Husk meg
Brukernavn
Passord

Ham-Kam-fan lagde kvalm

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ronaldo

Knøttespiller
Ble medlem: 12 sep 04
Innlegg: 43

Lagt til: 13 sep 04, 02:46
jeg har vært på mange ffk kamper både tap og seier, men syns det er viktig og holde seg i kinnet. jeg sikter til dette som sto i fb: Les her

---------------------------

FFK er det beste laget


herrflick

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 10

Lagt til: 13 sep 04, 11:44
Makan til maktsyk politi som i Fredrikstad i går har jeg aldro sett, en skamm! Politiet pirket for den minste ting, og SÅ etter, og lette etter å ha noe å lage bråk for! Bare et lite skjerf som hang utenfor skiltene ble kommentert! Faens homo politi. At han banditten ble tauet inn, er en skandale. Å bruke kjeften har vel aldri vært noen ulovlighet i Norge!!!!! Makt syke svin..

---------------------------

Flick


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 13 sep 04, 12:23
Når dere kommer drassende med Casual-gjengen deres er det vel ikke annet å vente, er det vel ?

Dersom du mener å sjikanere politi sammenhengende i 2x45 minutter er lov i Norge, så bør du lese lovbøkene litt bedre kanskje ?

At de derimot slår ned på at dere har banner over reklameskiltene synes jeg er en uting og rimelig provoserende.

Det var 5 personer blandt dere som er notoriske bråkmakere som det ble advart mot fra politiet på Hamar, disse ble observert hele kampen og fikk sin fortjente straff.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 13 sep 04, 12:47
Endret: 13 sep 04, 12:48
herrfuck: neste gang du/dere er på fotballkamp, så prøv å fokuser på fotballen i stedet for alt annet. da vil det gå dere vel....

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


herrflick

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 10

Lagt til: 13 sep 04, 12:50
Opprinnelig postet av BøgeJon
herrfuck: neste gang du/dere er på fotballkamp, så prøv å fokuser på fotballen i stedet for alt annet. da vil det gå dere vel....



Javel, hadde dere gjort det samme hadde dere kanskje overlevd i tippeligaen og!

---------------------------

Flick


herrflick

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 10

Lagt til: 13 sep 04, 12:51
Casual gjeng??? Hehe, skal ikke mye til for å få dette stempelet i Norge skjønner jeg.... Hehe. Anduril kan neppe ha sett mye fotball utenfor nedrykksbyen!hehe

---------------------------

Flick


Ronaldo

Knøttespiller
Ble medlem: 12 sep 04
Innlegg: 43

Lagt til: 13 sep 04, 12:56
Endret: 13 sep 04, 12:56
litt amper stemning nå ?
jeg vil si at etter kampen bør suportere gå ut fra stadion som normale folk. selv tap eller seier er det ikke noe poeng og rakke ned på den ene eller andre.

:D

---------------------------

FFK er det beste laget


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 13 sep 04, 13:06
Endret: 13 sep 04, 13:09
Kall utysket hva du vil herrflick, folk som stiller i rutete capser og kun er der for å lage bråk, havner hos meg i kategorien Casuals.

Snakker ikke om resten av gjengen som stiller i supporter-utstyr og er der for å se fotball.

Dessuten så ligger vi ikke ann til nedrykk akkurat nå, og jeg har vært helt inne i Moss og sett fotball også jeg, nemlig.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


herrflick

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 10

Lagt til: 13 sep 04, 13:19
Jeg er med på mange av Banden sine bortekamper, og har ikke sett en eneste som er kommet for å lage bråk. Det finnes en eller 2 homoer som (de samme hver gang) prøver å lage litt kvalm i ny og ne, men disse er ikke med på noen turer arrengert av banden, og jeg har heller ikke sett de på lenge. Vært i Moss å sett 1.div fotball ja? Er vel mye casuals der og tenker jeg:p Det jeg egentlig ville frem til var at jeg synes politiet var altfor provoserende i går, og bø opp til bråk, gudskjelov holdt all fra Hamar seg i skinnet, men makan til maktsyke mennersker! Jeg mener, politiet må regne med litt pepper fra Tribunene på fotball kamp, hvor det er en del bersudede mennesker. Ord har aldri drept noen, synes de bare skulle overse verbale meldninger, herregud, det er da bare ord!

---------------------------

Flick


Ronaldo

Knøttespiller
Ble medlem: 12 sep 04
Innlegg: 43

Lagt til: 13 sep 04, 13:48
jeg har noen punkter jeg syns en bør tenke over.

1: tar alkohol over for folk bør en styre seg fra det. det er lov å drikke uten å miste hode eller det som er der inne.
(Dette er ikke til herrflick personlig)
anngår alle det.

2 politiet er kun normale folk. Det er kun innstillning som får folk slik. I norges lover er det fatisk ikke lov å angripe politiet verbalt

så jeg syns slike ting bør huskes..

gi et smil og du for det samme tilbake :)

---------------------------

FFK er det beste laget


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 13 sep 04, 13:56
Syns ikke dette er noe å henge seg opp i.
Når mengder med folk samles er det alltid noen som skeier ut litt, det gjelder alle.
Spesielt på borteturer har det en tendens til å bli drekki litt for mye.

