Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo tar over

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 11 nov 04, 16:01
da sier jeg bare
"drillo is coming home, he is coming home..!"
lykke til drillo!Kanon team med eggen ahlsen og DRILLO!!!!!!:ffk:

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D

- vi er kommet for å bli!


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 11 nov 04, 16:02
Drillo vi aldri i verden kjøre den s.k. "Flo-pasningen" i FFK. Til det har vi ikke spillere. Ringberg er rett og slett ikke god nok i lufta mot TL-stoppere til det. FFK`s spisskompetanse ligger i Brian W`s hurtighet. Tror det blir ekstremt viktig med hurtige overganger med tanke på å utnytte dette.

At et lag strever etter defensiv trygghet er vel soleklart. Har man defensiv trygghet vil dette overføres til de andre lagdelen - se bare på hva som skjedde i høst etter at FFK fikk trygghet i sitt forsvarsspill. Nei, at et lag med defensiv trygghet skal være kjedelig å se på kjøper jeg ikke. Tror faktisk det er nøkkelen til morsom, attraktiv og offensiv fotball.

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


espeng

Knøttespiller

Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 47

Lagt til: 11 nov 04, 17:55
Opprinnelig postet av Fattern
Drillo vi aldri i verden kjøre den s.k. "Flo-pasningen" i FFK. Til det har vi ikke spillere. Ringberg er rett og slett ikke god nok i lufta mot TL-stoppere til det. FFK`s spisskompetanse ligger i Brian W`s hurtighet. Tror det blir ekstremt viktig med hurtige overganger med tanke på å utnytte dette.

At et lag strever etter defensiv trygghet er vel soleklart. Har man defensiv trygghet vil dette overføres til de andre lagdelen - se bare på hva som skjedde i høst etter at FFK fikk trygghet i sitt forsvarsspill. Nei, at et lag med defensiv trygghet skal være kjedelig å se på kjøper jeg ikke. Tror faktisk det er nøkkelen til morsom, attraktiv og offensiv fotball.


Enig med Fattern her ja. Tror Drillo vil gjøre en god jobb jeg!

---------------------------

Makkara persese


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 12 nov 04, 00:11
Endret: 12 nov 04, 00:12
Etter at det ble klart at drillo ble trener har jeg antageligvis vært innom forumet 10-20 ganger. Og det første jeg ser når jeg kommer inn er overskriften "Drillo ny hovedtrener i FFK". Det er jo ikke så spesielt kanskje, siden også alle dere gjør nettopp det. Men det at jeg vær gang jeg ser den overskriften, får frysninger nedover ryggen og begynner å le en sånn "ren lykke" latter, det er ganske spesielt. Det bare må bli bra dette her!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 12 nov 04, 00:59
Endret: 12 nov 04, 01:05
Nå har det verste sjokket gitt seg for min del. derfor vil jeg moderere meg litt. Jeg sier som Rune Stadion; jeg avventer og ser hvordan resultatene blir! men jeg ser nå også fordeler med drillo som ny trener. vi har fått et veldig kjent navn som vil trekke til seg både spillere, sponsorer og publikum. jeg har også blitt mer positiv etter å ha lest de siste uttalelsene fra drillo. ut i fra det han sier så høres det jo ut som vi hvertfall skal spille 4-4-2, i og med at han ønsker en spiss til ved siden av west. i tillegg sikter han høyt angående forsterkninger!

jeg er fortsatt kritisk til måten eggen har gjort dette på. han uttalte jo blant annet at et stadionvedtak vil øke sjansene for at han vil fortsette som trener i ffk... men jeg ser to positive ting med eggens opptreden i forbindelse med dette:
1. Hvis han virkelig ikke var motivert, så er det bra at han satt klubben foran seg selv, og sa i fra om dette.
2. Han ordnet ny hovedtrener, nærmest på egen hånd. Det viser at han er glad i klubben.
Om ikke annet, så fortjener han hvertfall kreditt for dette..

En liten ting til slutt:
jeg vet at drillo gjorde det greit det første året i vålerenga, men året etter gikk det jo rett i dass, og han var vel nær å få sparken (eller fikk han det, husker ikke helt..) det endte hvertfall i at han dro til wimbledon.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 nov 04, 08:32
Endret: 12 nov 04, 08:47
Drillo begyyner i kjent stil, ønsker seg Tor André Flo, som fyrtårn.
Samtidig virker det som han i sine uttalelser om spiss (er) ser ut til å utelukke, eller ikke kjenne til Marcus sine forcer.
Frykten for nakkesleng & solbriller er jo allefall ikke blitt mindre.

