Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny sang til ny trener

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 des 04, 01:08
Som jeg tidligere har nevnt, så mener jeg absolutt at vi bør satse på å få til et kor på minimum 10-12 mann, helst mange fler.
Klokan og Dag Jørun bør selvfølgelig fortsatt være de som dirigerer og starter opp. Men med et kor, som kan sangene 100%, og disse blir spredd litt utover hele feltet, slik Jashin antyder, vil kunne få med alle med mye mere trøkk og samstemthet.
Dette tror jeg er eneste måten vi kan ta igjen Klanen på, når det gjelder sang.

En annen fordel er at det er flere som kanskje kan bidra med ideer vedr. nye sanger etc.
Plankehaugen bør bestrebe seg på å få til mange flere egne sanger, og da tenker jeg selvfølgelig først og fremst på melodiene.
Hvis man slår på TV idag på en fotballkamp, så hører man de samme melodiene fra Lerkendal, Brann stadion, Lillestrøm og de fleste engelske arenaer, og det synes jeg egentlig er litt trist.
:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 des 04, 01:21
Vet ikke hva som er galt med forumet nå, men når jeg skriver for mye på en gang, og deretter trykker på Send svar, så skjer det ingen ting. Derfor må jeg skrive det jeg har på hjertet i flere posjoner.
--------------------------------------

Når jeg tidligere også skrev at vi burde prøve å få med de proffesjonelle kreftene vi allerede har i blandt oss som ivrige FFK patrioter, til å danne et Plankehaugen eller FFK orkester, så var ikke min tanke at de skulle bidra så mye under selve kampene.

Men både før og etter kampene, og på feks supportertreff og masjering til og fra arenaene, kunne dette være et artig innslag.
Vi er jo litt spesielle vi fra fredrikstad og dette tror jeg kunne vært et positivt bidrag til nettopp dette. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 22 des 04, 02:49
Ok, da er vi enige Snæbbuss 1! Støtter forslaget om (for)sangere spredd rundt. jeg var redd du mente at alle forsangerne skulle stå samla i et kor og dra i gang sangene jeg.

Så til Lars: Godt å se at du kommer med svar. Men det jeg reagerer på er at du skriver at Plankehaugen skal sette av et eget felt på alle treningskampene. dette hadde man jo ikke klart å gjøre til kampen mot sparta. dermed gikk folk på forskjellige steder, mens det ble stående en liten gjeng for seg selv som ikke sang en dritt. hovedsaklig besto denne gjengen av "den indre kjernen" eller "klikken" om du vil. hadde det vært markert av et eget felt til PH kan jeg garantere at det hadde vært større interesse. hadde man vært interessert i å lage litt stemning/synging i tillegg, så hadde det trukket enda flere folk til PH, deriblant undertegnede.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 22 des 04, 21:28
Når og hvor blir første korøvelse Snæbbuss 1. ?

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 des 04, 22:44
Endret: 22 des 04, 22:54
Jeg håper Plankehaugen kan ta dette opp til vurdering. Når det kan skje vet jeg ikke.
Jeg skal ihvertfall sende et skriftlig forslag til Lars Thoresen, så får jeg se hva han svarer.
For å få det til føler jeg også at både Dag Jørun og Klokan bør være med, eller i det minste en av dem.
:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 29 des 04, 00:02
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Resten av kritikken og en del sure oppstøt som er hinsides det meste jeg har vært borti tidligere, skal jeg ta for meg i det som trolig blir tidenes lengste svar på en debatt på www.plankehaugen.no. Hvem som blir slaktet og hvem som får klapp på skuldra, blir noe av det mest spennende med denne julen;-) Det foreløpig beste svaret har forøvrig Jon Syversen gitt ovenfor. Spar resten av frustrasjonen deres til etter at dere har fått et svar. Det blir dessverre neppe før etter julehelgen.

Hvor blir det av svaret da???

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Brian_Lover

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 des 04
Innlegg: 10

Lagt til: 29 des 04, 13:27
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Som jeg tidligere har nevnt, så mener jeg absolutt at vi bør satse på å få til et kor på minimum 10-12 mann, helst mange fler.
Klokan og Dag Jørun bør selvfølgelig fortsatt være de som dirigerer og starter opp. Men med et kor, som kan sangene 100%, og disse blir spredd litt utover hele feltet, slik Jashin antyder, vil kunne få med alle med mye mere trøkk og samstemthet.
Dette tror jeg er:ffk: eneste måten vi kan ta igjen Klanen på, når det gjelder sang.

En annen fordel er at det er flere som kanskje kan bidra med ideer vedr. nye sanger etc.
Plankehaugen bør bestrebe seg på å få til mange flere egne sanger, og da tenker jeg selvfølgelig først og fremst på melodiene.
Hvis man slår på TV idag på en fotballkamp, så hører man de samme melodiene fra Lerkendal, Brann stadion, Lillestrøm og de fleste engelske arenaer, og det synes jeg egentlig er litt trist.
:D


Det kan godt være kor, men ikke no korps for de blir jeg nesten gærne på.. Hører lissom ikke hjemme på stadion det syns jeg.. hehe.. sorry alle kor-folk

---------------------------

FFk for alltid i mitt hjerte!! FFK og Liverpool er best i hele verden... Brian er best!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340