Husk meg
Brukernavn
Passord

Midtbanen mot Godset

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 jun 03, 21:17
Nå synes jeg Stian har gjort så mange gode innhopp i det siste at han bør starte mot Strømsgodset.. i tillegg har spillere som Røn og Bjørnar vært dårlige.. derfor foreslår jeg denne midtbanen mot Godset:

Stian - Søderstjerna - Risholt - Welton


Mener at Welton vil kunne bli bedre som høyreving enn spiss fordi han ikke er flink nok til å gå rett på mål, og har for dårlige avslutninger.. han får brukt dribleferdighetene sine mye bedre utpå kanten!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Donald

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 26

Lagt til: 20 jun 03, 08:35
Ettersom Jørgen og Trondsen nå er tilbake til kampen mot Godset, så bør vel Helland få plass på midtbanen igjen! Enig i at Stian gjorde et veldig bra innhopp mot Hønefoss, han er den spilleren som er mest typisk flankespiller i årets stall! I tillegg synes jeg ikke LP fortjener noen plass fra start, så Welton må spille Spiss. Midtbanen bør bli slik:

Helland - Håkan - Risholt - Stian


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 20 jun 03, 08:49
Helland - Håkan - Risholt er vel et ganske greit valg, men den siste plassen har vi mange kandidater til, Watson, Stian, Bjørnar, Melo og Røn og Melo kan alle spille der... Jeg håper vi får se Melo som spiss mot Godset, føler at han sitter inne på mye mer enn han har fått vist oss.. Syns Watson har spilt bra de minuttene han har fått sjangsen, så jeg håper vi får se han på banen til søndag, om ikke fra start så i hvertfall en liten stund :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Donald

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 26

Lagt til: 20 jun 03, 12:44
Watson har hatt en bra sesong til nå(syns han burde fått mer spilletid enn han har fått fram til nå). Syns han var meget bra i Kristiansand. Grunnen til at jeg mener Stian bør starte, er at han er den som er best til å komme rundt på kanten og legge inn. Han hadde i tillegg flere raid og dribleserier om onsdagen som viser at formen er i anmarsj.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jun 03, 13:12
Opprinnelig postet av Donald
Ettersom Jørgen og Trondsen nå er tilbake til kampen mot Godset, så bør vel Helland få plass på midtbanen igjen! Enig i at Stian gjorde et veldig bra innhopp mot Hønefoss, han er den spilleren som er mest typisk flankespiller i årets stall! I tillegg synes jeg ikke LP fortjener noen plass fra start, så Welton må spille Spiss. Midtbanen bør bli slik:

Helland - Håkan - Risholt - Stian



Jeg står forsåvidt bak alt Donald skriver her. Det vi har savnet vesentlig i år er breddeholdere på midtbanen. Offensivt er det faktisk sidebackene vår som har stått for bredden, men får vi Stian Johnsen tilbake i det slaget han har vært tidligere år, så kan det bli morsomt fremover. Stian vil tilføre laget noe ekstra. Vi har savnet spillere som har utfordret med fart i beina på kantene, kommet ned mot dødlinja og lagt inn til Ringberg. Det kan vi få med Stian Johnsen. Er han i god nok form, så bør han kanskje få sjansen fra start nå.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 20 jun 03, 23:29
Welton er vel også en typisk ving.. mer enn Helland hvertfall... mener bestemt at welton bør spille på høyrekant mot godset, så han får brukt farta og teknikken sin.. han passer ikke som spiss; går ofte i offside og har for dårlige avslutninger... dessuten trekker han jo alltid ut mot kanten uansett...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 jun 03, 00:01
Hvor plasserer du da Helland? Jeg synes høreykanten fungerer bra med Helland som holder litt igjen og med en offensiv sideback i Cwartek som kan komme frem på siden og legge inn. Welton Melo er helt klart bedre som spiss enn på midtbanen, det er min mening etter å ha sett ham i aksjon på begge posisjoner. Han er rett og slett for svak defensivt for å spille midtbane. Når vi i tillegg har Håkan på midten som også er svak defensiv, så trenger vi ikke en til. Da er det MYE bedre med Helland.

På venstrekanten VET vi hva Stian Johnsen står for når han har formen inne, og bør etter min mening snart få en ordentlig sjanse til å vise seg fram. Og for all del ikke på venstreback.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 21 jun 03, 00:19
Costanza:

Helland vil jeg plassere i midtforsvaret i denne kampen, fordi han var knallgod der forrige kamp, og fordi vi sliter med skader og spillere som har trent lite i det siste i forsvaret... mener helland bør spille sammen med han som er i best form dersom både tor og jørgen blir klare... men i utgangspunktet vil jeg velge trondsen..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340