Husk meg
Brukernavn
Passord

Julevitser!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 24 des 04, 13:07
Per Egil Ahlsen døde, etter et langt og rikt fotballiv og kom selvfølgelig til himmelen.
Der ventet Gud med åpne armer, og Han sa: -Siden du har tjent laget ditt trofast og godt, samtidig som du har vært en kjernekar hele livet, vil du få en flott bolig i Himmelen. Gud viste så Ahlsen fram til et hus - som hadde en hageflekk foran huset, et lite svømmebasseng og ellers alt man måtte trenge. Et greit hus å ha i himmelen, så Ahlsen sa seg fornøyd og flytta glad og lykkelig inn.
Etter innflyttinga følte Ahlsen for å strekke på beina og tok seg en tur for å titte på nabolaget. Han gikk forbi den ene boligen etter den andre. Alle var av samme standard som hans eget hus, men etter en stund kom han til noe som først så ut som en diger park. Stor var forbløffelsen da han fant ut at det var hagen til den største villaen han noensinne hadde sett! Det var gull og marmor overalt. Den mest velstelte og største rosehagen han noensinne hadde sett. Selve huset var så stort at han måtte se på det en to, tre ganger for å få med seg alt. Huset hadde i tillegg egen helipad, tjenerkompleks et humongous svømmebasseng, kort sagt - the works!!!!
Det som fikk Alhsen til virkelig å steile, var at på taket sto en 20 meters flaggstang, og i den hang det største MFK-flagget han hadde sett!
Det mest skremmende var allikevel statuen på plenen foran huset.
En 25 meter høy statue i den fineste marmor. Selv med et halvt øye på 100 meters avstand kunne Ahlsen se at den forestilte tidenes mossekæll - Rune Tangen!
Ahlsen ble fly forbanna og løp rett til Gud. Her klaget han sin nød:
"Hvorfor skal jeg få en liten koie for lang og tro tjeneste for FFK, når Tangen får et palass hinsides all beskrivelse for sin innsats i MFK?" spurte Ahlsen med gråten i halsen.
"Slapp av", svarte Vår Herre. "Kåken er ikke Tangen sin - den er min!"

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 24 des 04, 13:08
En FFK fan dør på kamp-dagen og kommer til himmelen i sin FFK drakt.
Han banker på himmelens port, og ut kommer Skt. Peter med et Mosseskjerf.
"Heisann" sier Skt. Peter, "Jeg beklager, men FFK fans kan ikke komme inn i himmelen"
"Hva ?" utbryter mannen, forbløffet.
"Du hørte hva jeg sa, ingen FFK fans"
"Men jeg har vært en god mann !?", sier mannen.
"OK, hva har du gjort av gode gjerninger?", spør Skt. Peter.
"Fx. ga jeg for tre uker siden en hjemløs 100 kroner."
"OK ! Har du gjort mere ? "
"For to uker siden ga jeg 100 kroner til de sultne i Afrika".
"Hmmmm, noe mere ? "
"Ja, for en uke siden ga jeg 100 kroner til Albanske hjemløse."
"OK , vent her mens jeg snakker med Gud."
Det går ti minutter før Skt. Peter kommer igjen. Han kikker mannen i øynene og sier :
"Jeg har snakket med Gud og han er enig. Her har du dine 300 kroner igjen, så kom deg til hælvette bort !!"

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 24 des 04, 13:08
En FFK fan dør på kamp-dagen og kommer til himmelen i sin FFK drakt.
Han banker på himmelens port, og ut kommer Skt. Peter med et Mosseskjerf.
"Heisann" sier Skt. Peter, "Jeg beklager, men FFK fans kan ikke komme inn i himmelen"
"Hva ?" utbryter mannen, forbløffet.
"Du hørte hva jeg sa, ingen FFK fans"
"Men jeg har vært en god mann !?", sier mannen.
"OK, hva har du gjort av gode gjerninger?", spør Skt. Peter.
"Fx. ga jeg for tre uker siden en hjemløs 100 kroner."
"OK ! Har du gjort mere ? "
"For to uker siden ga jeg 100 kroner til de sultne i Afrika".
"Hmmmm, noe mere ? "
"Ja, for en uke siden ga jeg 100 kroner til Albanske hjemløse."
"OK , vent her mens jeg snakker med Gud."
Det går ti minutter før Skt. Peter kommer igjen. Han kikker mannen i øynene og sier :
"Jeg har snakket med Gud og han er enig. Her har du dine 300 kroner igjen, så kom deg til søren bort !!"