For å rydde litt opp for Hårek den hardbalne ( Stenhard). Så utelukker jeg ikke at Drillo kan klare å få
:ffk:
opp på akseptabel plassering, gjerne medalje. Dette sett ut i fra hvilken mannskap laget sitter inne med pr.dag og med Berthelsen & et par kvalitetsspillere til. Er faktisk så "dum" oat jeg tror at med ett slik manskap er det nesten umulig å ikke oppnå positive resultat. ( resten av trenerteamet inkludert).
Tror også at habnklarer å få bedret strukturen på laget, men frykter at :ffk:
fotball går i grava.
Drillo sin sterke side etter min mening er nettopp det å være "landslagstrener". Jobbe med de beste. Plukke ut spillere som passer til hans filosofi og dyrke de virke. Han har vel aldri vist særlig stor vilje og innsikt i de spillerne som han "ikke liker". Vi husker vel hvordan et samla pressekorps måtte nesten tvinge "Myggen" inn i varmen. Mye av det samme gjaldt vel også for Fjørtoft.
Frykter dertor at Drillo vil slite med et klubblag, hvor ikke alle naturlig er håndplukket av han sjøl. Dette og manglende evne til å utvikle spillerne på klubbnivå, mener jeg er tydelig gjort gjennom hans klubbtrener gjerninger.
At Drillo sjøl mener han er meget vellykket som klubbtrener, mener jeg er uttrykk for Drillo sin manglende evne til å se seg sjøl i andre sine øyne.

Kanskje likevel noe meget positiv kan hende. Terje Høili, tror jeg ser Drilllo sine egenskaper. Ser at dersom han åpner pengesekken slik at Drillo kan få kjøpe de spillerne han ønsker, slippe å tenke på trivielle klubbspillere osv, kan

:ffk: bli topplaget i Norge. Mao Terje Høili inn med pengesekken igjen og Drillo blir sukses:)s
Eller kanskje det er Terje Høili som gir suksess enda engang.
;)
PS. Kan det være sammenheng mellom "Væste-ledelsen" sin forkjærlig for "Månefestivalen" og ansettelsen av Drillo. Månen henger jo høyt deroppe, og vi legger hodet bakover å skuer, drillo sender baller i samme baner.
:rolleyes:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 12 nov 04, 10:15
Tror alle kan ta det med ro. Til og med du Bitær`n. Det her blir bare så bra. Eneste jeg ikke liker, er bekymret over er at Markus ikke skal passe inn i Drillos lag. En spiss som scorer 11 seriemål i sin første sesong i Tippeligaen er faktisk sinnsykt bra. Han tar hverken frispark eller straffer. Han har også ett veldig stort defensivt ansvar. Alt for stort for min smak. Greit at han blir trukket ned på dødball i mot, men vil helst ha ham som oppspillspunkt.
Så til deg Drillo: Kødd ikke med Markus! Da kommer jeg til å bli veldig enig med Bitær`n.

---------------------------






Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 nov 04, 10:24
Mye usakligheter her, dracula (antidrillo)
Tror du kommer til å spise de fleste av dine negative bemerkninger om Drillo.

Jeg vil påstå at når Drillo førte oss helt opp på en 4. plass på verdensrankingen, så var det med et betydelig dårligere utvalg av spillere enn det Norge har idag.
Det mener jeg betyr at Drillo er ekstremt god til å få det beste ut av det spillemateriale han har tilgjengelig.

Når det gjelder et Norsk landslag, så er man avhengig av å begrense seg til å bruke spillere med Norsk pass.

Som trener i FFK finnes ikke denne begrensningen. Nå er begrensningen det økonomiske. Men med Drillos kontaktnett og hans ekstremt gode egenskaper når det gjelder å få max. ut av et lag, så er jeg helt sikker på at vi allerede neste vil se FFK kjempe i toppen av tippeligaen.

Ellers var det veldig positivt at du byttet ut antidrillo, men synes nok du bør vente å se noen resultater først før du fortsetter å kjøre på med din negative omtale av vår nye trener.

Det kan jo bli vel mye å måtte bite i seg igjen til neste år, antidrillo.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 12 nov 04, 11:45
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg vil påstå at når Drillo førte oss helt opp på en 4. plass på verdensrankingen, så var det med et betydelig dårligere utvalg av spillere enn det Norge har idag.

Ikke glem at vi i én måned faktisk var nummer 2, to! på verdensrankingen...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 12 nov 04, 13:39
Hvis det kommer en eller annen drillo motstander og klager på at drillo vil kjøpe inn en stor sterk spiss, fordi nå kommer langpassningen, så skal jeg saumfare hele forumet etter innlegg om at ffk trenger en stor sterk spiss som kan avlaste Ringberg. Og jeg kan garantere at jeg finner et slik av nettopp denne personen. For omtrent alle her inne mente vi trengte en slik spillertype på topp, så kom ikke her bare fordi drillo er i klubben..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 nov 04, 19:17
Her er Drillo`s vers til Fredrikstad spillernes sang, vers nr 23.

Melodi er fortsatt. Nei nei gutt, dette må bli slutt.

