Husk meg
Brukernavn
Passord

en spiss for oss??

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 nov 04, 09:05
Endret: 19 nov 04, 12:52
Synes Pss sier det meste om Ringberg.
For meg blir midtbanen problemstilllingen.
La Marcus spille spiss. Med mest mulig tid i boksen, problemet for :ffk: og Marcus i år, har etter min mening, vært at midtbanen ikke har klart å holde trykket. Dette har ført til at Marcus må ha tatt på seg alfor mye defensivt arbeid.
Hadde likt å sett
Marcus på topp med en midtbane som nettopp klarer å "fore"
han med de rette ballene.
11 mål i TL når du må spille så mye defensivt, og ikke har hurtighet som din styrke er ; etter min mening, utrolig sterkt.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 19 nov 04, 13:29
Endret: 19 nov 04, 13:32
Er utrolig lett å kritisere Ringberg, og jeg har hørt uttalige folk gjøre det gjennom årets sesong(ikke her på forumet jeg mener da), for når Ringberg blir avslørt på sine svakheter, som f.eks. hurtigheten, så syns det utrolig godt og han virker noen ganger hjelpesløs og klønete. For de som kun er i stand til å få med seg den biten av spillet hans så kan jeg forstå at kritikken, men Ringberg er en type som gjør veldig mye som ikke er så synlig, men som er utrolig viktig, både defensivt og offensivt er han på mange måter spilleren som binder laget sammen, mener jeg. Når han i tillegg scorer 11 mål(samma som Årst!) og har 5 pass(tror det var det) så sier det seg selv at denne gutten er spesiell. Ja Holters, du kan lett finne sterkere hodespillere som også er raskere enn hva Ringberg er, men du skal lete lenge for å finne en som kan ta hans plass og erstatte hans betydning for laget! Når Eggen velger hans til lagets kaptein så har ikke det skjedd etter loddtrekning for å si det sånn!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 19 nov 04, 14:19
Tror uansett ikke FFK kjøper enda en spiss etter at de hentet inn Wiig.
Tror det er venstresiden på midtbanen, de kommer til å se etter nå, men at de tar seg god tid og leter til de finner den rette. Får vi en knallspiller på venstrekanten, så kan vi virkelig bli gode til neste år.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Josefsen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 apr 04
Innlegg: 18

Lagt til: 21 nov 04, 17:48
hva med stian? syns han er knall jeg :ffk:


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f