Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor samles vi i Stavanger?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

LarsVegas

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jun 04
Innlegg: 14

Lagt til: 28 okt 04, 09:10
Det er mulig det har gått meg hus forbi i en eller annen diskusjon/link, men jeg har ennå ikke funnet noe som bekrefter om en `offisiell` samling av de rød/hvite i Stavanger. Kan noen fra Plankehaugen eller de som organiserer dette komme med et endelig svar. Hvor drar f.eks. alle de som kommer med familie/partytoget og bussene kl 15?

---------------------------

LarsVegas


Heed

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 132

Lagt til: 28 okt 04, 09:39
Det som skjer er at toget stopper en time halvannen i egersund så folk kan dra på pub der. I stavanger så stopper toget kun utenfor stadion og da er det såpass dårlig med tid så da er det bare og gå inn.
Det blir da ikke vorspiel for de som tar tog i stavanger.
Men det er jo veldig mange som tar fly og kjører selv og for de så er det et sted i stavanger sentrum som heter Beverly. Der er det visst supportere samles før kamp..

---------------------------

Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.


LarsVegas

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jun 04
Innlegg: 14

Lagt til: 28 okt 04, 10:21
Takk skal du Heed, selvom jeg syns det er veldig synd at det gjøres på denne måten. Hadde sett for meg/gledet meg utrolig til å se et fullpakket og rød/hvit Vågen. Vi får ta ansvar vi som er i Stavanger hele lørdagen da:-)

---------------------------

LarsVegas


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 28 okt 04, 10:48
Jeg er veldig åpen for å finne et sted for de av oss som kommer ned på egen hånd.

---------------------------

Sjefskodærn



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340