Husk meg
Brukernavn
Passord

Lynkampen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 30 sep 04, 23:47
Hvor skal vi stå mot lyn? Samma sted som mot enga? Håper i alle fall alle fra Fredrikstad står sammen og alle synger med. Problemet mot enga var at det var for store avstander. Kanskje de som virkelig synger ut og drar med seg folk burde spre seg litt.

---------------------------

Ære være plankebyen!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 30 sep 04, 23:58
Endret: 30 sep 04, 23:58
tror vi kun har fått VG nedre foreløpig. aristokraten hadde hvertfall ikke billetter til VG øvre i går.. tror vi må fylle hele Nedre før vi evt får flere billetter... Regner med at alle syngende skal stå så nærme midten av tribuna som mulig...??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 01 okt 04, 00:15
oki. Håper vi blir stående samlet alle sammen. Blir mye mer trykk fra oss da.

---------------------------

Ære være plankebyen!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 01 okt 04, 12:50
grunnen til at det var dårlig mot vålerenga var jo at ffk spilte en forferdelig dårlig kamp og det kommer de ikke til å gjøre mot Lyn. for Lyn er egentlig et drittlag fullt av vestkantsosser. spiller så feig fotball som det er mulig å gjøre med nesten alle mann i forsvar.
For fredrikstad jeg synger høyt hele natta, hele dan. Åh Fredrikstad jeg elsker deg, du er norges beste lag. Åhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåh

---------------------------

Ida Dutheil


ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 01 okt 04, 14:31
Vi skal stå tett samlet - I HELE SVINGEN !!!!
OG ALLE SKAL SYNGE.

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 okt 04, 19:41
Jeg har kjøpt bilett til lyn-FFK, ingang 6 står det.... hvor er det da? Kjøpte den på aristokraten. Også et litt små flaut spørsmål, hvor ligger ullevål???:D Jeg vet ikke noe mer enn at det er i oslo.....

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 okt 04, 20:06
Hei,jeg bor ca 200 meter fra ullevål....Ullevål ligger ca 15 minutter unna sentrum med bil/buss/t-bane...For å komme hit er det bare til å ta av fra tusenfryd mot Ring 3..og kjøre rett på helve veien derifra...da kjører du forbi ullevål...går an å kjøre til Oslo sentrum å kjøre utover derifra,men dette tar mye lengere tid....Dett ligger på et område Som heter Sogn...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 01 okt 04, 22:18
Endret: 01 okt 04, 22:20
f patriot. bare å følge ring 3 ja, men vær oppmerksom på å legge deg til høyre med en gang du kommer ut av tunellen! avkjøring til skolen du bør parkere på kommer rimelig fort!

se etter noen noe som ligner et kjøpesenter, med store mørke glassruter på venstre side! det er ullevål!

ser det med en gang du er ute av tunellen!

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 okt 04, 23:10
Sto ikke inngang 6 forresten, det er inngang 16, men uansett... Takk for veibeskrivelsen, vi sees på søndag:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 okt 04, 01:08
står inngang 16 på min også... bare følg skiltene, det står godt markert hvor du skal. (eller gå dit alle andre rød-hvite går).

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3