Husk meg
Brukernavn
Passord

4-0 til Sparta etter 1. omgang

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 des 04, 14:08
FFK stiller kun tre a-lags spillre. Dag Frode Hornseth, Dagfinn Enerlky og Markus Ringberg.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 des 04, 14:23
6-0 noen minutter igjen.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 des 04, 14:36
flaut synes jeg.da kan dem like greit kalle turnerneringen romjulsturnering arangert av FFK oldboys og ikke FFK. at det går ikke ann å samle et tropp som kan gjøre det litt bedre. Det er trossalt proffe folk som lever av fotball og tjener godt av fotball og da bør dem kunne være her i byen og spille for laget.Lurer på hva sjefen min hadde sagt hvis jeg sa : nei nå er det Jul og Nyttår så jeg drar til familien i par uker. Ufff nå er jeg skikkelig skuffet.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 des 04, 14:42
Det værst er at FFK skuffet i fjor også. Da tapte de 5-3 for Selbak, foran etn fullsatt Østfoldhallen. Vi bruke kun Markus Ringberg, LArs Petter Hansen og Mikael Røn fra a laget.
Hvorfor arrangerer de dette når de ikke tar det serriøst?

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 29 des 04, 14:56
De som ikke unner FFK-spillerne juleferie bør tenke seg om en gang til...

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 29 des 04, 14:59
Jeg syns egentlig at det er greit at de stiller med ett lag som er nesten uten førstelagsspillere.
Greit å gi juniorene og de nest beste matching slik at man kan se hvem som er nærmest førsteelveren.

Det som da forundrer meg er at FFK sier at målsetningen er å vinne cup`en.
FFK kommer ikke til å vinne en slik cup med juniorlaget sitt, kun ispedd med 2-3 A-lagsspillere.........
Det burde de fleste forstå.

Greit at de stiller med ett B-lag, men da burde målsetningen være deretter.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 29 des 04, 15:16
Det verste i kampen mot Oslo-diamantene var at de spilte 1-2-3-formasjon, altså en bak...Da tar man ikke motstanderen på alvor. Må være bedre å sitte lavt og spille seg gjennom for et så teknisk godt lag som FFK.

Tipper taktisk svakhet var mye av problemet mot Sparta også... Men uansett, viktig å se talentene mot litt motstand, bedre at de som ønsker det får ferie, det har de ikke for mye av.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 29 des 04, 15:22
de stillte ikke med et b-lag, men i perioder tilnærmet c eller d
Dersom de ikke kan stile med bedre spillere kan de likegodt trekke seg.

Flere av de som var ute på der i dag, kan sikkert bli bra , men det er flere år til de har nok muskler til å spile a-lags fotball
Det var nok siste gang jeg så juleturneringen, om ikke FFK viser at de legger noe i det selv.
PÅ lang sikt tror jeg hele turneringen taper på dette, hva om Sparta også gjør dette etterhvert.
Vi får heller se på treningskamper etter jul.





Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 des 04, 15:47
Opprinnelig postet av En Annen Planke
De som ikke unner FFK-spillerne juleferie bør tenke seg om en gang til...



Unne Juleferie? Hva med deg og meg og alle andre? har Juleferie som andre så her er det ikke snakk om å unne eller ikke. Synes bare det er unødvendig å misbruke denne turneringen til de grader. det kommer minst 300-400 mennesker til å se dem og hva får disse tilbake. i tilleg synes jeg ikke det er akkurat deilig å lese at FFK er slått ut av Sellbak (ikke noe vondt mend med Sellbak jeg har spilt der selv) eller Sparta.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 29 des 04, 15:54
Det som er sikkert er at inngangspengene burde vært halvert, de tjener jo grovt på kiosken uansett...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 des 04, 16:28
å tape en kamp i romjulscupen er greit nok det, tape for sparta er også greit nok, men makan! sparta er ikke 4 mål og 2 straffer bedre en FFK! uansett hvor mange alag spillere som var med,synes ffk generelt sett har tatt romjulscupen litt for lite alvorlig i år igjen! greit at de fortjener juleferie, men detta var en flau måte for FFK å ta ferie på!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 29 des 04, 18:42
Synes faktisk selve arrangementet rundt turneringa er dårlig. Mange som har reagert litt på det.
Virker faktisk litt som det er kun er bakstevold som får ting gjort rundt arrangementer.
Kommer nok noe skriverier om dette etter turneringa nå!!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


erfo

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mai 03
Innlegg: 65

Lagt til: 29 des 04, 19:35
[quote=En Annen Planke]De som ikke unner FFK-spillerne juleferie bør tenke seg om en gang til...