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 24 des 04, 13:09
Hver morgen før frokost står Bin Laden foran det magiske speilet sitt og spør: "Speil, speil på veggen der, hvem er det største rasshølet i verden her?"
Og hver morgen svarer speilet: "Du er det største rasshølet Osama". Osama blir alltid i strålende humør av dette og blid og fornøyd går han og spiser frokost.
Ikke en dag går forbi uten at Osama spør speilet, og svaret er alltid det samme. Osama Bin Laden er og blir det største rasshølet.
Så en dag kommer Osama ned til frokost med en sur mine i ansiktet, og han er tydelig forbannet. En av hans elleve koner våger å spørre:"Hva er galt Osama?"
Osama svarer: "Hvem f a e n er Roger Risholt?"

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 24 des 04, 13:56
Faen så elendige "vitser",skaff deg en hobby evnt et liv hjælmen...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 24 des 04, 14:24
Fikk ordrett de samme vitsene fra en annen mossekæll på mail igår... Tydelig at de har lite å finne på i juleferien!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 24 des 04, 15:08
Jeg kan en veldig morsom Mossevits:
"MFK er Østfolds stolthet"

HAHAHAHA.. Å gud bedre...
:ffk:

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 24 des 04, 15:14
Forsøk på å provosere eller være morsom med gamle vitser.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 24 des 04, 21:06
Håper Hjælmen blir banna fra dette forumet en gang for alle nå?!Hadde vært noe

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 des 04, 21:49
enig med A9 der.. sånne trenger vi ikke her

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 25 des 04, 00:18
Nå må dere jaggu ta dere sammen, og da spesielt du A9! Hadde dette vært skrevet om MFK, så hadde du vært den første til å juble! Hjælmen oppfører og har alltid oppført seg eksemplarisk i dette forumet, så skjerp dere! Du reagerer kun fordi han er en mossekæll, A9! Har han gjort deg noe kanskje?

Ta dette som en advarsel. Innlegget du skrev i den andre "takk for gaven"-tråden hører ingen steder hjemme, og er persontrakassering på det groveste. Les tråden med regler, og skal du klage på noe slikt igjen, så ta det på mail.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 25 des 04, 00:42
Endret: 25 des 04, 00:43
Synes det er latterlig at onkel politi skal dukke opp hele tiden for å rette på andre. Dette bør taes opp med personen selv, via mail uten å spre det ut over sidene her i en ellers så god juletid.

Er mektig imponert over at Hjælmen bruker så lang tid på så lite, men det er jo klart at vi er forskjellige her i verden, og verdsetter forsksjellige ting ulikt. Dette var tydligvis som å gi et barn et sukkertøy for Hjælmen. Så for f... la han leve med det da. Jeg overlever noen gamle måssehistorier og det gjør vel dere andre tippeligasupportere og. Ha en fortsatt fortreffelig høytid.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 25 des 04, 00:44
Ta og skjerp deg Holters...Med en gang feks Keiko lagde innlegg her,så var det tøvete og tull med en gang...Og når en fra Moss gjør det samme,og i tillegg håner ffk så skal vi bare akseptere det...Hvor er logikken???

Hadde jeg virkelig vært den første til å juble hvis det hadde stått slik om Mfk?Vel,det hadde rett og slett ikke brydd meg...Ikke hadde jeg jublet,men ikke hadde jeg brydd meg om det egentlig...jeg holder ikke med moss men FFK...av den grunn kunne det ikke inntresert meg mindre...Men når det står det om ffk,klart man skal reagere,hvor i all verden er følelsene for klubben hvis man ikke gjør det??!I hvertfall ikke i hjertet=P

Og å sette ut personlige "julegave takker" på forumet har ærlig talt ikke noe med ffk å gjøre vel?greit nok,at det er lite å snakke om på forumet for tida..Men det er gaaanske uinntresangt å lese...Hva med å sende et personlig julekort for det?Eller på den måte du liker å gjøre opp ting(Og ta det via e-mail)Du bør sette deg ned sammen med de andre som styrer dette forumet og sette regler som ska være på lik linje for alle og ikke la enkelte få sette ut topicer uten meninger,mens andre blir banna for å sette ut topicer som faktisk har med ffk å gjøre,men som er på grense...Og,ja hinter nok til keiko og hjælmen der...Men skal la keiko diskusjonen ligge,den er død og begravd..

Kunne passa spåkbruken min i "takk for gave" tråden,og det er bare og beklage...Skal prøve å holde en litt lavere tone neste gang..

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 25 des 04, 01:06
Endret: 25 des 04, 01:21
EDIT: Jeg hadde et innlegg her der jeg kritiserte moderatorene.

Det er nå trukket tilbake, ikke fordi jeg ikke mener det, men rett og slett fordi jeg ikke gidder engasjere meg i saken.

