Husk meg
Brukernavn
Passord

Tanker gjort etter Ham-Kam kampen...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 12 sep 04, 23:51
Er enig i at Barrett er en (mye?) bedre spiller enn Vebjørn, men han spilte ingen storkamp i mine øyne. Håper han har potensiale til å heve seg enda litt :)

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 12 sep 04, 23:54
Opprinnelig postet av jashin
Mulig at Ringberg virker ( og muligens er) treg, men han binder opp en til to forsvarere noe som gir bedre plass til andre FFk-spillere i angrep
Det argumentet begynner jeg å bli rimelig lei nå.... Jeg ønsker meg en spiss som scorer mål. Enkelt (?) og greit.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 12 sep 04, 23:59
Endret: 13 sep 04, 00:03
Det spiller vel ingen rolle hvem som scorer målene så lenge vi scorer.

Forresten så er det ikke et argument men et faktum.:cool:

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 sep 04, 00:01
Synes det blir vanskelig å bedømme alle spillerne i en kamp som denne.

Ham-Kam spiller :D:Den utrolig primitiv fotball og det er etter min mening en skam at et slikt lag ligger og kjemper om en 4. plass i årets tippeliga.

Risholt er vanligvis en ballvinner på midtbanen, men hvordan kan han vinne ballen når den går 10-15 meter over hode på ham hver gang.

Ellers er jeg enig i det meste Costanza og Asgeir sier.
Wade Barret spilte så godt offensivt at det burde være fristende å bruke ham som ving i neste kamp når Enerly har karantene. Barret er minst like god med høyre som med venstre ben.

Czwartek var ikke veldig god idag og Raio var i en klasse for seg selv.
Ringberg lider veldig i de fleste kampene over manglende tempo, men til hans unnskyldning kan sies at han blir passet godt på, da de andre lagene vet at han normalt er vår toppscorer.
West mangler selvtillit i avslutningene og må bli mye råere og frekkere når han har sjansen.

Ellers så er vi på god vei, når vi vinner på litt under middels dag spillemessig, men med topp innsats.

Vi kan enda nå 39 poeng. Vil bare minne om at i 2003 tok Odd 4. plassen med 38 poeng. :D:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 13 sep 04, 00:09
Opprinnelig postet av jashin
Det spiller vel ingen rolle hvem som scorer målene så lenge vi scorer.

Forresten så er det ikke et argument men et faktum.:cool:


Ja, men han kan da vel score mål selv om han binder opp forsvarsspillere...!? De fleste fotballsparkende spisser binder jo opp motstandernes forsvar...
Jeg mener at han i år har sviktet for ofte når han får sjansen til å putte.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 13 sep 04, 00:10
lund hansen - gjorde jobben selv uten caps i sola
czwartek - får for mye pepper her. spilte en helt grei kamp og forsvarer en plass på laget
piiroja - for en hodestyrke og for en kamp!
helland - veldig gøy roger!
barrett - ikke tvil om hvem som er vår venstre back! mener allikevel han ikke leverte en veldig god kamp i dag. kan takke pål andrè for at han ikke ble skyld i mål i første omgang da han slapp geir etter egen corner.
enerly - er kanskje litt for lugn? leverer en kamp på det jevne
risholt - er viktig i oppspillfasen i dag og bryter også en del pasninger. anonym høyere opp på banen
brenne - glimter til innimellom. vil se deg litt mer på løp
stjerna - gjør en del fikst. god i perioder.
ringberg - vinner en del på hodet igjen, men taper for mange dueller og er sjeldent spillbar
west - tren med ball brian og bli vår redningswest!

---------------------------

med ffk til champions league!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 13 sep 04, 00:18
Endret: 13 sep 04, 00:18
Poenget er vel at vi må greie oss med det vi har siden overgangsvinduet er stengt. Vi kan ikke tenke stilpoeng men må krige og vinne for enhver pris så får vi vurdere eventuelle erstatninger når sesongen er over og vi har berget plassen. Inntill da synes jeg vi får støtte spillerne så godt vi kan og prøve å få det beste ut av de. Men når det er sagt så hadde jeg håpet at FFK hadde skaffet en ny spiss før overgangsvinduet ble stengt slik at vi hadde hatt flere alternativer på topp. Tør ikke tenke på hva som kan skje hvis Ringberg og/eller West blir skadet. Da blir det temmelig tynt i angrepet.

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 13 sep 04, 00:18
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Vi kan enda nå 39 poeng. Vil bare minne om at i 2003 tok Odd 4. plassen med 38 poeng. :D:D


Slike innlegg elsker jeg!! :D:D

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 13 sep 04, 00:18
Knut: Det er som jeg skulle skrivd det selv. Jeg mener med mine innlegg IKKE at Barret spilte dårlig,MEN ikke bra heller. Og JA, jeg er enig i at han er en bedre spiller enn Hagen. Men å ta ut Cvartek, og sette Barret på høyre og Hagen på venstre. BARE TULL!! Hvilket grunnlag blir lagt til grunn i det utsagnet?

Igjen! Hele forsvarsfireren spilte bra. Helland og Piiroja best og Cvartek var god, og Barret grei. Men er han verdt den lønna?

