Husk meg
Brukernavn
Passord

Wade Barret blir?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 29 nov 04, 22:43
Nettavisen har tydeligvis vært i kontakt med Harry Hansen. Han uttaler at han skal ta en prat med Wade Barret om fremtiden.
Noen mulighet for at han blir? (på bekostning av costa rica boys?)

Ellers så sier han at det ikke er aktuelt å hente flere keepere eller midtstoppere, men vil ha 2 spillere som kan spille alt....

Link til saken i nettavisen!

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 30 nov 04, 07:14
Håper virkelig Wade blir, spiller trygt...veldig bra jobba på slutten...han var skadet når han kom husker vi, så jeg har veldig tro på`n i 2005.
Synd at dette antagelig går ut over costa-rica boysen.
Regel spørsmål: gjeller regelen med spillere utenfor EU også etter at de har fylt 18 ? (lov å håpe)

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 30 nov 04, 08:30
Den gjelder etter man har fylt 18 ja. Ellers så hadde det jo aldri blitt noe problem, pga både West og Barrett er godt over 18 år. Når man ikke har fylt 18, og utenfor EU så har man faktisk ikke lov til å spille i tippeligaen.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 nov 04, 09:06
Hadde nok vært positivt om arrett hadde blitt.
Da det virker som CR gutta "iler langsommere" mot TLnivå enn
:ffk: hadde håpet.
Men.......
Hvorfor i svarte kjøpe Bertelsen for utrolige 2.5 mill, dersom Barrett blir!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 30 nov 04, 09:26
Kanskje de tenkte Berthelsen skulle spille venstre kant ...
Ikke vet jeg, fint med konkurranse på plassene er det uansett.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 nov 04, 09:26
Håper Bertelsen spiller fast vensreback og 2pac høyre. Fordelen med å ha Wade som backup er at han spille på begge sidene, og dermed steppe inn ved skade/karantene på en av de nevnte.
Jeg håper ihverfall at Bertelsen får en tilnærmet fast plass på laget så lenge han presterer greit(innenfor rimelighetens grenser). En så ung spiller er vel avhengig av tillitt for å bli en toppspiller. Jeg mener det absolutt er plass til Wade i troppen og tidvis på laget, men ikke fast på førstelaget om det skal være noe vitsi og fortsatt beholde Costa-Rica guttene og Momo.

Men spørsmålet er jo om en spiller av Barrets kaliber er fornøyd med å være reserve.......

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 30 nov 04, 09:27
Opprinnelig postet av dracula
Hvorfor i svarte kjøpe Bertelsen for utrolige 2.5 mill, dersom Barrett blir!

Kanskje fordi man trenger dekning på plassene?
Kanskje fordi Bertelsen faktisk er venstrebent?
Kanskje fordi Barrett faktisk kan spille på begge venstre og høyre back?
Kanskje fordi vi per i dag ikke har noen backup på verken høyre eller venstre back?
Kanskje fordi han er et av Norges største talenter? I alle fall i sin posisjon.

Bare kanskje...

:D

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 30 nov 04, 10:02
JJunior skrev:
"Jeg håper ihverfall at Bertelsen får en tilnærmet fast plass på laget så lenge han presterer greit(innenfor rimelighetens grenser). En så ung spiller er vel avhengig av tillitt for å bli en toppspiller. "


Jeg håprer FFK til enhver tid stiller med det beste mannskapet det kan mønstre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 nov 04, 10:15
Holters!
Enig med mange av dine kanskje.
Men .... derfor mener jeg vel kanskje også at
:ffk: betalte vel drøyt for Bertelsen 2.5mill ? ( 40% ved videresalg)
:):rolleyes:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 nov 04, 11:02
Opprinnelig postet av kanogvetalt
JJunior skrev:
"Jeg håper ihverfall at Bertelsen får en tilnærmet fast plass på laget så lenge han presterer greit(innenfor rimelighetens grenser). En så ung spiller er vel avhengig av tillitt for å bli en toppspiller. "


Jeg håprer FFK til enhver tid stiller med det beste mannskapet det kan mønstre.


Tror ikke du helt forstår hva jeg mener.

