gi uttrykk for magefølelsene. Magefølelsen min sier forsatt at :ffk: har behov for en sterk og konstruktiv midtbanespiller. S-A#1 sin løsning med Raio på midtbanen, vet jeg ikke om svarer helt til dette.
Skal tygge mer på det.
Tror og håper også som Jonek at Marcus vil sikkert score 15 mål (minst) med en konstruktiv midtbane bak seg.

Velger forsatt å tippe :ffk:på en 4-6 i TL 2005, dårligere er fiasko.
Håper fortsatt på forsterkninger som kan gi muligheter til kamp om medaljer.

Sier også fortsatt " The future så bright I gotta wear shades"









---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 jan 05, 11:53
Skal bli spennende å se lars Blix. Vellkommen skal han være. :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 14 jan 05, 09:18
Ser ut som om jeg og Dracula er helt på linje her. Er likevel litt mindre skeptisk etter å ha lest hva RBK supporterne mener om Blixt.

Vil ønske Han lykke til i :ffk:

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 jan 05, 09:25
Orker ikke å lese hva andre skrev men vil bare slenge min lille mening.
Lurer på hvor mange "gjennomsnitlige" 1. divisjon spillere skal vi ha i stallen. I stedet for 4-5 slike går ann å kjøpe en høydare vel. ken hende jeg er for kritisk og tar feil (jeg håper at jeg tar feil)men måtte bare "slenge" det har ut

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 14 jan 05, 16:56
Enig med de som er lei av at vi henter b-lags spillere fra rosenborg. Bare se på de vi har fått derfra fra før. Hva bidro vel Enerly og Lund Hansen med i høst? Fy faen, send dem hjem.. Og hva har vel Tor Trondsen gjort for klubben?

Tror faktisk andrelaget til rosenborg kunne kjempet om medalje i tippeligaen. De har ihvertfall bedre spillere enn FFK på de fleste plassene.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 jan 05, 17:55
Julekake da... :)

Sist jeg hørte noe fra FFK skulle de hente inn spillere som garantert gikk inn å heva laget, om Blixt gjør det eller ikke er jeg usikker på........


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3