Grattis med seieren ALLE SAMMEN!!

---------------------------

den vitende


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 sep 04, 00:27
Er stort sett enig med deg Jashin, men håper at KTE prøver å bytte ut Ringberg i noen kamper og setter inn Hornseth.
Hornseth er fotrapp og har spilt bra på 2. laget de siste kampene. Han har ikke den samme hodestyrken som Ringberg har, men Ringberg vinner heller ikke mange hodedueller for tiden, så det må være verd å prøve.
Kanskje neste gang, når vi leder med 2-3 mål mot Stabæk?:D:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 13 sep 04, 00:37
Opprinnelig postet av jashin
Poenget er vel at vi må greie oss med det vi har siden overgangsvinduet er stengt. Vi kan ikke tenke stilpoeng men må krige og vinne for enhver pris så får vi vurdere eventuelle erstatninger når sesongen er over og vi har berget plassen. Inntill da synes jeg vi får støtte spillerne så godt vi kan og prøve å få det beste ut av de
Det er så sant som det er sagt...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


snæbbus#12

Knøttespiller
Ble medlem: 07 jun 04
Innlegg: 31

Lagt til: 13 sep 04, 01:59
Veldig enig med sa#1, la oss prøve Hornseth litt, Marcus leverer desverre ikke om dagen:)

---------------------------

hjørnet forever


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 13 sep 04, 09:08
Synes også Ahlsen gjorde en bra figur på sidelinjen. Så er vel det meste sagt om FF-laget denne kampen. ;)

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 13 sep 04, 09:17
Ikke så mye nytt fra min side:
Bare GRATULERER med en flott arbeidsseier.
Mener at Roger H & Bjørnar beviste de hører hjemme blandt de 15!!!!
Når det gjelder Stjerna er jeg fortsatt av den formening at han godt kan selges, dersom noen vil ha han.
Ellers stor takk til VIF som ga oss tipset om Raio. Han er bare konge. Takk VIF!!

Sier fortsatt " The future so bright I gotta wear shades"
:cool:
:cool::cool:
P.s beholder min skepsis til Eggen /Hansen

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 13 sep 04, 10:23
Opprinnelig postet av sissi
Costanza..Var vi på samme kamp??!! Barret gjorde en "så der"...Hellan spilte bra, og Piiroja var suveren, Cwartek spilte også bra.

*** Piiroja
** Helland
* Cwartek




Sissi, var vi på samme kamp. Cwartek spilte bra!!!! Han hadde stort sett bare feilpassninger idag, og spilte veldig ussikert.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 13 sep 04, 10:41
Opprinnelig postet av antidrillo

Når det gjelder Stjerna er jeg fortsatt av den formening at han godt kan selges, dersom noen vil ha han.


Hva med å erstatte ham med Kopteff?
Det er en spiller jeg gjerne ville sett i FFKdrakta. Når Viking var på stadion, var jo han den eneste spilleren man la merke til på et tamt Vikinglag...

Desverre så ser det ut til at han blir i Viking , men det skader vel ikke å prøve...?

Ser forresten at Start også vil ha ham.....

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 13 sep 04, 11:18
Piroja var sinnsvakt bra, vant alt av dueller. Schwartek var dårlig. Mister ballen alt for ofte, og for mye feilpasninger. Alle skryter sånn av Barrett offensivt. Synes ikke han var så mye bedre enn Hagen. Pasningsfoten hans er ikke på langt nær like bra, og synes Vebjørn fant mange fine løsninger når han kom inn. Barret leverte ingen spesielt kamp, men den var kanskje litt over middels.
Midtbanen var ikke spesielt bra. Håkan gjorde mye lurt i starten, og viste som vanlig at han er en lur spiller. Men det holder ikke - han taper for mye dueller og er for lite involvert.
Markus spilte en av sine dårligste kamper på lenge. Brian var heller ikke på topp.

Synes ikke laget fungerte angrepsmessig i det hele tatt, men det skyldes kanskje like mye Hamkam som oss selv. Takket være bra forsvarspill og gode dødballsituasjoner vant vi allikevel. Takk for det!

Neste gang ser jeg for meg at Brenne flyttes ut på høyre kant og at Helland tar plassen hans. Noen enige? Da får vi veldig defensiv trygghet, samtidig som vi vet at Helland er en måljeger av rang.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 13 sep 04, 11:59
Det er fortsatt ikke mange lag som har scoret mer enn FFK. Det til tross for en dårlig første halvdel på sesongen. FFK er desidert formlaget akkurat nå. Fortsetter det slik blir det, hold dere fast, Royal League!!!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 sep 04, 12:29
enig at helland på midten kunne vært en smart løsning.han mangler litt fart,men kompenserer med erfaring.er veldig plasserings dyktig.brenne på kanten kan jo fungere det også.

legger merke til at stjerna og ringberg får mye pepper her inne.men hvem er da toppscorere for klubben vår i år?bare et spørsmål...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 13 sep 04, 13:14
Mål er mål , uansett hvem som scorer.
Det som imidlertid kan være litt bekymringsfult er at vi scorer få spille mål. De fleste målene kommer på dødball. Men, så lenge vi vinner så er det helt greit for meg!


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340