Husk meg
Brukernavn
Passord

Alltid moro med ros!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 20 sep 04, 00:52
Endret: 20 sep 04, 14:06
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article280585.ece

Ahlsen tar vel i "litt", men at vi er godt over 2 000 tror jeg gjerne. Synes selv at vi til tider eide stadion, men mulig at mye av lyden forsvant i svingen vår. Noen som satt på "hoved" som har kommentarer til supporterkampen

---------------------------

Macka fra start!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 20 sep 04, 01:10
Var nok ca. 2500 tenker jeg... Over 3000 er nok å ta litt i, Ahlsen! Veldig bra synging i svingen, men synd at hovedtribuna ikke var mer med, og at den borterste delen av svingen ikke var mer med.

Ellers klarer jeg ikke å la være og trekke fram han Zagreb-typen (Zoran eller noe sånt). DET er supporter det!! det råeste jeg har sett på lenge når han sto oppå gjerdet og dro i gang! slike skulle vi hatt flere av etter min mening. Litt uortodoks supporter (i forhold til norsk standard) som tar med seg litt supporterkultur fra utlandet. Noen klagde på at de ikke så noe når han sto oppå der, men det er det bare å drite i Zoran!!! HELT KONGE!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 sep 04, 01:16
Endret: 20 sep 04, 01:16
Helt enig med deg ajg...Syntes det var flott at han satte i gang...Et sted måtte han stå får å være "Synlig for alle"....Hadde ikke han tatt tak tror jeg neppe dat hadde blitt så bra liv som det ble på den ene "sangen/ropet",den med fredrikstad dag og natt osv...Var ordntlig morro å stå å synge i dag,var virkelig trykk...hes i stemmen ennå...:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 20 sep 04, 02:26
Ille tråkig for oss som ikke var der, og måtte se kampen på web-tv. For der hørte vi bare Stabekkfansen og ikke oss. Men vi var garantert best på tribuna, og Zoran er en mann vi må respektere. Bra at han er oss!

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 20 sep 04, 07:18
Zoran er sjef han, og han er bedre som supporter enn julenisse
(Du skjønner godt hva jeg mener Zoran):D:D

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 20 sep 04, 08:52
Jeg satt på hovedtribunen og må nok si at vi hørte svært lite til alle fra Fredrikstad som stod i svingen. Men man kunne jo se at dere sang og at det var bra liv, men lyden ble bare borte. I tillegg hadde vi en større ansamling stabæk supportere rett bak oss gaula en del og da med vegg bak og tak over, det blir det lyd av. Det var et imponerende syn fordi det var mange, men lyden forsvant. Vi hørte dere ja, men svakt.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 20 sep 04, 09:30
Opprinnelig postet av Røvern
Zoran er sjef han, og han er bedre som supporter enn julenisse
(Du skjønner godt hva jeg mener Zoran):D:D


Zoran har alltid vært sjef han!!!

Men Røvern: han var en artig nisse også....:D:D
Litt lett gjennomskuelig bare.....

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 20 sep 04, 10:01
Kjempemoro igår, helt konge av Zoran... fikk ikke helt med meg teksten i begynnelsen da, noen som har den korrekte versjonen ??

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


mortimer

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 12

Lagt til: 20 sep 04, 11:06
Endret: 20 sep 04, 14:09
Dere får skryt av oss også:

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=3790

Forresten greit at dere sang: Hvor er de blaa, men sett utifra hvor mange vi er så synger vi jævlig høyt.

---------------------------

Forza de blaa


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 20 sep 04, 11:09
Satt på felt Å og ble mektig imponert. Beste jeg har hørt hittill. Den nye sangen er helt sjef og spesielt når det går om og om igjen. Dette er virkelig noe å ta med seg videre. Sjefen på gjerdet var helt konge. Synd ikke hele svingen ble med.
Legg ut teksten på den nye sangen. I går var det bare tre poeng som manglet.

---------------------------






bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 20 sep 04, 11:23
Zoran er kungen :D

Lagt ut bilder på plankehaugen.no også.

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 20 sep 04, 11:24
Wow ... snakk om skryt fra Stabæk-supporterne ! Thanx !

Er vel egentlig kun mot Enga som vi kanskje var enda bedre enn vi var i går, tror nok dere har hatt gleden av å ha Plankehaugen på sitt beste på besøk Mortimer. Morro var det i alle fall.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


LarsVegas

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jun 04
Innlegg: 14

Lagt til: 20 sep 04, 12:29
Gull med skryt, og at det kun var 300 tilskuere mindre på matchen i går enn da Stabæk møtte Enga, sier vel litt om hvor mange som tok turen fra Fredrikstad.

---------------------------

LarsVegas


Alex

Bedriftsspiller

Ble medlem: 20 sep 03
Innlegg: 20

Lagt til: 20 sep 04, 12:47
:DArtig med ros ja. Bare å lese her også. :D

---------------------------

Fredrikstad gutter våre veier.....


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 sep 04, 13:19
Opprinnelig postet av ajg
Var nok ca. 2500 tenker jeg... Over 3000 er nok å ta litt i, Ahlsen! Veldig bra synging i svingen, men synd at hovedtribuna ikke var mer med, og at den borterste delen av svingen ikke var mer med.

Ellers klarer jeg ikke å la være og trekke fram han Zagreb-typen (Zoran eller noe sånt). DET er supporter det!! det råeste jeg har sett på lenge når han sto oppå gjerdet og dro i gang! slike skulle vi hatt flere av etter min mening. Litt uortodoks supporter (i forhold til norsk standard) som tar med seg litt supporterkultur fra utlandet. Noen klagde på at de ikke så noe når han sto oppå der, men det er det bare å drite i Zoran!!! HELT KONGE!!!


for å si det som det er . I denne svingen var vel minst 1000 mennesker som sang og det eneste som trenges er å få dem i gang. Så jeg tror alle dem som var der i går kan gi seg selv en klapp på skulderen og si at det var veeeeeeeldiiiiiiiig bra jobba..

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 20 sep 04, 13:30
Til Klokan: Nå er det bare å stå på videre. Vi har nå sett hva du er god for. Det var helt konge. All ære til deg.

---------------------------






Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 20 sep 04, 13:32
Jeg er med på Elfsborg-Dinamo Zagreb. Hvis resten av gjengen er like sprø som deg, så vil jeg ikke gå glipp av den kampen. Blir ikke det samme å følge kampen på tekst-tv... Jeg kan kjøre hvis du har bil, så får du tatt en øl eller åtte med guttene fra Zagreb.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 sep 04, 14:39
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Jeg er med på Elfsborg-Dinamo Zagreb. Hvis resten av gjengen er like sprø som deg, så vil jeg ikke gå glipp av den kampen. Blir ikke det samme å følge kampen på tekst-tv... Jeg kan kjøre hvis du har bil, så får du tatt en øl eller åtte med guttene fra Zagreb.


Lars du er konge du.... da avtaler vi resten senere. hvis det er flere som har lyst til å vare med... det er fortsatt plass for 3 til i bilen. Bilen ordner jeg jo...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 sep 04, 14:58
og ja like før jeg glemte da....
Takk skal du ha Lars for fin omtale..

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 20 sep 04, 16:50
Hiver meg på rosen Zoran, du var rå igår. Fortsett sånn!

---------------------------

Macka fra start!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3