Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo tar over

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 10 nov 04, 17:10
Når Eggen først valgte å trekke seg, så synes jeg dette var noe av det beste FFK kunne få ut av situasjonen.

Mener å huske at noen her på forumet nevnte Trond Andersen. Spørs vel om ikke sjangsen for det økte litt nå...

polvott

Juniorspiller

Ble medlem: 04 nov 04
Innlegg: 91

Lagt til: 10 nov 04, 17:31
lykke til drillo, dette blir nok kanon bra.:ffk:

---------------------------

Laget vårt, byen vår!!!!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 10 nov 04, 17:48
Endret: 10 nov 04, 17:49
Må, vel si at jeg ikke forstår helt dette "spillet". Men det er jo ikke første gang, vil enkelte hevde.
Dersom jeg velger kun å høre hva KTE har sagt, respekterer jeg mannen dypt.
Når det gjelder drillo, behøver jeg ikke si så mye, nicket sier vel alt.
Har foreseten et annet dilemma nå, tror kanskje jeg bør skifte nick, i respekt for
:ffk:. Vanskelig valg da jeg selvsagt står inne for mine holdninger, men kanskje litt slitsomt for enkelte.

Håper for :ffk: at Egil har skiftet endel på sin image, ikke bare skryter av at andre misforstår han.:):cool:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 10 nov 04, 17:56
Endret: 10 nov 04, 18:10
Har fått tenkt gjennom dette noen timer nå. Jeg er udelt positiv til at Drillo kommer hjem til by`n. Dette er landslagstreneren som satte Norge på fotballkartet. Dette er stort.

I garderoben på Ullevaal før kampen mot England sa han følgende: "Nå må vi ikke undervurdere engelskmenna gutter."
Ikke mye defensiv tankegang der. Bare tenk å si det.

Herregud så lenge det er til seriestart.
Til deg "antidrillo": Har alltid misslikt den nicken din. Virker litt historieløs. Hva var landslaget før Drillo? Håper den forsvinner nå. Innlegga dine er jeg som regel enig i.

---------------------------






Lumir

Knøttespiller

Ble medlem: 15 des 03
Innlegg: 41

Lagt til: 10 nov 04, 17:58
FFK hadde aldri vært der de er idag uten KTE som trener. Derfor synes jeg det er ille at han nå gir seg (10 timer i uka er så å si ingenting). Valget av familie framfor fotball respekterer vel alle, men vi har mistet den beste treneren i Norge og da hjelper det lite med Drillo!!

---------------------------

From 1/2D1


FTC

Knøttespiller
Ble medlem: 07 okt 04
Innlegg: 52

Lagt til: 10 nov 04, 17:59
Opprinnelig postet av antidrillo

Når det gjelder drillo, behøver jeg ikke si så mye, nicket sier vel alt.


x-antidrillo ??? :D

---------------------------

Fred og velsingelse


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 nov 04, 18:00
Synes at Drillo og Eggen i tospann umiddelbart høres ut som dynamitt..... Ved å ta det beste ut av begges filosofier.... Men det er noe som ikke stemmer og at Eggen går såpass mye ned i stillingen liker jeg ikke.... Hvorfor egentlig? 25% stilling, ikke se alle bortekampene osv..... Som sagt hva er den egentlige grunnen? Drillo og Eggen som medhovedtrenere hadde fått meg til å juble, nå er jeg ikke sikker......

Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 10 nov 04, 18:16
Enkelt å forstå det da. Litt FFK, litt TV3, litt lett overgang til RBK, uten å bryte en kontrakt. Kanskje er det like greit, siden alle vet at han skal dit allikevel. Kanskje er Drillo mye mer motivert for og drive klubben vår dit vi vil? Fikk vel VIF til kvarten i Europa cupen eller no sånt?
:ffk:
Men at vi noen gang skulle stå å synge " Drillo elsker Fredrikstad o le ole" Rekk opp handa den som hadde trodd dette!

:D

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 10 nov 04, 18:19
Forstår at han ønsker å tilbringe mer tid med familien, og leve et relativt nomalt liv ett års tid.
At Eggen skal til Rosenborg i fremtiden.. Det har vel hele tiden ligget i kortene.
For min del så er jeg veldig lettet over at Eggen ikke stakk til Rosenborg nå.

Men synes egentlig vi har et lite luksus problem.
Vi har Drillo, Eggen jr. og Ahlsen i trenerstallen. Dette er 3 solide navn innen norsk fotball.
Det blir spennende å se hva de klarer å få til sammen.

FFK

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 10

Lagt til: 10 nov 04, 18:25
at drillo tar over er konge!!!!!!!!!! seriegull neste???

---------------------------

Hater Fredriksatd


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 10 nov 04, 18:46
Endret: 10 nov 04, 18:47
må si meg enig med de som ser på dette som positivt, men det bekymrer meg litt at eggen forsvinner om ett år og at drillo har en klausul om å kunne gå etter ett år. da kan vi komme til å stå uten begge to etter neste sesong..

men FOR en sesong det blir!!