Hvor lenge er det siden FFK spillerne trente hardt? Egentrening i juleferien krever disiplin, noe jeg tror ikke altfor mange i FFK har.
I Start trente man knallhardt i november for i det hele tatt å få juleferie. Virker som Nordli har skjønt hva som må til for å overleve. Greit å la juniorspillere prøve seg, men ikke alle på en gang. Da får de til og med problemer i Interkretsen.

---------------------------

erfo


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 29 des 04, 20:33
Opprinnelig postet av erfo
Greit å la juniorspillere prøve seg, men ikke alle på en gang. Da får de til og med problemer i Interkretsen.

Hmm...hva skal man gjøre hvis ikke man lar juniorer prøve seg på juniorlaget...?!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


erfo

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mai 03
Innlegg: 65

Lagt til: 29 des 04, 21:04
Hmm...hva skal man gjøre hvis ikke man lar juniorer prøve seg på juniorlaget...?!

Jeg mente selvfølgelig A-laget i Romjulscupen. Det var jo stort sett juniorspillere som spilte mot Sparta. Da taper man selvfølgelig 6-0 .

---------------------------

erfo


Heed

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 132

Lagt til: 29 des 04, 22:02
Nå har jo da FFK gått ut før turneringen og sagt at de skulle stille med juniorlaget. De har da bare forespurt de a-lags spillerne som er hjemme om de hadde lyst til og være med..

---------------------------

Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 29 des 04, 23:04
Opprinnelig postet av erfo
Jeg mente selvfølgelig A-laget i Romjulscupen

Ingen selvfølge at du mente det. Du skriver at et lag vil få problemer selv i Interkretsen dersom de stiller med bare juniorer... Men Interkretsen er jo serien for nettopp juniorer. Skriv det du mener neste gang... :cool:

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 29 des 04, 23:51
Endret: 30 des 04, 12:45
Ærlig talt folkens, nå får dere slutte å kritisere her. Jeg liker heller ikke å tape for Sparta, men jeg blir nesten irritert over en del av klagingen her!


1. FFK tjener så og si ingen ting på denne turneringen. Mye av inngangspengene går til pengepremier. (Pengerpremier som forresten de fleste laga fra distriket gav til ofre for flodbølgen)
Og til dere som klager over inngangspenger: IKKE GÅ DA VEL, dere vet jo hva slags lag dem stiller med!


2. Jeg føler meg ganske sikker på at FFK selv bryr seg heller lite om selve turneringen. Uansett det er et faktum at turneringen er populær blant de andre klubbene i Fredrikstaddistriktet. Etter hva jeg har hørt (ikke sikre kilder) har det vært diskutert å kutte ut hele turneringen, men dette ville vært lite populært blant byens øvrige klubber. Sånn sett kan man si at FFK arrangerer denne turneringen snarere for andres del enn for egen del.


3. Til dem som klager over at spillerne har ferie: Deltakelse i turneringen var frivillig for spillerne i A-stallen. HVa er egentlig problemt med det? Greit, de er fulltidsansatt, men når er det egentlig vi vil se resultater? Alle som har et snev av kunnskap om trening og treningsplanlegging bør vite at det ikke er så dumt med en ferie... Dessuten så mener jeg å huske at spillerne ikke akkurat hadde 3-4 ukers sommerferie som de fleste av oss andre...:confused:


PS! Info til Klokan og andre: Det er hverken FFK senior, junior eller, for den saks skyld old boys, som arrangerer denne turneringen. Det er Fredrikstad FotballKlubb som er arrangør.

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 30 des 04, 00:30
Ikke rart Sparta ikke gir pengene til ofrene for flodbølgen (noe jeg mener de burde gjort), de skal sikkert innvestere i T5PC....

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 30 des 04, 01:21
Endret: 30 des 04, 01:22
Så denne først nå, hvis ikke hadde jeg nevnt det istad:

Opprinnelig postet av Planken
Det som er sikkert er at inngangspengene burde vært halvert, de tjener jo grovt på kiosken uansett...


Bare så det er sagt: Kiosken i Østfoldhallen har OVERHODET INGENTING med FFK å gjøre. Der er det medlemmer i Rolvsøy IF som jobber på dugnad til inntekt for Rolvsøy. Og for ordens skyld, det er eierne som får inntektene fra salget. Rolvsøy får kun betalt ut ifra en avtale med eierne.
Sånn, da er det avklart...

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340