Er ikke første gangen folk har blitt bura i forbindelse med kamp i år.

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 13 sep 04, 13:59
Endret: 13 sep 04, 14:01
Politiet kan nok være litt provoserende, men når noen står og slenger dritt i lang tid ( og antageligvis ikke engang så på banen ) så blir de tatt vekk.

Det ble tatt beslutning om å ikke gå opp på tribunen, men å taue dem rett inn i bilen rett utenfor porten. Og det er jo rett gjort, ellers hadde det blitt kjempebråk.

Opplysningene om hvem som kom fra Hamarog som var bråkmakere blir gitt på sikkerhetsmøte dagene før og på kampdagen. Antar at det er Hamar-politiet som gir disse opplysningene. Alle de 5 som var advart mot, vaktene har med seg bilder av disse, var på kampen. De blir betegnet som "organiserte bråkmakere" og observeres gjennom hele kampen.

Spørs om ikke ryktet deres går litt før dere, noen "pleier" å lage bråk, og da blir dere stemplet som bråkmakere og politiets innsats bærer sikkert preg av det også.

Ja ja, nå har vi i alle fall delt poengene mellom oss, en hjemmeseier til hver.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 13 sep 04, 14:00

Nå virker det ikke som om Herrflick har lest loven i Norge. Greit nok det med skjerf og sånn, men å sjikanere Politiet er en annen sak. Samme hvor du gjør det om det er en fotballkamp eller på gata, edru eller ikke, skal politiet reagere. Det er helt normalt her ned og i Oslo. Mulig det er anderledes i Hamar. Er vel så mye innavl at han som ble tatt er fetteren til onkelen til Politisjefen. I tillegg hadde politiet fått beskjed om noen folk som de måtte holde øye med.
Og Herrflick: Hvis du mener vi rykker ned, da må laget ditt ikke være langt i fra nedrykk når det kommer til det spillet på banen. Måtte le etter seieren i går. Spes. etter at dere sang rykker ned.

Utenom bråkmakerene synes jeg dere var flinke supportere. Møtte opp en del folk. Det skal dere ha for.

---------------------------

Fredd


herrflick

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 10

Lagt til: 13 sep 04, 14:59
Vi sang rykker ned, fordi selv med seier i går, kommer dere til å rykke ned... Seieren i går førte dere opp på kvalik, ikke sikker plass. Mitt tips og håp er at dere rykker ned.. Alta og Kvik Halden neste år! :p Men bevares, fortsetter dere sieres rekken, så er det ikke langt opp, da tar jeg av meg hatten. Men seieren i går var ikke akkurat overbevisende av FFK, dårlig fotball. Men hamkam spilte også ræva, det var 2 kjedelige lag der ute, tilfeldigheter som avgjorde...

---------------------------

Flick


magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 13 sep 04, 15:13
Syns nesten det var litt morro jeg, når vi (fire 14 åringer) som går forbi Ham Kam bussen med et stort rødt og hvit flagg, klarer å gjøre en stor voksen kamma supporter så sint at han må banke på ruta å vise finger`n!

:ffk:

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D

- vi er kommet for å bli!


Ronaldo

Knøttespiller
Ble medlem: 12 sep 04
Innlegg: 43

Lagt til: 13 sep 04, 15:14
hups her tror jeg herrflick er ute å svømmer i farlig vann. kampen i går var fart og spenning syns jeg. det var mye fine ting å se. F.eks Risholt som fosset fremover og west sine løp. Ham-kam hadde også mye spill og by på selv om det ikke holdt slik som herrflick skulle ønske. FFK var ett bedre lag i går. kansje ikke lett å innrømme om en ikke er FFK patriot. Jeg syns det var en bra kamp og spenning. Det beste laget vant til slutt.. Heia FFK Heia ffk stå nå på. :ffk:

---------------------------

FFK er det beste laget


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 13 sep 04, 15:15
Seieren igår var overbevisende da HamKam er et av de laga som har vært vanskligst å slå iår, det fordi alle ligger i forsvar. Det holdt ikke, vi slo dere allikevel. Spillet til HamKam minner egentlig mye om kanonball, så om vi rykker ned så kan vi fortsette å se et lag som forsøker å spille fotball, mens du fortsatt må se kanonball. Og slik kommer det til å være alltid for mens dere må seile på Mjøsa så har vi et helt hav og ta av.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 13 sep 04, 15:38

Herrflick: Du har rett i at det ikke var noen bra kamp av noen av lagene. Men det er Kamma sin feil. Bare se på hvem som spiller mest offensiv fotball. Det er Fredrikstad. Ham.Kam er et lag som legger seg bakpå. All ære til dere for at dere ligger så høyt på tabellen, men underholdningsverdien av det er en annen sak.

---------------------------

Fredd



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340