Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva synes vi om den nye trenerkabalen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 10 nov 04, 19:35
Vi fikk alle i tilknytting til FFK idag et aldri så litte sjokk, da de annonserte Egil "drillo" Olsen som ny hovedtrener. Med Eggen og Ahlsen som "medtrenere", altså assistentrenere. For meg virker det hele veldig merkelig. Eggen gjorde en kjempejobb som med laget i år ( og alle foregående år). Ligger det en baktanke fra Eggen i dette?? Uansett, mange mener nok mye om den såkalte "drillostilen" som ble innført på 90-tallet, og tenkte kanskje NEI!!! med engang nyheten kom. MEN, jeg mener at gjennombruddsfotballen som Drillo innførte idag brukes i stort sett alle klubber i Norge, også flere utenlandske klubber. At vi vil se lange baller etterhvert er det liten tvil om, men har vi ikke også sett mye av det de siste årene med Eggen? Jo, ved å se gjennom flere kamper de siste årene kan man se at nettopp denne langpassningen brukes i flere anledninger i stortsett hver kamp. Og med Ringberg på topp passer dette utmerket. (så lenge han trener mer spenst)

For min del ser jeg KUN positivt på Drillos inntakt i FFK. OG tror heller ikke at Eggen ville foreslått ham hvis deres fotballstil hadde ligget langt fra hverandre, noe den altså IKKE gjør.
Tror ikke vi skal være redde for at FFK skal bli et nytt landslag anno 94 eller Kjelsås fotball.
FFK har med dette landets beste trenere, og bør dra nytte av dette.
Her går det kun en vei...og det er oppover. DET er undertegnede ikke i tvil om.
Så får de såkalte tvilerne og hatere av "drillostilen" vente å se. Og de vil bli overrasket over hvor lik fotballstilene til RBK og drillo er.
Og husk Eggen og Ahlsen er fortsatt med, selv om jegn nok tror dette var Eggens første steg på vei til RBK.

Mvh
Sissi

---------------------------

den vitende



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24