Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med Tore P?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 11 nov 04, 00:49
Ryktene rundt en eventuell stilling i FFK for Tore P har jo surret rundt i en lengre periode. Etter at Drillo overtar, åpner det seg nå ytterligere for at dette kan realiseres?

Personlig har jeg alltid ment at FFK må benytte seg av Tore P`s gode navn/rykte, hans fotballkunnskaper og ikke minst brede kontaktflate.

Drillo hadde ihvertfall et godt øye til Tore P da han trente landslaget.

---------------------------

Pontus


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 nov 04, 01:01
Etter hva jeg har forstått så har vel ikke en trener noe med om hvem som skal ansettes i den admidnastrive delen i klubbe, trenere har vi jo nok av nå også.. Tore P utrykkte for noen år siden at han kunne tenke seg å jobbe som speider eller som agent.. Men dette var vel noe han selv kunne tenke seg, aldri vært oppe som tema??

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 nov 04, 01:07
Han jobber jo litt som agent for Rune Hauge nå. Han ble intervjuet i forbindelse med sin fremtid og potensielt arbeid for FFK av Radio Fredrikstad nylig. Da sa han at det ikke var utenkelig at han kom til å jobbe for FFK, men det var tydeligvis ikke noe konkret akkurat nå.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 13 nov 04, 12:05
tore p er stadig vekk å se på treningene til FFk så det er nok ikke noe tvil om at han vil. Det ligger nok i styret sine hender dette her tror jeg. Men det er klart at han vil være en ressurs.. Han kjenner jo utrolig mange folk i fotball sammenheng od er jo en fordel samt at han virker fornuftig og fornuftig politisk.

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 14 nov 04, 20:01
Tore P er observert som spiller på Sparta-treninger de siste dagene.

Er det bare for å holde formen vedlike, eller gjør han nok et comeback...?

Tore P. er helt sikkert SJEF i 2. divisjon enda en gang


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340