Husk meg
Brukernavn
Passord

Samba i kveld før kampen mot Lillestrøm!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 25 jun 03, 14:38
Vi tenkte vi skulle varme opp publikum i kveld og spiller før kampen og i pausen under kveldens cupkamp mot Lillestrøm.

Vi tar gjerne tilbakemeldinger fra alle sammen etter gjennomført kamp i kveld, på om vi skal fortsette å komme eller om vi skal holde oss helt borte fremover...

:ffk: :ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 25 jun 03, 14:45
Kanskje Welton begynner å score mål hvis han får høre litt samba? Har hørt at dem liker sånt i Brasil :)

langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 25 jun 03, 14:56
Skal ikke se bort i fra at han henter frem samba-fortballen når han får sambaen i øret først! :cool:

:ffk: :ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 25 jun 03, 15:03
Synd det er LP som stiller fra start da :)

Men en fin kamp for dere å vise dere frem på! Bruker gjerne alle virkemidler for å komme videre i cupen.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 25 jun 03, 22:05
Syntes det var fint med dere idag..Godt plasser også..Spill gjerne mer neste gang..Hva med å kontakte EROZ resturant og få med noen av mavedanserene der til å showe litt mens dere spiller?he-he:)

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jun 03, 22:10
Jeg synes fortsatt det var irriterrende jeg da, men nå er nok jeg både en surpomp og litt sær også da :)

Det skal riktignok sies at det ikke var mye dere spillet under kampens gang nå, så sånn sett var det forbedring :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 25 jun 03, 22:11
Synes det var helt ok slik dere spillte idag, men dere bør kamskje flytte dere enda nærmere bortsupporterne. Har hørt at alle bortesupportere er glad i samba, så de blir sikkert fornøyd med å ha dere ved sin side.:D

---------------------------

Macka fra start!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 25 jun 03, 22:14
Om jeg likte rytmene,var det lite som tydet på at welton hørte det..tydet mer på at han hørte noe indre seig ambient eller slikt...eller en stemme som sa "ikke gå inn i duellen welton"

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 26 jun 03, 02:13
må først og fremst si at dere var mye bedre i dag enn det dere var mot skeid i serieåpninga!!! stor forbedring guttær!! i dag hørte vi faktisk noe annet enn bare bassen også... plasseringa var også mye bedre, men dere bør kanskje stå ennå nærmere bortesupporterne som det blir påpekt her...

ellers synes jeg det var akkurat passe mengde med samba i dag, ikke for mye og ikke for lite... hvis dere holder dere innenfor de grensene dere gjorde i dag, kan dere gjerne komme å spille på neste kamp også!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 26 jun 03, 02:15
...men ikke misforstå meg: jeg er fortsatt kritisk til dette, men når det ikke spilles mer enn det gjorde i dag, er det greit.... men det passer seg ikke å ståsånn i lange perioder hele kampen igjennom, da blir folk dritt lei, sånn som mot skeid.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Donald

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 26

Lagt til: 26 jun 03, 08:26
Samme hvor bra dere spiller, har samba ingenting på en fotballkamp å gjøre...

Rebekka

Knøttespiller

Ble medlem: 17 apr 03
Innlegg: 42

Lagt til: 26 jun 03, 16:38
Jeg og var en av de som ikke likte sambaen slik den var mot Skeid. Da ble den slitsom. Men mot Lillestrøm var det faktisk litt kult :rolleyes: Hører godt at dere av øvd. Og det var bra at dere spillte bare litt inne i mellom. Ikke hele tiden. Men hvis dere fortsetter sånn som i går mot Lillestrøm, så blir det bra :ffk: Synes jeg da


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340