Husk meg
Brukernavn
Passord

Stian Johnsen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 18 okt 04, 17:17
Peters kom ikke med i kampen i det hele tatt.. Det skjedde ingen ting på venstre kanten i første omgang i det hele tatt!! Helt klart at Peters ikke er mannen til å fylle venstre kant..

Om Stian er det er jeg heller ikke sikker på. Har aldri likt han som fotball spiller. Men gjorde et veldig godt innhopp i går. Synes det var kjempe gøy å se på han i går.. Fortsetter han slik bør han få bli med ensesong til.. God innbytter om ikke annet..

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 18 okt 04, 17:17

hvis vi hadde fått Kvisvik så hadde det vært utrolig. Han og Stian på venstre-kanten. Nå tror jeg Håkan går tilbake til Landskrona etter denne sesongen. Og da må vi beholde Stian.

Tror også at Stian ikke har gjort det så bra tidligere pga skadene han har hatt. Ser ut som om han er på vei tilbake nå etter de positive innhoppene mot Lyn og Brann.

Har ikke lyst til å leie bort Stian. Det blir i så fall til en klubb i 1. eller 2.div. Det tror jeg blir for dårlig nivå slik at han får den utviklingen han kan få. Bedre om han blir i Fredrikstad og lærer av de innhoppene han får her.

---------------------------

Fredd


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 18 okt 04, 19:16
stian bør få tilbud om en ny ettårs avtale.mer enn det hra han ikke bevist at ha fortjener,desverre.stian hadde en fantastisk sesong i 2div hvor han mata ringberg og biffen med baller.

men en sen høstkveld ble han grisetakla og måtte ut med korsbåndsskade.har aldri kommet helt tilbake etter den skaden,pluss mange fler.

men gi han 1år til,imponerer han ikke neste år bør vi kvitte oss med ham,for FFKs og for stians skyld.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 18 okt 04, 19:28
Stian beviser potensiale i kampen mot Brann, det skal litt til å runde tre kæll på farta, for å så titte opp og finde Roger Risholt helt fri på bakre. Slikt er medfødt og gror ikke på trær. Stian beviste hvor god han var før han ble skadet, nå kommer formen igjen, det er jo ingen tvil om at han bør få fornyet tilitt. Iallefall med tanke på at han hever en lønn som i allefall er 5 ganger så liten som den griselønna til han Håkan. Hva har han bevist i år da?

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340