Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan noen fortelle mer...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 jun 03, 13:29
...hvorfor Stian tydeligvis har fått en sinnsvak heltestatus blant flere av FFK-supporterne? :confused:

Jeg kan nemlig ikke fatte og begripe dette, mannen har vært skadet lenge, og har enda til gode å bevise noe som 1. divisjons spiller.

Joda, Stian var til tider stor i fjor, meget god var han, men jeg trodde da virkelig at de fleste av oss hadde fått med seg at nivået i år er mye høyere. Flere av spillerene i FFK-stallen i år har erfaring fra 1. div eller høyere, så vidt meg bekjent har aldri Stian spilt høyere enn 2.divisjon.

Nei la heller gutten få tid på seg, til å få litt tempo inn i kroppen igjen, til å komme opp på fjorårets nivå. Så kan vi begynne å diskutere hvor,når og om han skal spille...

:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 22 jun 03, 13:36
Når skulle han ha fått anledning til å bevise noe.???
Jeg ser forskjell på en vanlig ving og en RASK, UTFORDRENDE ving med gode innlegg.Det siste er Stian. Synd at FFK ikke har fått mer enn 1 års kontrakt ned ham, men det er vel for å se hvordan han kommer seg etter korsbåndsoperasjonen. Operasjonen er imidlertid meget vellyket og han har tetst bedre enn de fleste på Toppidrettsenteret.
Backene i første har ikke vært noe hurtigtog akkurat.!
Poenget er at Eggen må få Stjerna som indreløper og Stian som ving og få baller ut på venstresiden !!!
Stian på venstre kant !!!

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 22 jun 03, 15:00
KeJ er inne på noe; Stian Johnsen har aldri spilt noe høyere enn i 2. divisjon, men jeg forstår hvorfor han har fått en heltestatus.

Stian Johnsen la tross alt opp til sikkert 80% av målene i fjor og var vår uslipne juvel.

Johnsen trenger som alle andre å venne seg til dette nivået, men det klarer han jo ikke uten matchtrening?

Hovedargumentet for at Stian Johnsen skal inn på venstre er jo for å skape bredde på midtbanen! Vi har Stjerna som søker inn på midten på venstre, og på høyre har vi heller ikke en ekte høyreving som kunne kompensert for Stjernas "inn på midten"-kjærlighet.

Når det skal være sagt så har Stian Johnsen etter hvert begynt å gjøre det godt som venstre back. Det er mye lettere å skaffe en god venstreving (noe vi allerede har), enn en god venstre back.

Hadde det ikke vært ypperlig om Stian Johnsen mestrert den rollen?

(selv om også jeg gjerne ville sett Stian på venstrekanten)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 jun 03, 16:13
Greit at Stian ennå ikke har vist seg frem i 1.div, men han har jo for pokker ikke fått sjansen. Alle som har sett en del fotball, og som har fulgt Stian Johnsen siden han kom til Fredrikstad, har sett en herlig progresjon i han rent ferdighetsmessig, og at han har ekstremt mye fotball i seg. Jeg er sikker i min sak; å bruke Stian Johnsen på et annet sted enn venstrekant, er omtrent som å ødelegge ham som fotballspiller. Han har enorm spisskompetanse og potensiale som få andre i den posisjonen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 22 jun 03, 20:48
Syns Stian hadde flere positive ting i dag, selv om han til tider er litt for usikker til å spille på back-plassen... Men uansett, gi gutten litt tid på seg...:ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 22 jun 03, 20:49
Stian var god idag han synes jeg. Hvis han kan få lov å spille ving nå så begynner det å ligne noe. Hva skal vi med Søderstjerna på ving når han trekker inn mot midten som venstre indreløper hele tiden allikevel? Da kan han jo likegodt spille der fra start da!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 22 jun 03, 22:20
Stian var en av våre beste spillere i dag han synes jeg... særlig er han farlig offensivt, kanskje vår farligste mann framover... da sier det seg vel selv at han bør spelle ving... har virkelig fått trua på at han kan komme tilbake der han var nå, hvis han får starte flere kamper - som ving!! han slet en del defensivt mot lasse olsen..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 22 jun 03, 22:30
Syns Stian gjorde en god kamp idag, men han er helt klart en offensiv spiller, jævli synd han ikke scora på det ene raidet sitt idag....

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 23 jun 03, 01:39
Vi scora 100 mål i fjor Holters (99..), og du mener Stian la opp til 80 av disse??
Jammen rart han ikke spiller i Madrid og på Landslaget?? Slike vinger må de vel ha bruk for der også?

---------------------------

Mvh

Diego


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 23 jun 03, 01:53
Satt litt på spissen Maradonna... Satt litt på spissen...

er du med da?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340