Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor er gutta fra Costa Rica ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 21 des 04, 01:39
Jeg har i 2 år hørt om det tekniske vidunderet fra Costa Rica ? Mc. Donald. Trener de med FFK eller hvor er det blitt av dem. Noe å satse på ?

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 21 des 04, 01:46
Syns jeg hørte at gutta har dratt tilbake til Costa Rica på ferie..Kommer vel tilbake ut på Nyåret...Blir Morro å følge dem! Satser på at de kan kjempe om å få spilletid når sesongen begynner.

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 21 des 04, 08:39
For å si litt om spilletypene:
Jose Garro : nokså høy av vekst.Spiller som regel sentral midtbane, kan vel også skyves ut på høyre kanten. Spiller en slags playmaker rolle. Bra teknikk, god skudd med begge bein, og mister sjeldent ballen. Absolutt noe å håpe på!

Gherland MacDonald:
Er nok de beste av disse to. Kan spille både spiss og venstre midtbane/kant. Er ekstremt hurtig og målinger har vist at han ikke er betydelig langsommere enn Brian West. Så han er med det den nest raskeste spilleren i FFK troppen. Har et utrolig bra venstre bein, kombinert med en herlig teknikk. Jeg har stor tro på denne gutten, og jeg håper Drillo bruker de i år på A-laget..det hadde de fortjent!

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 des 04, 14:58
Er enig med ffkfmv, spesielt når det gjelder Gherland Mc Donald.
Han har jeg stor tro på iår, enten som venstremidtbane/kant, eller spiss s:Dammen med Brian West.
Det siste hadde vært artig å sett, da får vi garantert Norges raskeste spisspar.
:D
Når det gjelder Garro, så tror jeg sikkert han får sjansen, men i 2005 tror jeg ikke han kommer til å få fast plass, ihvertfall ikke hvis vi kommer til å spille 4-4-2.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 21 des 04, 15:09
Personlig har jeg mer sans for Garro enn MacDonald. Synes han har et fint blikk for spillet, er alltid spillbar og slår flotte pasninger(har riktignok bare sett dem i 4-5 kamper).
På den annen side er nok MacDonald nærmere en plass på laget. Garro er en av mange som slåss med Brenne og Risholt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 des 04, 19:19
Garro var vel den spilleren som ble kåret til turneringens beste for et par år siden under U17 VM i Finnland

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 des 04, 20:06
Endret: 21 des 04, 20:11
Det er feil. For å bekrefte dette så legger jeg inn en link.

U17 VM Finland 2003

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 des 04, 20:18
Ifølge fifa ble han toppskårer i kval gruppa med tre målog ble sett på som et stort talent.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 21 des 04, 22:12
Leste noe i et eller annet media om at Garro ble kåret til noe, tipper han var Costa Rica`s beste jeg da, siden FIFA`s nettsider tydelig viser at han ikke vant noen pris fra deres side...

Noen som vet hva det kan være Garro faktisk ble kåret til?!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 des 04, 23:03
Eneste jeg har hørt er snakk om åk omme med på all star laget,men har ikke noe som kan bekrefte det.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3