Beklager bryderiet....

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 25 des 04, 01:11
For det første, å sammenligne dette her med Keiko blir tullete. Det var mye mer som var bakgrunnen for utestengelsen til Keiko, men la for ALL DEL ikke dette bli til enda en Keiko debatt.

Jeg reagerte på den hetsingen og språkbruken du hadde, (og jeg kan vel forresten ta på meg skylden for at det ble et innlegg fra holters her også, ettersom jeg snakka til deg på IRC).

Julegaven Hjælmen har fått, er sikkert en humoristisk FFK gave, og ihvertfall jeg synes at det er morro å lese om VENNSKAPELIG krangling/erting mellom supoprtere, noe dette mest sannsynlig var. Det er ikke en vanlig takk for julegaven han kommer med. Les litt mellom linjene :). Innleggene dine i den tråden var veldig personrettet. Hvis du ikke likte innlegget, så burde du ihvertfall gått etter sak, ikke mannen. (Det er mulig jeg tar feil her, men hvis det hadde vært en annen en Hjælmen, tror jeg nok ikke du hadde reagert i det hele tatt)

Og de FFK vitsene er da bare underholdende. Ingen vits i å bære over seg av den grunn. Det er bare vennskapelig erting.

Og til pss: Jeg nevnte det på IRC, for å ta det med A9, noe Holters fikk med seg, og derfor skrev han inn her.

Takker for meg :)
-Rey

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 25 des 04, 01:25
Keiko-saken har så ufattelig mye mer bak seg som så altfor få vet om. De som har befunnet seg på irc-kanalen _vet_ dette, og utestengelsen av keiko var rett og slett nødvendig. Forumet har blitt et bedre sted å være etter det. Keiko trodde tross alt at alle innlegg var til ham og at alt var negativt ment og personangrep. Jeg har ikke tall for hvor mange ganger jeg med flere forsøkte å forklare ting for keiko. Det nyttet rett og slett ikke.

Hvor dukker "onkel politi" opp hele tiden da, pss? Det er jaggu ikke ofte vi bryter inn, men noen må faktisk ta den upopulære rollen. Det nytter ikke engang å sammenligne keiko og Hjælmen. Sistnevnte har alltid oppført seg eksemplarisk og vært høflig. Keiko det stikk motsatte.

Når det gjelder dine utsagn, A.Scheie, så er de tåpelige. Det er rett og slett ingenting i ditt innlegget som tilsier at det bør slettes, og det virker som det er ment som en provokasjon. Vi henviser alltid til reglene. I reglene har vi også et punkt som sier at reglene er minstekrav. I tillegg kommer skjønn, høflighet og normal folkeskikk. Når slike ting uteblir, så må vi reagere. Ditt innlegg er høflig og grei kritikk, og det er ikke slike ting vi reagerer på.

95% av gangene lar vi tråder gå selv om det ikke direkte har noe med FFK å gjøre. Dette fordi det som regel har en artig vri eller er noe helt uskyldig. Her var vi kanskje ikke like flinke når det gjaldt keiko, men så lenge slike topics bare kommer spontant nå og da, så lar vi det være. Derimot fjernes de når man tydelig kan se at det har gått sport i å poste slike tråder og det skjer systematisk. Regelen sier faktisk at tråder hovedsaklig skal omhandle fotball og FFK.

Vi har faktisk enormt stor takhøyde i dette forumet. Noe annet kan dere ikke engang påstå. Det jeg mente med "ta det på mail", var at han kan tipse oss på mail om det er noe han finner upassende - IKKE buse ut med personangrep på denne måten. Hadde noen fortalt en vits på byen og noen tilsnakket ham på samme måte som A9, så hadde det i alle fall rent over for meg. Derimot hadde man kommet og sagt at vitsen var upassende på en høflig måte, så hadde man tatt det til seg. Det er her nyanseforskjellene kommer inn og da må vi bruke skjønn for å vurdere om vi skal bryte inn eller ikke.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 25 des 04, 10:58
Oj, oj!! Da var da ikke meningen å skape slik vrede med disse vitsene!

A9- Så hvis dette såra ditt FFK hjerte og følelser, så er det å beklage!!

Forrtsatt Merry X-mas!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 25 des 04, 12:04
Hjælmen viser sin storhet...... mens andre ikke klarer det...

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 des 04, 12:11
synes vitsene var artige jeg, bare bytta ut noen av navna, f.eks leste jeg "hjælmen" istedenfor Roger Risholt:ffk::ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 25 des 04, 16:06
Synes vitsene var artige jeg...tåler man ikke det tror jeg ikke det er vitsene det er noe galt med. Fortsatt god jul til alle, også mossinger!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340