Husk meg
Brukernavn
Passord

Håkan Søderstjerna blir i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 13 nov 04, 00:18
Jeg er glad for at tiltross for en del spekulasjoner om at Håkan skal vekk ser det nå ut som han selv ihvertfall tror han blir her. Jeg har fremdeles tro på at han blir en Veldig viktig brikke i 2005.
Fra en avis i Landskrona

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 13 nov 04, 00:34
Send han hjem med første tog el buss,fly er for dyrt!!!! Sorry men skal FFK bli et topp lag, trenger vi bedre spillere en han!!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 nov 04, 00:41
Når Drillo starter sin vareopptelling, tror jeg også Håkan blir funnet for dårlig. Spesielt med tanke på at Stian har skrevet under og at FFK fortsatt bla. ser etter en ny venstreving.

Dessuten ved å selge Håkan nå, kan man få litt penger for ham, selv om ikke det blir all verden. Men det blir sikkert også vurdert om ikke andre spillere vil yte mere for de pengene som Håkan hever i lønn.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 13 nov 04, 00:44
Opprinnelig postet av Bever
Send han hjem med første tog el buss,fly er for dyrt!!!! Sorry men skal FFK bli et topp lag, trenger vi bedre spillere en han!!!


I motstning til enkelte som tydlighvis har svelga en puck, synes jeg det er bra att han blir. Får Håkan trent bra i vinter og holder seg skadefri, tror jeg han kan gjøre det bra til året.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 13 nov 04, 00:45
enig med deg bever...jeg har vært skeptisk til han fra han kom,og han har ikke klart å bevise at han er godt nok for det laget her..men hvis han nå har bestemt seg for å bli,så er det bare til å støtte han fullt ut...Underværker har skjedd med spillere før..så kanskje han slår til...liten tro på det..men lov å håpe

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 13 nov 04, 01:12
Opprinnelig postet av seal_dm

I motstning til enkelte som tydlighvis har svelga en puck, synes jeg det er bra att han blir. Får Håkan trent bra i vinter og holder seg skadefri, tror jeg han kan gjøre det bra til året.


Helt enig, Seal!
Tror at Håkan kan overraske mange til året. Han blir en meget bra spiller til året om han ikke får oppkjøringa si spolert igjen.....

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 13 nov 04, 10:05
Virker som han fortsatt sliter med skaden han fikk for snart 1 år siden.

Hvis ikke Håkan overasker til året og blir en av de bedre spillerne på FFK vil jeg påstå kjøpet har vært en flopp av dimensjoner

:|

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 13 nov 04, 11:58
Når han koster opp i mot en mill i året bør han gis bort. Sats heller på unge talenter som har noe å bidra med i fremtiden for de pengene. Han vil ikke bli noe tap i det hele tatt.. Det må vel ligge i kortene at han skal bort og blir sett på som fordårlig ettersom Stian har fått ny kontakt og de ser etter ny venstre ving.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 nov 04, 12:30
I forhold til hva han koster burde han vært en av FFKs bedre og viktigste spillere, det har han i løpet av to år bevisst at han ikke er..... Så har vi muligheten til å gi han bort, bør det gjøres.....


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340