Husk meg
Brukernavn
Passord

Ivar Hoff ---> HA HA HA

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04
Innlegg: 130

Lagt til: 26 okt 04, 00:55
Tenkte det kunne være greit å samle alt om han på ett sted..

Rykker ned!

ydmyyyyyk Hoff

Glad han tok feil

---------------------------

En for Alle og Alle for En!


Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04
Innlegg: 130

Lagt til: 26 okt 04, 01:55
syns da ærlig talt at man kunne forventet seg en REAL beklagelse....

Trenere, spillere, ledelse og ikke minst oss som han har gjort alt han kan for å manipulere....

TENK om vi hadde trodd på mannen da dere.....
huff og huff

---------------------------

En for Alle og Alle for En!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 26 okt 04, 08:46
Opprinnelig postet av Taxinord
TENK om vi hadde trodd på mannen da dere.....
huff og huff


En ting har jeg lært, man må ALDRI tro på det Hoff sier!

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 26 okt 04, 09:26
Vel, dere.
Hadde Hoff så feil da dere.
Er vi ikke enige om at det som skjedde i sommer på spillerfronten er det som har laget denne superhøsten for :ffk:.
Sjøl om jeg ikke hadde tippa laget ned, da jeg regne med innkjøp i sommer, tror jeg vi bør innrømme at det laget som starta vårsesongen og spilte fram til i sommer hadde rykka ned.
Synes derfor vi trenger litt isvann i årene. F.eks hvor mange hvor mange har startet de siste kampene som spilte i fjor. Det er m.a.o ikke samme laget som i høst har gledet oss, som gledet oss i fjor. Sjøl om navnet er det samme.

Fortsatt " The future so bright I gotta wear shades"

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 26 okt 04, 09:34
Det er jo noe av poenget også. FFK har økonomi til å gjøre spillerkjøp. Og så lenge Eggen har vært i klubben har han gjort avgjørende spillerkjøp i sommerferien. Det var ikke noen overaskelse at det skjedde iår også. Det er greit at Hoff ikke hadde tru på FFK, men han gjorde opp sin mening på feil grunnlag.

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 81

Lagt til: 26 okt 04, 09:37
Og altfor ofte med feil ordvalg !!! Noen burde "parfymere" tunga til den tabloide fyren der....:p

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 26 okt 04, 10:02
Endret: 26 okt 04, 10:03
da hadde han ikke vært den Ivar Hoff som han er og ikke vært interesangt til å høre på ... Mannen har bygd seg image som passer hele norge og mest TV2 .- Derfor har jeg ikke noe imot ham og for å si det som det er ... hvor mange av oss hadde trodd på noe mer en gang i juni-juli måned skifte. Jeg kan inrømme selv at det kom innimellom noe svart mørke tanker med tanke på å overleve....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 okt 04, 15:57
Vi må tro på noe han har sagt, nemlig de at vi kommer til å kjempe i toppen neste år! ;)

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 okt 04, 17:24
Endret: 26 okt 04, 17:27
Syns Hoffern er morsom jeg, og hva betyr det vel egentlig hva andre sier?Tenk om han hadde sagt før sesongen at FFK klarte seg, hvor kjedelig hadde ikke det blitt? Er jo myyyyyyyye morsommere å motbevise ekspertene enn å se de hadde rett :D

Få om ingen kunne vel spå at vi fikk tak i de klassespillerne vi fikk tak, så det er ikke rart Hoff var negativ før sesongen, og så man på stallen før sesongen var det ingen tvil om hvilke lag som hadde det dårligste utgangspunktet. Ivar Hoff kan ikke ta en konklusjon for en hel sesong ved å synse om hvem FFK eventuelt kommer til å hente om sommeren, mannen kan jo ikke tenke slik. Han må jo ta et standpunkt for slik situasjonen var før serien startet, og da var vi en klar nedrykkskandiat. Og kanskje vi faktisk ikke hadde tatt de poengene vi trengte om ikke Kjetil Siem hadde tipset om Piraya. Slike ting kunne vel ingen forutse, selv ikke Eggen. Piraya skal ha mye av æren for at FFK har holdt presset sesongen ut, med en annen stoppermakker til Bora som allerede var i stallen, kunne vi har mistet noen av poengene vi har kapret i høst.

Konklusjonen: Ivar Hoff har vel egentlig ikke gjort noe feil, med tanke på at han ikke satt med noen fasit (faist i den form at han ikek visste hvilke spillerkjøp som ville bli gjort) før sesongen startet. Hadde vi spilt sesongen en gang til kunne utfallet blitt at vi ikke fikk hentet de forsterkningene vi fikk og Hoff kunne fått rett i sine påstander... Å "mobbe" han litt er jo helt greit, men som fotballekspert så MÅ han ha en mening, ellers så trenger de han jo ikke foran skjermen...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 26 okt 04, 23:52
Synes også at Ivar Hoff er en klovn man ikke kan bry seg om. Men grunnen til at de fleste irriterer seg over han, er nok at han i motsetning til alle andre, fortsatte å kritisere FFK langt utover høsten. Han sa bl.a. flere ganger at de forsterkningene FFK hentet ikke var gode nok, og at de ville rykke ned hvis de ikke hentet flere..

Som sagt så har jeg lært meg å ikke bry meg om han, men jeg skjønner veldig godt at folk blir irritert over han..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 27 okt 04, 00:00
Jeg for min del syns det er ganske utrolig at folk klarer å la seg provosere av denne figuren...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340