Husk meg
Brukernavn
Passord

Speakertjenesten på Fredrikstad stadion.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

speakern

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jun 03
Innlegg: 1

Lagt til: 24 jun 03, 18:44
For det første: Etter kampen kom Gøran opp i speakertårnet, et sted han ikke har noe å gjøre. Han sa ikke hvem han var, men begynte å snakke om reglene til supporterunionen som om det var de som arrangerte kampen. For det tredje lovet han meg mye pepper på nettet. Så langt er det ti personer og 19 meldinger. Det kommer visstnok andre reaksjoner også. Jeg skjelver i buksene.
Jeg akter ikke ha noen debatt. Jeg beklager hvis Gøran (og andre) følte seg støtt. Det var rundt 3.000 som klappet entusiastisk. Det sa meg en hel del.
Det foreligger ingen planer om diskotek, og jeg tok opp saken med Joppe i FFK etter kampen. Nye føringer kommer sikkert. Og Gøran: Jeg skal love deg anonymitet som du skrev i din første mail. Jeg bare foreslår at du slår opp ordet først.
Så satser vi på at FFK slår LSK og Moss. Jeg kan bare jobbe under cupkampen.
:cool:

---------------------------

speakern


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 24 jun 03, 19:16
Det ble skikkelig liv på hovedtribuenene de gangene de satt på musikken. Jeg er for at dette skjer fra tid til annen!

.. og for noe syting da Gøran. Skam deg!

---------------------------

Sjefskodærn


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 24 jun 03, 20:15
Til speaker.
Jeg skrev ved et tidligere innlegg, at jeg vet at ikke supporterunionen har noe med arrangementet å gjøre. Men de har retningslinjer som jeg mener bør følges.
Beklager at jeg kom opp i speakertårnet, men jeg ble en smule forbannet. Jeg følte heller ingen trang til å si mitt navn der oppe,for det vet din assistent så meget vel.
Og jeg skrev et innlegg etter jeg kom fra jobb kl.0200 om natten, og mente nøytralitet og ikke anonymitet,sorry.(Legger meg paddeflat her)
Poenget er ikke at du skal skjelve i buksene. Det var musikken jeg ville ha et ord med deg om,ellers så gjør du en utmerket jobb med oppdateringer osv.

Hvis musikken mellom avblåsningene sa deg en hel del,så får du pøse på med diskorytmer så det suser etter hver enste avblåsning. Jeg blir dermed å finne på kun bortekamper.....

---------------------------

Gøran Karlsen


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 24 jun 03, 22:25
Synes det blir litt vel mye info fra "tårnet" fra tid til annen jeg, men... PS: Speaker, er det mulig å kjøre Radio Fredrikstad i pausa, og etter kampen, slik at det er mulig å få med seg intervjuet med spillerne og Eggen Jr?

---------------------------

Macka fra start!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 jun 03, 22:33
Speakern:

Skjønner du ikke at dette ikke hører hjemme på en fotballbane????

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


KjellK

Knøttespiller
Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 31

Lagt til: 24 jun 03, 23:26
Jeg tar med meg Discman i morgen.
:D :D :D

---------------------------

Med sportslig hilsen

KjellK


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 24 jun 03, 23:33
Foreslår at alle som er for høy musikk og støtte fra speaker under spillestopp gjør dette. Jeg brenner gjerne "I of the tiger" til dere alle sammen, så slipper vi denne tullete debatten. Musikk hører ikke hjemme under spillestopp, ferdig med det.

---------------------------

Macka fra start!


KjellK

Knøttespiller
Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 31

Lagt til: 24 jun 03, 23:37
Håper vi ikke kommer til Cupfinalen, for der går de jo på indre bane og drar igang med mic og greier og greier. Tråki for alle dere som kommer til å gå hjem da.........

:D :D :D

---------------------------

Med sportslig hilsen

KjellK


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 25 jun 03, 08:05
Til Gøran Karlsen:
Hvor gammel er du egentlig?
Utrolig lite voksent å love `masse pepper på nettet`... I seg sjøl en drit tæm reaksjon. For det andre; What a threat!!!

(tips: gå på kino og se Terapi for Korte Lunter)

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 25 jun 03, 09:04
Til Speaker:

Håper vi ikke får mer av denne tullete musikken! Hvordan kan du bare sånn uten videre kjøre i gang med musikk? At folk klapper betyr ikke at folk vil ha musikken!!! Folk klapper jo også uten musikk!!

Vær så snill å spar oss for ydmykelsen!!


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340