Som et lyn, kom han hjem til by`n.
Vi skal ikke ballen lempe,
Drillo vil i toppen kjempe.
Elsker Fredrikstad, da vil alt gå bra.

:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 13 nov 04, 21:12
Synes alle sammelikninger med Drillos landslagsstil blir tullete. Hva slags valg hadde han egentlig som landslagssjef? Alle vet jo at Norge ALDRI vil kunne mønstre et landslag fullspekket av teknikk og artisteri, verdens beste fotaballspillere er ganske enkelt ikke fra Norge. Uten kynisme, og evne til å utnytte sin spisskomeptanse 100 %, spille på de kvaliteter man har, er Norge sjangesløse mot de beste i Europa og verden forøvrig. Jeg for min del vil mye heller se Norge vinne viktige fotballkamper mot gode lag, enn å se tap etter hederelige forøk på å leke Brasil.
Slik er ikke hverdagen i tippeligaen. Her er nivået langt jevnere og mer forutsigbart, og ensidig satsing på supereffektive våpen er ikke noen forutsetning for å få gode resultater.
Jeg mener FFK har gjort et riktig valg, og at vi som supportere bør glede oss som unger til sesongstart, i stedet for spekulere i all elendig som vil møte oss på Stadion til våren. :ffk:

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 14 nov 04, 09:39
Opprinnelig postet av Julekake
Hvis det kommer en eller annen drillo motstander og klager på at drillo vil kjøpe inn en stor sterk spiss, fordi nå kommer langpassningen, så skal jeg saumfare hele forumet etter innlegg om at ffk trenger en stor sterk spiss som kan avlaste Ringberg. Og jeg kan garantere at jeg finner et slik av nettopp denne personen. For omtrent alle her inne mente vi trengte en slik spillertype på topp, så kom ikke her bare fordi drillo er i klubben..


Jeg skal hjelpe deg med å lete...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 nov 04, 17:28
Mye usakligheter sier du Snæbbusaristokrat 1:
Drillo har ønsket seg TAF.
Håper Drillo han sikre medalje, iallefall akseptabel plassering!
Mener dagens :ffk: mannsakp med et par forsterkninger er gode nok til det, også uten Drillo.
Tror Drillo styrker strukturen på laget!
Frykter for:ffk:stilen.
Mener Drillo sin styrke er som "landslagstrener"!
Sier at hverken "Myggen" eller Fjørtoft i utgangspunktet var ønsket av Drillo!
Håper at T.Høili har sansen for Drillo og spytter penger inn i klubben.
Fleip om Værste-gjengens forkjærlighet for Månen.
Vennligst nevn usaklighetene!


---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 15 nov 04, 00:03
Snakk om usakligheter, dracula.
Når jeg sier at avisenes oppslag om Tore A. Flo var mere som et pr. stunt, så var det fordi jeg tviler på at Drillo virkelig hadde regnet med å få ham til FFK i 2005. Som han senere har sagt, så var det mere spillertypen han ønsket.

Du sier at hverken Myggen eller Fjørtoft i utgangspunktet var ønsket av Drillo.

Meget usaklig, dracula.

Tror du virkelig at Drillo lot seg presse av andre til å ta med spillere han ikke ønsket å ha med.

Virkelig tåpelig kommentar, dracula. :D:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 nov 04, 08:58
Snæbbussaristoktat 1:

Når det gjelder Myggen & Fjørtoft, så må du huske meget dårlig eller være meget ung.
Dette er ingen hemmelighet, men historie i fotball-norge.

Du sier videre at Flo saken var et stunt, dette pga din tvil om Flo og dine tolkninger av saken.

Greit nok dette Snæbbus, men husk bomerang effekten. Defor legger jeg denne ballen død, og ønsker både deg, Drillo og spesielt :ffk:en god sesong i 2005.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 15 nov 04, 11:21
Det er bare flott at vi legger denne saken død, dracula. Men du burde også legge død din antidrillo holdning inntil vi ser resultatet av Drillo`s inntreden i FFK.

Andre skeptikere, selv om ikke det er så mange heldigvis, bør også gi Drillo en sjanse til å bevise at hans fotballfilosofi også kan gi kjemperesultater på et klubblag.

Når det gjelder min alder, så er det ikke noen hemmelighet at jeg snart er 54 år, og min hukommelse når det gjelder Drillo tror jeg heller ikke er dårlig.

Så da får vi bare konstatere at vi har forskjellige oppfattelse av både Drillo og historien.

:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 15 nov 04, 16:11
Det er vel strengt tatt ingen som kan mer fotball i Norge enn "han Roger" så det vil forundre meg mye om han ikke har fått med seg at fotballen har forandret seg siden begynnelsen av 90 tallet. Jeg har jo fått med meg det!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 15 nov 04, 17:37
Ja, men så kan og vet du alt og da! :D

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 15 nov 04, 18:18
Du sier noe........

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f