Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva er skjer med Kvisvik?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 24 jun 03, 14:05
Har sett at mange mener vi ikke trenger "feite" Kvisvik på laget i en tidligere diskusjon her inne.
Dette stiller jeg meg totalt uforstående til!
Snakker om en spiller i sin beste alder, mange år i tippeligaen, vært med å vinne the double med Austria og sendt dem til Champions league!
Mener folk at vi ikke trenger en slik spiller?
Dessuten er han litt "bohem- aktig" og en artig type med humor som kan være et yndet objekt for media og publikum.
I tillegg er han venstre-bent, som kan være veldig nyttig.
Så igjen:
Trenger vi virkelig ikke han?

Men får vi ham? Noen som har peiling på om vi har noen sjans?

---------------------------

Mvh

Diego


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 jun 03, 14:15
jeg kan ikke fatte og begripe hva vi skal med han... greit nok at han er feit og useriøs, men det største problemet mener jeg er hvor han skal spille... kvisvikhar alltid vært venstreving, og er det noe vi ikke trenger så er det det... her har vi jo både stjerna og ikke minst stian johnsen fra før....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 24 jun 03, 14:31
Jammen i hælvete!
Kvisvik må da være en forsterkning??
Jeg synes personlig Håkan har vært en flopp!
Han skulle jo liksom være 1. divisjons store profil?!
Jeg mener helt klart at Raymond ville forsterket laget betraktelig!

---------------------------

Mvh

Diego


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 24 jun 03, 14:47
Selvfølgelig ville Kvisevik vært en forsterkning. Det er det vel ingen som helst tvil om. At han ikke ville vært det føyer seg i rekken av naive holdninger her inne når det gjelder forsterkninger.
MEN: Det er riktig som ajg sier at det ikke akkurat er venstre ving vi trenger.

Blir det aktuelt kan vi jo bruke Stian som back, Kvisevik på flanken og Stjerna sentralt.

Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 24 jun 03, 14:54
Takk!
Et vettugt hode!
Er enig i at venstreback ikke er det som står aller øverst på ønskelista, men han er jo utrolig anvendelig denne Raymond.
Han kan brukes nesten "over alt" på banen.
Det er som du sier Finn, at det er naivt og blåøyd å mene at en slik spiller ikke er en forsterkning for en norsk 1. divisjons klubb!

---------------------------

Mvh

Diego


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 24 jun 03, 17:25
Burde vel være en sjanse hvis han ikke er for grisk?
Han skrev jo selv til Knut Thorbjørn da KT var nettgjest på fb, og kalte ham for Norges beste trener..........
Burde vel telle?

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jun 03, 18:17

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 jun 03, 18:41
og hvilke andre posisjoner enn venstreving kan kvisvik spille da om jeg tør spørre???

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 24 jun 03, 19:32
Kvisvik behøver ikke spille noe annet enn venstre ving han...Søderstjerna har ikke noe der å gjøre allikevel han...han kan spille venstre indreløper, det er jo den plassen han trekker inn mot hele tiden uansett.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 24 jun 03, 21:04
Syntes kvisvik var en meget god spiller i Brann,er dog usikker hvordan han har utviklet/stagnert som spiller i wien..Har han hatt nok spilletid og slikt.?

Ser også at Storflor blir nevnt..En spiss som helt klart vil forsterke FFK.
Synes vel det er det helt prekære egentlig..Tror det lurt å prøve å hente inn klasse spillere skal vi beholde slike som Risholt.For å holde på karer med ambisjoner må klubben følge opp i praksis..Må ellers si at jeg synes vi har gjort en god sesong så langt og hadde egentlig ikke ventet det..Positivt altså..:ffk:

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 24 jun 03, 21:47
Ifølge TV2 er Kvisvik så godt som klar for Brann. Hvor mye vi kan stole på TV2 er en annen sak, de har tatt feil ett par(hundre) ganger før :D Men er redd for at Kvisvik vender "hjem" til Brann. Skjønner han ikke men....slik jeg ser det er det større sportslige ambisjoner i FFK, hvertfall på litt lang sikt. Tror Brann rykker ned og de kommer til å slite for å komme opp igjen da tror jeg...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jun 03, 21:55
I følge TV2 vil Kvisvik mest sansynlig skrive under for Brann i morgen

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jun 03, 22:14
Nye rykter kommer fram at Kvisvik er langt fra klar for Brann, han har fått kontrakt fra Brann, men venter med å skrive under til han får flere kontrakter på bordet, det er jo flere klubber inne i bildet som kanskje kan matche tilbudet bunnlaget Brann, håper selvsagt på FFK.
Syns dette kan ligne litt på Stavrum saken, hvor mye penger syns dere at han er verdt

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 24 jun 03, 22:22
Synes ikke han er verdt alt for mye penger jeg. Selvsagt ville han vært et tilskudd til stallen, og laget, både sportslig og sosialt. Poenget mitt er at dersom vi har X antall kroner å bruke på forsterkninger, synes jeg det vil være en dårlig investering å bruke en såpass stor del av denne potten på en venstre kantspiller. Både Håkan og Stian er på gang, det er ikke på venstrekanten offensivt situasjonen er mest prekær, og Raymond er vel ikke kjent for sin gode løpskapasitet og defensive kvaliteter. Bruk heller pengene på en makker til Ringberg på topp, og en venstre back, slik at Stian slipper å lære mer på denne plassen. Flytt Søderstjerna inn i midten, Stian på kanten, (han nærmer seg formen) og vips, vi er et topplag:ffk:

---------------------------

Macka fra start!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 24 jun 03, 22:22
Vel, hvis han holder seg skadefri, så er han verdt langt mer penger enn Stavrum :) He, he.

Uansett, TV2 maser og tjaser alltid. Kan aldri tenke meg at han er klar for Brann.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340