Husk meg
Brukernavn
Passord

Helland-Fallay

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 18 jun 03, 11:24
Da er det bekreftet. Tore P. melder forfall, og da er det duket for Helland og Fallay i midtforsvaret...Hmm. Trur FFK skal være forsiktige på Hønefoss. Og drille noe av det deffansive arbeidet før denne kampen. Så får vi heller satse på å bli mer effektive forann boksen når vi får sjanen. Hvis Ringberge er tilbake i HamKam form bør vi kunne klare 0-1 til FFK. Men trur det blir et tøft oppgjør. Noen formeninger her om Helland - Fallay?

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 18 jun 03, 11:27
Tror det kommer til å gå bra jeg ..blir ikke no fint soillende FFK i dag .. heller et lag som ligger langt bakpå å går på kontringer .. hmmmm Markus til L-p .... L-P løper gjennom helle forsvaret og leker karusell med Grodås... MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL:ffk:

---------------------------

1 plass. 2005


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 18 jun 03, 11:42
He he... Godt med evige positive supportere :D Har troa på at det kommer til å gå bra i dag jeg, vi reiser kjerringa og drar hjem med 3 poeng i kofferten, seier hjemme mot Godset til søndag, og vips, vi er der vi skal være :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 18 jun 03, 11:55
Leste at også Fallay er småskadet! Ikke bra! Østli er jo også ute med skade.

Dette skal bli tøft! Får håpe guttane vokser med oppgaven!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 jun 03, 12:45
Fallay er skadefri, men Tore P (tilbakefall?), Trondsen (mageproblemer/virus), Pettersen (liten hjernerystelse), Østli (mulig minnisk/leddbåndskade), og Forsberg (beinbrudd) er uaktuelle.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 18 jun 03, 13:34
Da blir jo ikke den bakre rekka såååå ille.. blir vel: Czwartek - Helland - Fallay - Hagen

Den er jo ikke så ille, Fallay er jo god han, selv om han mangler litt rutine...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 18 jun 03, 13:46
Det lille jeg har sett av Fallay så langt holder mål.. men jeg liker ikke at han må inn i en så viktig og vanskelig toppkamp på bortebane... helland er grei.. tror fallay er ganske kjapp, og kan derfor kompensere for hellands manglende fart...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 18 jun 03, 13:47
Kom også til å tenke på at Ringberg har spilt stopper tidligere... kanskje kunne det vært en ide og flyttet ned han, men da mister vi vel alt av goalgetter-egenskaper på topp...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 18 jun 03, 16:04
det som er spennende er jo hvis enten helland eller fallay må ut. hva skal da skje? pål andrè har jo spilt mange kamper som stopper i ffk tidligere. muligheten da er jo å sette stian eller olof på backen. da har vi faktisk 3 venstre back muligheter og jeg vet ikke hvem av vebjørn og olof som tackler høyre backen best. stian gjør det neppe.

synd for anders ø at han er ute nå. nå kunne han fått matching på plassen jeg syns han passer best.

jeg tror og håper på at samtlige i forsvarsfirern klarer samtlige 90+ minutter i dag med glans!

---------------------------

med ffk til champions league!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 jun 03, 00:37
Alle gjorde en god innsats i forsvaret i dag.. spesielt Helland sto frem... tror mange fikk bakoversveis når eggen satt vebjørn inn i midtforsvaret i 2.omgang, men han klarte seg meget bra!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 00:39
Vebjørn spilte meget godt i dag, han har vel nesten spilt bedre på bortebane enn på hjemmebane? Vi må passe på å rose mens vi kan :D spesielt Vebjørn som har fått så mye pepper fra før...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f