Det jeg mener med at Bertelsen burde få tilnærmet fast plass innenfor rimelighetens grenser, er at han burde bli foretrukket foran wade om de gjør det like bra på trening. Grunnen til det er at han har ett større forbedringspotensiale enn wade (tror jeg). Når FFK skriver en langtidskontrakt med gutten så viser de at de vil satse på ham. Det betinger at de må gi ham spilletid, og ikke sette ham ut av laget med en gang han gjør en dårlig kamp.

Jeg mener at en ung spiller som er under utvikling må få lov til å prøve og feile. Du trenger ikke være enig, kanogvetalt, men det er nå min mening.......

P.S.
Regner vel egentlig med at du vet best, siden du kan og vet alt.......:D:D

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 30 nov 04, 11:37
Til JJunior
Jeg forstår argumentasjonen din. Er også enig i at en ung spiller, på lik linje med en evt lokal spiller, må kunne få en sjanse. Men jeg mener også at en ung talentfull spiller ikke fortjener en plass på banen bare fordi han er ung og talentfull. Han må også være god nok. På samme måte som jeg tidligere har utrykt at en lokal siller ikke fortjener en plass i stallen bare fordi han er lokal.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 nov 04, 15:00
Til hansomkanogvetalt:

Tror egentlig vi er enige her, bare at vi uttaler oss forskjellig.
Bertelsen burde få spilletid, men ikke om noen i stallen er langt over hans nivå.

Men det viktigste poenget mitt er at han må få lov til å prøve å feile. Utrolig viktig da at vi som supportere ikke "mobber" ham slik som Vebjørn Hagen ble til tider, men viser forståelse for at han trenger tid til å utvikle seg.

Jeg mener IKKE at han skal få masse sjanser om han er klart dårligst på trening og ikke viser tegn til progresjon.....

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 02 des 04, 13:22
Snakket med Wade i dag da han var og trente alene! på en særdeles isete Mercurbane. Han fortalt meg at det sannsynligvis ikke ble noen ny FFk kontrakt på han. Han trente "because he had to be in good shape" med tanke på prøvespill i noen klubber. Han nevnte at disse klubbene ikke var i Norge men i Europa. Men var veldig optimist med tanke på en kontrakt i en annen klubb. Han er også ønsket av klubber i USA sa han.

Rart ingen Norske klubber viser interesse. Han har jo ikke spilt seg bort på noen som helst slags måte. Tenker på klubber som Start eller Ålesund. De har vel ikke full kvote heller. Ihvertfall ikke Ålesund men de ønsker vel bare lokale spillere.

En uvanlig treningsvillig, sympatisk og hyggelig fyr er han ihvertfall.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 des 04, 14:29
Endret: 02 des 04, 14:31
Etter min mening er det helt håpløst hvis ikke han får ny kontrakt med FFK. Barrett er en spiller jeg virkelig har sansen for.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 02 des 04, 14:33
Enig med ajg. Herlig spiller med stort hjerte på banen. Ville helst sett at han blir, men har de så trua på Costa Rica boys så må det jo bli sånn.

---------------------------






Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 des 04, 15:10
Han tjente 65000 kroner i måneden, det er mye penger å betale når han skal sitte på benken.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 02 des 04, 15:16
Endret: 02 des 04, 15:16
65000 i måneden? Hvor kommer slike påstander fra? Det nekter jeg å tro. I så tilfelle kan han bare stikke...det er alt for dyrt!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 02 des 04, 15:28
Wade må gå pga. EU kvota, sånn er det bare. Syns Wade leverte en god høstsesong, ofret trynet for drakta. Det er sånn det skal være. Men han må desverre vike pga. Costa - Rica boys. Hvorvidt han tjente 65 000 eller ikke, så synes jeg det høres mye ut.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 des 04, 15:42
Det er 100% riktig, garantert.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 02 des 04, 15:44
Seriøst, drit nå i hvor mye spillere koster og hvor mye de får i lønn! Det kan f**nmeg bare være her i fredrikstad supporterne KLAGER når klubben satser og kjøper spillere i millionklassen... Det får meg til å lure på om det finnes en måte å gjøre folk til lags på...

Kanskje hvis vi vinner Champions League med bare lokale spillere (ingen fra østsida av elva heller, så hele laget må byttæs). Finner vel noe å klage på da og vel...


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340