Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Roger mener han har fått klippekort på å bli byttet ut

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 05 okt 04, 18:26
Joda Ringberg har klippekort!

At RR bør se fremover og slutte å syte kan jeg være enig i, men fremdeles synes jeg han er en vinnertype og kan avgjøre kamper på egenhånd. Derfor er det feil å ta ham ut, hvis han har gjort en god jobb i forkant.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 06 okt 04, 18:30
Endret: 06 okt 04, 18:34
Opprinnelig postet av varheim
At RR bør se fremover og slutte å syte kan jeg være enig i, men fremdeles synes jeg han er en vinnertype og kan avgjøre kamper på egenhånd. Derfor er det feil å ta ham ut, hvis han har gjort en god jobb i forkant.


Helt enig, med den viljen og entusiasmen RR spiller med i disse dager blir det helt feil av Eggen å ta han ut av laget, det svekker jo selvfølgelig guttens selvtillit, og kanskje også vilje til å stå på like mye i neste kamp, og hvem vet, Start er jo tilbake i tippeligaen.....

Men når det er sagt, på ullevaall mot lyn var han en meget hissig mann, med ett gult kort for å dytte en lyn spiller i bakken, det er vel ikke usansynlig at det var grunnen til at han ble byttet ut der, noe jeg var glad for akkurat den gangen.. hehe.... ille å fått en utvisning på tampen...

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


DoC

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 04
Innlegg: 8

Lagt til: 07 okt 04, 12:48
Roger R. kunne like godt sagt: Jeg er større enn klubben.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340