Husk meg
Brukernavn
Passord

Stavanger City-stadio`n tur-retur...(?)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 23 okt 04, 16:47
Har noen tenkt på åssen mange hundre festende Fr.stad-supportere skal komme seg opp til Stavanger stadio`n fra sentrum??

Vi snakker nok om en avstand på minst en mil her, så å gå er lite aktuelt...

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 okt 04, 16:52
Det ble vel etablert togstasjon på Viking Stadion da den stod klar, slik at man forholdsvis enkelt kunne frakte folk fra sentrum til stadion? Mener å ha lest dette.

Hvis ikke, eller i tillegg, så går det sikkert mange busser.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 23 okt 04, 16:54
Ja,det stemmer, det er togstopp rett ved stadio`n... Men det blir vel vanskelig å få sååå mange folk på ett lokal-tog, eller er party- og familie-togene disponible til transport tur retur kamp?

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 okt 04, 16:59
De har jo hatt godt over 10 000 tilskuere på de fleste kampene der i år, så de er sikkert godt vant med å frakte mange folk kollektivt til sentrum etter kampslutt. Tror ikke det blir noe problem, hvis ikke er nok togførerne litt fleksible om de ser at folk står fast i trafikale problemer. Var hvert fall det i Bergen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 23 okt 04, 17:04
Ok, da stoler jeg på at dere har full kontroll, og lar frykten for en lang spasertur slippe taket
:D

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 23 okt 04, 18:15
Noen som vet om man bør kjøpe billetten på forhånd da? For de som kommer seg frem og tilbake på egen hånd..?

---------------------------

Sjefskodærn


Ricochets

Knøttespiller
Ble medlem: 03 apr 04
Innlegg: 42

Lagt til: 24 okt 04, 01:44
Endret: 24 okt 04, 01:44
Når vi var i Stavanger i august gikk transporten fra byen til stadion greit. Togene som stoppet ved stadion begynte å gå fra Stavanger ca 16.15. Hjem gikk det også greit, men det ble litt venting. Første toget tilbake gikk ca. 20.00 og iom at det er et lite stykke å gå fra stadion til stoppestedet, rakk jeg ikke første toget og måtte da vente omlag tre kvarter på neste tog.

Tror også det blir satt opp busser til og fra stadion, men toget er greit i og med at hotellet jeg lå på (Clarion) ligger like ved togstasjonen.

Når det gjelder billetter, kjøpte jeg det på forhånd noe som viste seg å være greit i og med at området rundt stadion fortsatt er en byggeplass med mange sperringer der det kan være vanskelig å orientere seg. Billettkontrollen var forøvrig svært slapp. Jeg viste for eksempel ikke billett i det hele tatt.

---------------------------

Drakta i blått med en anelse rødt i.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3