Husk meg
Brukernavn
Passord

Pah-modou Kah

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 sep 04, 17:54
AIK sliter i Allsvenskan og Kah spiller på en plass han mistrives, kan dette være en spiller for FFK??

Nettavisen

Vet at sentralmidtbane er der vi kansje har best dekkning, men han er jo en sabla god spiller.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 sep 04, 17:58
Personlig ønsker jeg ikke ham til FFK. Ikke er han spesielt god, kombinert at han flere ganger har vist tendenser mot dårlig holdning og personlighet.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


therese

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 20

Lagt til: 30 sep 04, 18:19
hm...han har jo ikke mye å bidra med på et lag som ffk, så det er nok ikke et lurt kjøp nå!!!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 sep 04, 18:24
En spiller som surmuler når han blir flyttet til en plass på banen som ikke er yndlingsplassen, har garantert ikke noe å gjøre i en spillertropp som KTE styrer.

KTE bruker spillerne på den plassen som han mener gagner laget, ikke alltid den plassen som spillerne aller helst vil selv.

All honnør til KTE for det, for jeg mener at godt betalte sportsutøvere bør finne seg i såpass!
Vi kan fint greie oss uten Kah!

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 30 sep 04, 18:28
Han spilte en god sesong før han dro fra Vif da. Han var jo offensiv, med et bra rykk.
Kan ikke dømme en spiller etter litt surmuling til media nå på slutten av en dårlig sesong. Kommer han til rett klubb kan han jo slå til igjen han.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 30 sep 04, 20:32
Skulle gjerne hatt både Pah-modou Kah, Jon-Inge Höiland og Karl-Oscar Fjörtoft fra den svenske serien jeg da!!!

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 30 sep 04, 23:14
Endret: 30 sep 04, 23:14
Synes absolutt Kah er en god spiller!! Vet ikke hvor aktuelt det er med han nå men jeg hadde i hvertfall ikke sagt nei takk!!
Vil ikke akuratt kalle det surmuling det som sto der heller. Han sa jo bare at han spiller der treneren setter han, men at han helst trives på midtbanen. Det er jo ikke noe annet enn ærlig sagt spør du meg da!!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 01 okt 04, 10:17
Pah er et stor talent og den klubben som ikke vil ha han har virkelig mange gode spillere.. Men han vil nok ikke til en norsk klubb.. Reiser nok heller lenger ut i europa, til Italia eller Spania.
Jeg er sikker på at Simen Brenne hadde blitt avkledd av denne gutten!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340