Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 23 jun 03, 14:24
Nå håper jeg virkelig at det blir gravd i pengesekken og at nye spillere skaffes!!
Etter å ha sett de fleste kampene i år,så må det konstateres at hverken søderstjerna,røn,hagen,cwartek,østlie og helland holder mål.Hvis drømmen om opprykk og eliteserie skal realiseres må disse byttes ut!De holder ikke høyt 1 div nivå.langt mindre Elite niå.kort og godt.Regner med at de fleste av disse er vekk hvis FFK skal være å finne i eliten.Røn blir jo omtalt som et stort talent men har vist fint lite de gangene han har hatt sjansen.Mot godset var han direkte svak.
FFk må handle spillere som går rett inn på laget.Syns det har kommet alt for mange middelmådigheter som sliter med å få en fast plass på laget.
La oss få leo,enerly,gashi,jalland! Da rykker vi opp i år!

Nå må det handles!

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 23 jun 03, 14:39
La oss få, la oss få....

Som du sikkert vet er ikke de spillerne du nevner gratis! Er heller ikke enig i analysen din når det gjelder hvilke spillere som ikke holder mål. Søderstjerna har vært ujevn, men han har skapt mange av ffks mål. Helland har scoret 4 mål i år og er bunnsolid defansivt.
Røn er enda ung og lovende.

Men jeg er enig med deg at vi trenger forsterkninger hvis vi skal kjempe om opprykk i år. Vi trenger 2 spillere. En midtbane og en spiss

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 23 jun 03, 14:42
Vi trenger 3 spillere:

Venstre back
Spiss
Høyre midtbane

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 23 jun 03, 14:52
Detta er så totalt fjernt. Vi røkka opp fra 2. div i fjor folkens. Til nå har man fått en flott start på sesongen. Oki, ikke like bra hele tida, men man har etablert seg på den øverste halvdelen av tabellen, og snuser på toppen. Vi kan ikke forvente at man skal rykke rett opp til eliten. Vi ser jo bare hvordan man på tilpasse seg nivået i 1.div. Tenk da på hvordan det er TL. Ærlig talt. Se hva slags lag vi konkurrerer med. Lag med masser av erfaring fra 1.div og TL, og som år etter år har kjempa i toppen av 1.div. Vi har til og med flere gjengangere i TL bak oss på tabellen.
Se også på de laga som har rykka opp uten å ha et godt nok fundament. Rett ned igjen etter å ha bånna tabellen hele sesongen. Er det noe poeng da? Synes man skal være fornøyd m en plass blant de 5-6 beste, og kan man henge med i kampen om opprykk så er det bare en bonus.

---------------------------

math


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 23 jun 03, 14:53
he, he, jeg gir meg ikke... Prioritertrekkefølge:

1. Spiss
2. Høyreving
3. Venstreback
3. En indreløper, evt en med litt "pondus" som kan skape litt tyngde på midtbanen.

Leo og Enerly vill gått rett inn på laget, men hva skal vi med f.eks Gashi? Mener du at vi skal bytte ut hele midtbanen?

Enerly - Risholt - Leo - Jalland

hadde selvfølgelig sett bra ut, men både Jalland, Risholt og Gashi spiller vel hovedsaklig sentralt?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 23 jun 03, 15:18
steinar
blixt tor tore hanstveit
enerly risholt leo stian/stjerna
furuseth-olsen ringberg

dette burde holde til å klamre seg fast i eliten

---------------------------

med ffk til champions league!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 23 jun 03, 15:27
Eggen vet hva som trengs. Det er et par offensive grom-spillere. Vi blir såpass presset bakover delvis fordi vi ikke klare å skap nok på topp, og blir ofte nødt til å jage en scoring istedenfor å fokusere på eget spill. Det er egentlig enkel statistikk, vi scorer for lite:
3 siste kamper: 4 scorede mål
6 siste: 10 mål (inkl. 4 mot MK)

Det er vanskelig å vinne kamper når du scorer ett mål. LP har scoret 1 (ett!) spillemål (759 min), Melo 0 (453 min), Markus har vel scoret i 5 av 12 kamper(153 min. pr.mål).

