Husk meg
Brukernavn
Passord

Tore P tilbakefall?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jun 03, 19:07
Ser at Holters ikke er fornøyd med at jeg legger ut nyheter her inne, hva syns dere andre, skal jeg kutte det ut, eller er det greit med nyheter, grunnen til jeg gjorde var at jeg regnet med at Holters hadde så mye å gjøre at han ikke hadde tid å legge det ut.
Angående Tore , bekreftet han på Radio Fredrikstad at han ikke var i form og at nye blodprøver var tatt, nå begynnes det tynnes i rekkene bakerst, har vi flere forsvarsspillere å ta av?
PS Holters husk å legge ut konkuransen 10 gratis billetter til Strømsgodset kampen

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jun 03, 20:59
Med Tor Trondsen, Jørgen Pettersen, Anders Østli og sannsynligvis Tore Pedersen ute så ser det unektelig ikke bra ut med tanke på midtforsvaret. Vi får håpe at Tore P blir klar og kan danne et midtforsvar med Helland. Hva er alternativene dersom Tore P må gi seg? Det som er sikkert er at laget vil bli svekket...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 17 jun 03, 21:59
Hvis alle skulle være ute i morgen blir vel alternativet å ha Helland og Fallay i midten...er ikke så bekymret over dette selv om Trondsen og Jørgen/Tore er å foretrekke...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 22:13
Supporter:
Jeg synes det er helt greit at du legger ut nyheter her jeg... men jobber du i FB.. er det derfor??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 22:15
Stemmer dette med Tore P?? det er i tilfelle helt forferdelig! jeg syns han begynte å trene igjen for tidlig også...

Når det gjelder kampen i morra ser jeg for meg et midtforsvar med Jørgen (som sikkert blir klar) og Helland... men håper på at tor eller tore er friske nok til å spille!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 jun 03, 22:42
Opprinnelig postet av supporter
Ser at Holters ikke er fornøyd med at jeg legger ut nyheter her inne, hva syns dere andre, skal jeg kutte det ut, eller er det greit med nyheter, grunnen til jeg gjorde var at jeg regnet med at Holters hadde så mye å gjøre at han ikke hadde tid å legge det ut.


Hm, tror vi trenger en lite avklarering på dette. Poenget mitt er at du ikke bare skal legge ut overskriften til f-b + en link, men heller starte en diskusjon rundt tema.

Hvis du skriver noe om nyheten, hva du synes, hvordan dette vil være for laget, osv så er det helt greit å henvise til artikler både i f-b, nettavisen, vg osv, men ikke bare selv nyheten :)

Men du har rett, jeg har ikke tid til alt selv! Og for tiden er vi i full gang med nytt design og flere forbedringer.

:)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 17 jun 03, 22:51
Er greit at du legger ut nyheter, men du trenger vel ikke legge ut nyheter som det er linker til på sida?
Uansett... Får håpe dette med Tore P. ordner seg, det er altfor mange "småskader" bak der nå...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 22:53
Oi, leser på fb.no nå at Jørgen hare fått hjernerystelse og er uaktuell, i tillegg er tor uaktuell... KRISE!! nå må vi bare håpe på Tore P og Helland bak, er ikke sikker på hva Lahay Fallay er god for i en slik toppkamp... :(

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 17 jun 03, 23:03
Uff... Dette er virkelig dårlige nyheter, selv om vi burde klare å stable en grei rekke på beina, med Tore P - Helland - Czwartek og Hagen... Får bare håper Tore P, kan starte, går jo no rykter om tilbakefall...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 18 jun 03, 23:47
Holters! Hørt noe mere om Tore P. F.eks om han er klar igjen søndag. Interessert i å høre om Jørgen P.og Tor T. også. Trenger noen av de faste bak igjen, selv om det gikk over all forventning idag!!!:ffk:

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 00:07
Tor T. er vel mest sannsynlig klar til søndag, satse på at magesmertene og spyinga gir seg når han får slappa av litt.. :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 19 jun 03, 00:11
Bra det ivertfall. Men TOre P. og Jørgen P. da?

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 jun 03, 00:17
Fikk noen meldinger fra Tor Trondsen og han håpet på søndag. Han var på bedringen vei. Hardhausen ville egentlig dra til Hønefoss også, men ble nektet av legen.

Snakket med Jørgen Pettersen på Hønefoss, og han håpet også på søndagen, men han fikk vondt i hodet osv når han jogget, og måtte ta det ekstra med ro siden han fikk en hjernerystelse etter Vålerenga-kampen tidligere i år.

Tore Pedersen vet jeg ikke.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jun 03, 00:18
Tor Trondsen har vel fått magekatar? Det er vel ikke noe å kimse av, men kan nok muligens spille ball igjen ganske fort ja...

Jørgen P fikk en lettere hjernerystelse etter at han skallet borti Jalland på søndag. Bør vel være tilbake etter et par dager med ro.

Tore P bør nok ha litt is i magen. Har nok begynt å anstrenge seg og trene for tidlig (dårlig lege som har gitt klarsignal?) Nå vet jeg selvsagt hverken hvordan Tore P selv føler seg, ei heller har jeg medisinutdanning, men noe sier meg at han kanskje bør ta det litt rolig litt lenger...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 jun 03, 00:20
Selv om man har en lett-trent kropp er det helt sykt å begynne å trene etter tre uker når man har kyssesyken..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 jun 03, 00:21
Men dersom ingen av dem skulle bli klare tror jeg ikke det er noen stor krise, både Fallay, Helland og Vebjørn (!) klarte seg veldig bra som stoppere i dag..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 00:28
Sant det ajg, selv om det er en trygghet å ha de tilbake er det ingen krise.. Ser jo på kampen til søndag som en lettere kamp enn den i dag, selv om man ikke skal undervurdere godset heller...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f