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 nov 04, 18:57
Og hvis begge forsvinner etter 1 år så står vi igjen med Ahlsen. Og da er spørsmålet om han har utvikla seg noe under Eggen. Jeg husker med gru når han hadde delt trenerjobb med Frode Hansen. Jeg vil på død og liv ikke tilbake til den tida der.:eek:

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 10 nov 04, 19:02
Tror nok dette er en begynnelse på slutten til K. T. Eggens karriere i FFK - personlig tror jeg at han blir å se i RBK farger etter neste sesong. Mens derimot Drillo kan fort bli i klubben i noen år, og det blir for tidlig å mase om erstattere til Drillo nå.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 10 nov 04, 19:28
For dem som ikke vet det så gjør jeg oppmerksom på at trenerskiftet vil bli debatert i redaksjon en på NRK kl.20.25!! Det bør man få med seg!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 10 nov 04, 19:34
Endret: 10 nov 04, 19:48
At det blir er trenerskifte nå er helt nødvendig! Etter det som har kommet frem de siste timene, kan ikke KTE ha vært særlig motivert for en ny sesong som hovedtrener. Med et slikt utgangspunkt foran 2005 sesongen kunne det gått riktig galt. Bra at KTE innså dette. Dessuten bryter ikke KTE kontrakten med FFK, noe som ikke ville tatt seg bra ut på CV`en. AT KTE skal til RBK i fremtiden trenger jeg ikke å kommentere.

For de av dere som forventer Drillo-fotball på Stadion neste sesong tror jeg vil bli skuffet. Å være landslagstrener kontra klubbtrener er to forskjellige ting. Som landslagstrener får du ferdigformede spillere som du kan bruke i helt spesielle roller (les. Flo-pasningen). Som klubbtrener er du prisgitt de du har, og må legge opp spillestilen deretter. Den spisskompetansen som finnes i FFK er Brian W`s hurtighet. Tenk dere de mulighetene Drillo med sin gjennombruddshissige filosofi ser i det! Jeg tør påstå at Drillo med sine analytiske evner er bedre enn KTE i kampforberedelser og -ledelse. Må si at jeg i løpet av årets sesong har stilt spørsmålstegn ved KTE`s vurderinger i enkelte kamper. Tviler dessuten på om Drillo ville tatt denne jobben hvis han ikke var 100% motivert og ikke minst ser et stort potensiale i laget og klubben.
Tenk dere dessuten hvilket medietrøkk det vil bli rundt FFK i sesongforberedelsene. Nei, folks... pr i dag har vi et av landets beste trenerteam (ikke glem Ahlsen, Skaug og Knutsson).

Jeg har dessuten hørt at Drillo vil gjøre forsøk på å få Grindheim til å ikle seg rød og hvit drakt neste år.

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 10 nov 04, 19:50
Dette blir bra. Drillo forfekter faktisk en offensiv spillestil basert på å tilbakevinning av ball, og snu fort. I sin tid vant Norge sjelden tilbake ballen høyt oppe, så da var man nødt til å bruke Flopasning til å "vende" spillet. Et lag uten flo og med en midtbane som er bevegelig og gode til å bryte spillet ville spille *helt* annerledes enn landslaget.

Jeg er ikke bekymra over spillestilen under Drillo. Men jeg er bekymra for litt andre ting. Eksempelvis annet klubbarbeide og lokalmiljøting som KTE har gjort. Jeg er også bekymra for at KTE skal ha så liten stillingsprosent i FFK, siden mannen har en fabelaktig effekt på spillere og supportere.

FFK har nå gått fra å være 2.divisjonsklubb til å bli TL-klubb med kjempesatsning og sannsynligvis norges beste trener-trio.

Jeg tolker ikke dette som noe annet enn storsatsning fra FFKs side. Hvis nå Høili og andre blar opp litt, så kommer Raymond og, det er jeg overbevist om.

Ska bli morro det her, guttær! :-)

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 10 nov 04, 20:06
Alle har vel hørt at drillos hjerte ligger hos FFK, han har jo håpet på FFK på tv hele sesongen..

Drillo er god for PR, men har / kan han omstille seg fra "effektiv fotball" der han kjører kun de trekkene som gir mest statistisk avkastning? FFK har ofte kjørt en 100% offensiv, til kreftene har tatt slutt (eller de har scora "nok" mål), og hvordan går disse stilene sammen?

Best case så får vi en knallsynergi da, hvor forsvaret blir 1000% tett, og offensen er like god.

Jeg har tro på dette /cheer

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 10 nov 04, 21:00
Synes det er synd å "miste" Eggen, men tror nok det kan bli bra med Drillo også...håper bare ikke at han forandrer på spillestilen...vil fortsatt ha offensiv fotball som spilles gjennom midten(ikke over den)....

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 10 nov 04, 22:18
NÅ virkelig gleder jeg meg til 2005. Tror fotballen kommer til å virkelig ta av til året. Hva om vi alle stiller opp i nedbretta pælær på første hjemmekamp:D og da mener jeg alle.

Har tro på Drillo og det han står for.:ffk:

---------------------------

Ivrig aristokrat

Sempre Fi ! Forza FFK !


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 10 nov 04, 22:18
Vel... i likhet med AntiDrillo er jeg skeptisk til professoren i pælær.
Vel, nå har klubben staket en ny kurs, MED Drillo på laget. Jeg lar meg hermed overbevise av flertallet, og ønsker ham velkommen til klubben. Så får vi se om utviklingskurven til klubben fortsetter å stige... Fallhøyden er stor!
Utfordringen nå er iallefall å skaffe flere klassespillere...

Så ønsker jeg også gutta på laget lykke til med ny trener!!! Heia FFK!!!!

---------------------------

Stadion på FMV!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3