En klassespiss bør vel score i hvertfall i annenhver kamp og det er det bare Marcus som gjør. Hadde vi hatt en til som var like effektiv hadde vi med litt flakt ligget på kvalik-plass. Ett må ekstra i 3 av kampene kunne gitt oss god uttelling (f.eks mot uavgjort mot Raufoss, og seier over Strømsgodset og Hødd) Da hadde vi hatt 5 poeng til og kvalik-plass. På den andre siden har vi jo litt tur mot start og Ham-Kam

Vi trenger en schvær, hodesterk, rask fyr samme med Marcus, som kan vinne de høye ballene inn i midten. Med Markus og Bjørnar til å jage de, bør det kunne bli veldig bra!!! Hvem det skulle være?? Kommer bare på uoppnåelige som f.eks Rushfelt, Carew, Riseth...Forslag?

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 jun 03, 15:37
Tenkte bare jeg skal skyte inn her og fortelle at jeg synes denne tråden er totalt latterlig... Trenger jeg utdype det?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 23 jun 03, 15:42
Opprinnelig postet av Costanza
Tenkte bare jeg skal skyte inn her og fortelle at jeg synes denne tråden er totalt latterlig... Trenger jeg utdype det?

Nei, ingen utdyping nødvendig. Når kongen av latterlige innspill sier det er latterlig, så er det virkelig det!
Tråd avsluttet

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 23 jun 03, 16:31
Holters!
Når det snakkes om tyngde i fotball, er det ikke at spillerne på banen er tunge!!
Samme med bredde og dybde!
Det har ingenting med spillerens fysikk å gjøre...
Du snakker om å få en med "pondus" for å få tyngde på midtbanen? Dette kan i beste fall forsvares om det var ment bokstavelig! Noe jeg ikke tror du gjorde.
Da må vi skaffe oss brede spillere for å skaffe oss bredde, og dype spillere som kan ta ut dybde!!

---------------------------

Mvh

Diego


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 23 jun 03, 17:07
Ok... Jeg skal stave det for deg:

En voksen, stor og sterk kar med mye muskler. En som kan vinne hodedueller mm på banen og "jule opp" litt motspillere. Er du mer med da?

Nytter ikke å sammenligne det med "brede spillere for å skape bredde". Herregud.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 jun 03, 17:11
Opprinnelig postet av FFK
Nei, ingen utdyping nødvendig. Når kongen av latterlige innspill sier det er latterlig, så er det virkelig det! Tråd avsluttet


Takk for tittelen "kongen av latterlige innspill", FFK!

Ser ut som jeg må utdype likevel; det jeg først og fremst reagerte på var trådens første innlegg. Jeg ble så frustrert over virkelighetsbegrepet og hva som ble skrevet der, at min reaksjon egentlig var rettet mot det innlegget og ikke resten av tråden.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 23 jun 03, 17:12
Da er sitat en fin ting :) hehe

---------------------------

Utvikler og Medeier.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 jun 03, 17:14
Opprinnelig postet av morten
Da er sitat en fin ting :) hehe


Jeg tar selvkritikk! :rolleyes:

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 23 jun 03, 20:28
Jaja Costanza.. ser at du ikke er enig med meg....

Ikke glem at FFK kommer til å gå med et saftig overskudd i år.Mange tilskuere pluss rike onkler lar oss tenke ofensivt og positiv!Fremtiden er lys la oss handle nå!
Med dine holdninger graver du oss ned i 2 div....

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 23 jun 03, 21:01
Opprinnelig postet av Costanza

Takk for tittelen "kongen av latterlige innspill", FFK!

Ser ut som jeg må utdype likevel

Ikke vondt ment Costanza, men du begynte liksom :-)

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 24 jun 03, 13:55
Jeg bare tok deg på ordet jeg Holters...
Slik du skrev det, så det ut som du ikke hadde peiling på fotball i det hele tatt, men nå ser jeg at du mente det bokstavelig.
Ikke nødvendig å være så kort i lunta selv om noen prøver å rette litt på deg en gang i blant... He, he..
Hadde kanskje en dårlig dag?
Syng som Jens Book Jensen!
"Det er lov å være blid..."

---------------------------

Mvh

Diego



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340