Husk meg
Brukernavn
Passord

Klokka på stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jun 03, 14:38
Noen som vet hvorfor man foran årets sesong har malt den ærverdige klokka på stadion i blått og grønt (?) av alle farger? Hva er poenget med dette? Skulle man først ha malt om der, burde det vel vært i FFKs farger? Dette er ikke Sarpsborg Stadion...

Ellers er klokka- og resultattavla på Stadion selvsagt fantastisk, og hadde det vært opp til meg skulle klubben gjerne overført denne til nye stadion ;)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 20 jun 03, 14:45
Ja, den klokka har blitt en del av fredrikstad stadion. Er enig med deg "Costanza" i at klokka godt kunne ha vært rød og hvit.:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 20 jun 03, 20:00
Det har nok å gjøre med produsenten av klokka, hvis du ser på logoen dems mins jeg å huske den var i blått og grønt...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


morgoth

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jun 03
Innlegg: 8

Lagt til: 20 jun 03, 21:46
helt enig med deg costanza, den klokka er tradisjon, vi trenger ikke noen digital klokke for å vite hvor lenge det er igjen av kampen

---------------------------

i hundre mot toppen


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 20 jun 03, 23:38
Klokka er noe helt for seg sjøl!! den må vi bevare... her oser det tradisjon lang vei!! enig i at den burde være rød og hvit, men kanskje de kuttet ut hvitfargen for at den skulle gjøres mer synlig (sterkere farger)?????

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340