Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo tar over

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 10 nov 04, 16:06
tror dette kan slå positivt ut.
kanskje blir det lettere å tiltrekke seg bra spillere, større sponsorer og interessen rundt klubben blir enda større :ffk: :D

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 10 nov 04, 16:12
Typisk for Drillo er a vinne fotballkamper!!!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 nov 04, 16:15
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Typisk for Drillo er a vinne fotballkamper!!!

Godt sagt... Dessuten er han flink til å hente spillere som passer godt i hans systemer.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 nov 04, 16:16
Kan minne om at Drillo hentet Martin Andresen til Wimbledon og har et godt forhold til han :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 10 nov 04, 16:18
Martin og Roger på midtbanen. Fett radarpar. Kanksje Høili kan åpne lommeboka igjen ;-)

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 10 nov 04, 16:20
5. juli: Drillo om treneren /ledelsen spørr, så..... Ø. Holt her på nettet.

HenrikSolberg

Juniorspiller
Ble medlem: 25 okt 04
Innlegg: 122

Lagt til: 10 nov 04, 16:21
Artikkel i FB i 2002

Han kunne vel nesten ikke ha mer rett?

---------------------------

"Når han gamlingen i Trondheim kastet seg inn i manesjen igjen, så måtte jo jeg også!"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 nov 04, 16:28
Så jo åssen han gjorde det i Wimbledon. Ikke noe å rope hurra for. Å gi 10 mill. for Martin blir bare tull.:eek:

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 10 nov 04, 16:29
Jeg er kjempefornøyd! Har utrolig respekt for drillo!

Håper han kan trekke noen gode spillere til klubben også da!

Hvor lang kontrakt har drillo skrevet?

---------------------------

Ære være plankebyen!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 nov 04, 16:30
Opprinnelig postet av ingergml
5. juli: Drillo om treneren /ledelsen spørr, så..... Ø. Holt her på nettet.

Dette du tenker på...?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 nov 04, 16:30
Opprinnelig postet av kjell
Hvor lang kontrakt har drillo skrevet?

Han har signert for to år med mulighet for begge parter å reforhandle/trekke seg ut etter 1 år.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 nov 04, 16:31
Har ingenting imot Drillo. Stiller meg bare avventanes. Han har ikke akkurat prestert noe på klubbnivå.:|

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 nov 04, 16:38
Nå gir det litt mening hvorfor Eggen har formulert seg på spørsmål om hans situasjon neste sesong med tanke på RBK-ryktene. "Jeg kommer til å fortsette å bo i Moss og pendle en del til Fredrikstad også neste år"... La merke til at han hele tiden formulerte seg slik, på en måte hvor han ikke nevnte at han fortsatt ville bli hovedtrener. Da hadde han jo faktisk allerede bestemt seg for å trappe ned...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 10 nov 04, 16:50
Jeg tror Eggen blir den nye Sportsjefen i FFK.
Grunnen til at det ikke er offentlig enda er det at man må gjøre ting i riktig rekkefølge.

Drillo som hovedtrener og Eggen som Sportsjef!

Det blir veldig bra!

"Det er typisk Drillo å banke Brasil!!!!"



pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 10 nov 04, 16:51
Det er typsik Drillo å være best....det tror jeg FFK kommer til å nyte godt av...

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 10 nov 04, 16:52
PR messig, ihvertfall kortsiktig, er det jo et scoop å få Drillo. Men jeg har på følelsen att ikke alt er kommet frem. Burde han ikke sagt opp jobben som kommentator på Tv3 først? Vil tro att all den reisingen der tar veldig mye tid.
Senior skriver på ett år med RBK. Junior har ett år igjen i FFK. Merkelige greier.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 nov 04, 16:53
Hvis du tenker på direktør når du skriver sportssjef, så tar du nok feil. Vet ikke riktig hva du mener med sportssjef dog. Direktørstillingen var det sist 4 kandidater igjen på som skulle intervjues. Ingen av disse hadde tilknytning til FFK. Alle har også solid økonomisk bakgrunn og som ledere. Det har ikke Eggen.

Eggen blir assistent/trenerkoordinator/samtalepartner for Drillo og Ahlsen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 nov 04, 17:01
Endret: 10 nov 04, 17:02
Min teori er som følger:

Eggen har allerede fått beskjed om at han skal overta RBK til neste år. Han føler at det er bedre å gli sakte men sikkert bort, enn å slippe en bombe til neste år, nå blir det litt mer sannsynlig.

I tillegg vet han at om han har fått mye mediaoppmerksomhet her i byen, kommer ting til å bli enda større i Trondheim. Derfor, skulle han først få litt tid med familien, måtte det bli før han reiste til Trondheim for å ta over RBK, og dermed var tiden knapp. Nå får han det man kan kalle et hvileår, før han igjen kan trå til med full engasjement som hovedtrener i RBK.

---

Drillo skal selvfølgelig være velkommen. Han har garantert et fotballsosialt nettverk, relasjoner for å være litt enklere. Han kjenner sikkert til en god del spillere som Eggen ikke har tenkt på en gang.

På en annen side, så håper jeg ikke Drillo ødelgger helt den offensive fotballfilosofien som alltid har vært i FFK. Håper han kun gjør endringer i spillestilen og ikke velger en ny spillestil.

Det positive er jo at vi mest sannsynlig ikke kommer til å slippe inn mål neste år, he he, da er det bare å score i andre enden så har vi tre poeng...

"Tre-touch-målet" blir sikkert en hit. Keeper til en grisehøy spiss, som egentlig bare trenger å stusse ballen. Uansett hvor den lander er West der og løper den i mål.

Blir spennende å se, har alltid sett på Drillo som en litt sær type. Drillo kunne fått keeper og forsvar som ansvar, Eggen de høyere leddene, DET hadde blitt et solid lag det ;)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 nov 04, 17:05
Drillo har jo flere ganger uttrykt stor begeistring for den spillestilen Arsenal spiller. Det er jo bare en vanlig misforståelse at Drillo sinn kjepphest er lange baller. Det er feil. Han ønsker raske overganger, det kan like godt være langs bakken slik Arsenal spiller. Med Norge på 90-tallet valgte han derimot å utnytte Jostein Flo sin enorme spisskompetanse i luftrommet. Det var effektiv, selv om de fleste vil si like vakkert. Med andre spilletyper så kan dette foregå langs bakken. Gleder meg til å se gjennombruddshissig fotball som forhåpentligvis fører til mange sjanser, kombinert med et bunnsolid forsvar neste sesong!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 10 nov 04, 17:05
Det var direktør og ikke Sportsjef som var navnet på stillingen..Beklager.

Men det er jo klart at en kar i direktørstolen bør være skolert, slik at ikke alt av regninger og avtaler blir skrevet på pølsepapir.


Klart at Knut T. Eggen vilbli trener i RBK etterhvert, da blir det liksom en nedtur for han. Vi skal jo ta over tronen i norsk fotball.

!det er fremdelse typisk Drillo å banke Brasil!"


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f