supporterkonkuransen...
---------------------------
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!
Ivar Hoff
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Fikk raskt mail tilbake på at dette kom fra NØFF og at de ikke engang visste hvor eller når det ville bli oppdatert på NØFF`s sider....
En for Alle og Alle for En!
Oppe i hjørnet for alltid
Syns vi er mer spontane..
Uansett er det stort å nesten slå Klanen.
Like stort som Enga tar gull foran RBK.
Vi er i hvertfall årets nykommer !!!!! :D
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Fredd
Opprinnelig postet av Planken
Teller ikke borte-innsatsen?! Det er for dumt!
Dette er fordi det blir ouretfferdig ovenfor de laga i nord,altså trondheim og bodø glimt visstnok!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av Planken
Teller ikke borte-innsatsen?! Det er for dumt!
Helt enig!! for da ville vi vunnet klart! :)
For å si det sånn : vinner vi ikke i år , så vinner vi den ikke - ever !:confused::eek::cool:
Det betyr at vi har måttet slått dem med 2-3-4 poeng i hver av de siste hjemmekampene. Og husker jeg ikke feil så var vel skalaen fra 1-6 eller noe slikt ? Hadde vi ikke fått en dårlig start på året med forsinkelser fra Italia og slikt så tror jeg nok at vi hadde tatt dem.
Er jo ikke for sent enda, i og med at resultatene enda ikke er lagt ut, men jeg tror nok at det skal mye til.
All ære til den gjengen som har lagt ned haugevis med timer på å gjøre i stand tifo og alle oss glade sangfugler som har gjort Fredrikstad Stadion til en rød-hvit festning. Utrolig bra innsats, rett og slett.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Klanen er jo konge i sang, kamprop etc, men mye av dette skyldes jo antall medlemmer.
Hvis vi tar Tromsø kampen nå sist så hadde jo Plankehaugen sørget for at stadion var rød og hvit, med banner, flagg, ballonger etc. Synes det er mer tiltak i fra Plankehaugen.
Hubro7 skrev:
"Nå har ikke jeg sett så mange kamper med Klanen, men min oppfatning er at Plankehaugen forsøker å dra med seg hele stadion i større grad.
Klanen er jo konge i sang, kamprop etc, men mye av dette skyldes jo antall medlemmer.
Hvis vi tar Tromsø kampen nå sist så hadde jo Plankehaugen sørget for at stadion var rød og hvit, med banner, flagg, ballonger etc. Synes det er mer tiltak i fra Plankehaugen."
Dere er flinke til å ta med resten av publikum, men at det er mer tiltak i plankehaugens tifo enn det EngaTifo har gjort må jeg si meg uenig i. Se på dette for eks:
klanen.no
odd>alt
Enig med deg at DEN tifo`n var imponerende,...MEN jeg mener "vi" varierer mer og trøya til Klanen begynner å bli slitt.
Neste år vinner vi klart !
Håper vi vinner i år også:ffk:
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Når det er sagt har vi en enda lengre vei å gå ;)
odd>alt
Mye av det er jo bare helt konge å se på.
Men...jeg mener nå at plankehaugen er råere på å innvolvere hele stadion.
NFF krediterer de som klarer å dra med alle. Altså, MANGFOLD!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
;)
;)
;)
ps...jeg har skreki for alle de kampene jeg har gått glipp av og kommer nok til å være uten stand til å snakke minst 1 uke....
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Bams-fia, Jack og sang!
Men supporterkonkurransen dreier seg om hjemmebane, og siden Enga ble hjulpet av en fantastisk sportslig suksess og klarte å fylle Ullevaal og skape enorm stemning i noen kamper på tampen, så vinner de nok denne konkurransen ganske formidabelt - og fullt fortjent.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914