Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva skjer med samba på Stadion?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 21 jun 03, 18:19
Vi fikk spørsmål her inne fra Constanza om det blir samba på stadion i morgen. Det blir det ikke... Av skade blir man klok, heter det, og derfor venter vi på klarsignal eller en "invitasjon" til å komme å spille før kampen og i pausen for å vise oss frem igjen.

Vi har hevet oss betraktlig spillemessig siden kampen mot Skeid og har blant annet nå øvd inn mange meldodier vi spiller.

Men for alle som helst ikke vil se oss på Stadion så kan vi berolige alle sammen med at vi ikke kommer før vi er velkomne. Det er fair det, ikke sant?

:ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk:

Det viktigste er at guttane gjør det bra og at FFK får så stor oppslutning og stemning på Stadion som mulig!

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 21 jun 03, 18:31
Jeg syns dere skal få en sjanse til jeg. Men syns det blir for dumt hvis dere spiller mens kampen går, noe dere visstnok ikke har tenkt til å gjøre lenger. Jeg ønsker dere hvertfall velkomne tilbake til Stadion! :ffk: :eek: :p

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 21 jun 03, 18:33
:ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk: Takk!

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 21 jun 03, 18:33
Har alltid sagt at dere skal og bør få en sjanse på lik linje som alle andre, men har vært litt motstander av "samba" under kamp.

Derimot før kamp, i pausen, etter kamp er helt greit for meg. Er rett og slett revnende likegyldig til hva som skjer da :)

Men skal nok innrømme at jeg nok hadde blitt like irritert om et orkester hadde spilt hele kampen igjennom.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


morgoth

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jun 03
Innlegg: 8

Lagt til: 21 jun 03, 19:05
syns det er greit at dere spiller før kamp og i pausen , men under kamp så er det publikum som skal lage liv

---------------------------

i hundre mot toppen


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 21 jun 03, 22:57
Jeg mener de bør få en ny sjanse til å vise seg frem, også under kamp hvis de vil... jeg mener kampen mot Godset er en passende anledning for dette! jeg er svært nysgjerrig på åssen dere er nå, men i sandefjord kampen ville jeg ikke at dere skulle spille fordi den var tv-sendt, og det gjorde dere heller ikke, og det står det respekt av!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 22 jun 03, 20:17
Vi begynner med å spille før kamp og i pausen vi, så får vi se hva folk mener etter det. Kampen mot Godset ble desverre ikke mulig men vi forsøker i hvertfall igjen mot Moss kanskje?:ffk: :ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340