Husk meg
Brukernavn
Passord

Kritikken til Harry Hansen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 01 okt 04, 10:27
Merkelig hvor stille det har blitt rundt HH og alle hans motstandere.. Merkelig greier dette gitt.. Kan det ha noen med sportselig opptur og gjøre?? At Harry faktisk har gjort en god jobb alikevel med tanke på spiller forsterkninger?

Jeg tror vel det at alle kritikerne fikk svar på tiltale etter en flott høst sesong så langt. Det var jo så mange som ville ha HH sitt hode på et fat. Snakk om utålmodighet.

Tror dere at dere har hjulpet klubben med å legge det ekstra presset på styre og rope på Gud og hvermans avgang?

I mine øyne dreier fotball seg om kontinituitet og Å la en gruppe få satt seg, og få muligheten til å rette opp sine feil.

Stå på Harry Hansen og hans menn..

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 01 okt 04, 10:55
For et tåpelig innlegg.

Harry og co har fått ros for jobben de har gjort i sommer, det var det som skjedde før sesongen og under oppkjøringen kritikken var rettet mot.
Skjønner egentlig ikke helt hvor du vil med dette, skal vi som kritiserte skamme oss?
Var du fornøyd med sesongen inntil de hentet inn noen skikkelige kvalitetspillere ?

Greit nok at alle kan gjøre feil, men det må være lov å si det også.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 01 okt 04, 10:58
Endret: 01 okt 04, 11:00
... og derfor måtte du trekke det frem enda engang?

For øvrig veldig enig i innlegget ditt, men jeg står fortsatt ved at jobben før sesongen ikke var direkte vellykket. Har selv veldig sansen for Harry Hansen - både som person og i jobb, og håper han heller lokker Høgmo til FFK enn omvendt.

:)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 01 okt 04, 10:59
Endret: 01 okt 04, 11:00
Jeg er fortsatt kritisk til den jobben HH gjorde før sesongen, og som har ført til at vi nå spiller "cup-finaler" resten av sesongen. Laget var helt klart for svakt den gangen, og jeg og mange etterlyste nye spillere, som faktisk var KJENT for å prestere godt på dette nivået. Piroja, Bora og Enerly er spillere i den kategorien. Bare så synd at de ikke innså dette før.... Når det er sagt så gjorde HH m.f. en god jobb i sommer. De skal ha kreditt for at de klarte å få alle de nye hit, i den situasjonen vi da var i.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 04, 11:12
herre gud.... LA nå harry hansen være i fred nå da :mad:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 01 okt 04, 11:24
Riktig Holters men det var jo ikke HH sin jobb alene å skaffe de forsterkningene og derfor ble kritikken vel sterk og usakelig mot han. Derfor er det litt moro at det er vind i seilen til HH og resten av apparatet til ffk og at kritkkerne mot han må bite i det sur eplet og innrømme at de kanskje ikke hadde rett og at det var utålmodigheten som tok overhånd.Typisk for et lag i motgang det..

Det er veldig lett og slenge ut litt kritikk her og der!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 01 okt 04, 11:53
Hva i allverden er det du vil da Joko? HH tok jo selvkritikk på akkuratt det samme som han ble kritisert for her inne. Det var jo ikke akkurat som om feilene ble synlig bare fordi vi klaga her inne? Tabellen og spillet før ferien var vel nok til å konstatere bommertene?

Han har jo fått ros for spillerkjøp/leiene som ble gjort i sommer, og ellers gjort jobben sin virker det som, så hva mer skal vi gjøre. Er det en symbolsk rose eller noe sånn du sikter til?

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 01 okt 04, 12:00
...ja hvor vil du joko? nå har flere av oss svart på ditt tåpelige innlegg, men du bare fortsetter med at "...kritikerne må bite i det sure eplet..."

du var vel ikke og feira litt for lenge på mets i går eller???

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 okt 04, 12:08
Endret: 01 okt 04, 12:12
Vi må vel være så ærlige med oss selv å si at vi har fått i overkant av hva de mest optimistiske hadde trodd av poeng de siste kampene.

Dette tror jeg ikke HH har kunnet påvirke i nevneværdig grad.
Hadde vi bare fått en bra uttelling isteden for en tilnærmet ekstrem utelling hadde vi nok hatt noe mindre poeng .

Syntes heller vi skal gi spillerene hyllest for å blø for FFK`s videre eksistens i Eliteserien i steden for ledelsen og håpe at poengsankingen fortsetter i samme spor.
Gleder meg til søndag, har stor tro på 3-poeng



joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 01 okt 04, 12:39
hehe.. Betent tema ja.. Men greit... Bare litt morsomt å være litt etterpå klok og provosere en smule..


Fredrikstad supportere er kanskje en av norges beste i medvind og motsatt i motvind?

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 okt 04, 14:54
Opprinnelig postet av joko
Fredrikstad supportere er kanskje en av norges beste i medvind og motsatt i motvind?


Noen av supporterene er nok det... men det sier jo seg selv.... tror for eksempel ikke rosenborg hadde hatt over 10000 på kampene sine hvis de var i den posisjonen FFK er...
Men der kan jo være greit med medgansupportere å... litt ekstra penger i "kassa" når det går bra, gjør jo bare så vi kan bli ennå bedere... Da blir regnestykket slik:

Medgang=Flere tilskuere=Mer penger=Bedere spillere=Mer medgang=flere tilskuere, osv.....

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 okt 04, 15:05
skal si dere en ting, det hadde vært ganske tomt på norges fotballstadioer hadde kun die hard fansen slippet inn.

faktum er at medgangssupportere finnes i alle klubber, og at uten de hadde økonomien til klubbene sett vesentlig annerledes ut.

er jo egentlig ikke så rart at det er mer attraktivt å se ffk i tippeligaen enn i 2 divisjon:)

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 01 okt 04, 16:09
Opprinnelig postet av joko
Fredrikstad supportere er kanskje en av norges beste i medvind og motsatt i motvind?


Hæ? Trolling`a di er utrolig dårlig!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 01 okt 04, 16:17
Pøh! Synes vi er de beste i motvind og jeg. Lavest anntall tilskuere i år er 6044. Det er muligens mer enn hva som hadde dukket opp på lerkendal, hvis de hadde vært i samme situasjon.

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 01 okt 04, 17:22
jaja.. Mente ikke tilskuer antallet men mere på hvordan folk kritiserer de som styrere skuta i mot vind f.eks her inne på forumet.. Greit at ikke folk er enige med meg men saken dreide seg om Kritikk av HH i motvind og at hodene måtte rulle.

Og hva slags forventninger folk har til årets sesong. Og det jo å få fornyet tippeliga kontrakt. Men hvis FFK hadde ligget i toppen i mange år og så fått en down periode ville det kanskje ikke vært så folksomt, men det er en annen sak. Tenk bare tilbake når FFK rykket ned for en haug med år siden hva slags interesse det var rundt klubben da?
Men så lenge entusiasmen råder rundt laget vil det komme folk og det er bra..

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 okt 04, 20:24
I rettferdighetens navn så bør vel de som la all skyld på Hansen for de dårlige resultatene, nå komme på banen og gi han all kreditt for de gode resultatene.

Bl.a Høili som ga Hansen all skyld og ingenting på Eggen....

Dette bare for å si hvor unyansert kritikken mot Harry var.....

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 okt 04, 20:26
Hvis man feier alle supporterene over en kam har det vel sjeldent vært sett bedre motgangssupportere enn det plankehaugen har vært i år..... All ros til dere......

snæbbus#12

Knøttespiller
Ble medlem: 07 jun 04
Innlegg: 31

Lagt til: 02 okt 04, 19:19
selvfølgelig har alle lag medgangssupportere, tror ikke det hadde kommet 23000 på ullevål hvis Vålenga hadde lagt på 10. plass;)

---------------------------

hjørnet forever


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 okt 04, 19:27
Opprinnelig postet av snæbbus#12
selvfølgelig har alle lag medgangssupportere, tror ikke det hadde kommet 23000 på ullevål hvis Vålenga hadde lagt på 10. plass;)


eller at hafslund ga bort 10000 billetter. hehe


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340