Husk meg
Brukernavn
Passord

Innvasjon fra Hamar

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 10 sep 04, 19:43
Må bare si jeg syntes det er litt merkelig at Hamarfansen har valgt seg Metz som oppvarmingspub...når de aller helst ikke vil møte noen supportere fra Fredrikstad der.
I beste "hooligans" stil håpere de at FFK supportere skal skremmes vekk. Hørt på makan !!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 10 sep 04, 19:48
Får nesten ta seg en tur på mets da,He he

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 10 sep 04, 20:38
Anbefaler derfor alle å gå op Metz för kampen, så kan jo de ha seg vekk isteden.

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 10 sep 04, 20:54
Nå finnes det vel en liten sjanse til at de ikke vil ha bråk også da ......

Blir i alle fall ikke noe bedre om alle møter opp med innstillingen at her blir det bråk.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 10 sep 04, 21:54
Vi skal i alle fall ikke la de ture frem som de vil..............

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 10 sep 04, 22:58
Spot On Dette!!!

http://www.demokraten.no/lokalsport/article1244584.ece

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 sep 04, 02:13
hamkam supporterne er de verste rasshøla jeg har sett... har fulgt med litt på forumet på hamkam.no, de vet ikke hva supporterkultur er! de driter i NSA og hater alle andre. de vet ikke hva det er å varme opp til kamp sammen med motstanderens supportere engang! da vil de bare sloss!!! Idiotiske bønder!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 11 sep 04, 03:34
HamKam supporterne er en patetisk gjeng. La oss møte opp på West End i stedet så kan vi bue når de går forbi på vei til stadion. Relativt billig øl er det der også.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 11 sep 04, 08:20
La oss sloss!!! *slå på brystet* :rolleyes:

Tror ikke de klarer å lage noe faenskap, er ingen herfra som interessert i å synke ned på det nivået, håper jeg.

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 11 sep 04, 09:02
Jeg overvar av alle ting en kamp mellom MK og HamKam i Mandal for et par år tilbake. Der fikk man oppleve et knippe tilreisende kamma-supportere på sitt "beste". En lite sjarmerende gjeng kan man si. Ganske så "preget" av reisa var de oxo...

---------------------------

math


fredrik

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 aug 03
Innlegg: 15

Lagt til: 11 sep 04, 10:24
he he..jeg må le!!! ska bøndene komme hit til alle fotballers hjemby? det blir jo som å stå alene foran klanen på ullevåll,å si at "jeg ska banke dere alle sammen" LYKKE til alle bønder og potetsamlere..dere har en herlig supporter kultur.:o her står vi en for alle og alle for en:ffk:

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 11 sep 04, 12:14
Noen røde og hvite må deffinitivt ta B-vitaminen sin på Metz, for å utligne ph-verdien....-ok

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 11 sep 04, 13:09
Opprinnelig postet av ajg
hamkam supporterne er de verste rasshøla jeg har sett...de vet ikke hva supporterkultur er! de driter i NSA og hater alle andre. de vet ikke hva det er å varme opp til kamp sammen med motstanderens supportere engang!


Du har helt rett, men det verste er at bønda har denne linken på sia si;

http://www.briskebybanden.com/modules.php?name=Supporterskikk


---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 11 sep 04, 19:44
Synd stjernen spiller kamp når alle går på mets!!!!
Hadde ikke vært meg og en del av gutta,noe i mot å se om det er noe tak i dem!! Vet en del caculs kommer fra Hamar også....Bønder er dem alle!!!

Kamma

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 aug 04
Innlegg: 2

Lagt til: 11 sep 04, 19:59
Gud hvor dere er barnslige. Hvorfor ikke bare tenne et bål av hele plankehaugen. Hvorfor går det ikke an for alle å ta en øl sammen før kampen? Oppfør dere som voksne, eller er dere kanskje ikke gamle nok til å gå på pub?

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 11 sep 04, 20:17
Opprinnelig postet av jashin
HamKam supporterne er en patetisk gjeng. La oss møte opp på West End i stedet så kan vi bue når de går forbi på vei til stadion. Relativt billig øl er det der også.


Det stinker jo piss på West End da. Utrolig høy alkisfaktor der. Mye bedre att vi tar Metz, så tar de West End. Kamma suporterne vil sikkert trives på West End.

:ffk:

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 11 sep 04, 20:22
Endret: 11 sep 04, 20:22
Opprinnelig postet av seal_dm


Det stinker jo piss på West End da. Utrolig høy alkisfaktor der. Mye bedre att vi tar Metz, så tar de West End. Kamma suporterne vil sikkert trives på West End.

:ffk:


Haha LOL, du har så rett. Er høy rød i trynetfaktor på WE :D Hele plassen stinker.... Pizzan er OK da :confused: heheh...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 sep 04, 23:51
Opprinnelig postet av Kamma
Gud hvor dere er barnslige. Hvorfor ikke bare tenne et bål av hele plankehaugen. Hvorfor går det ikke an for alle å ta en øl sammen før kampen? Oppfør dere som voksne, eller er dere kanskje ikke gamle nok til å gå på pub?

det er jo dere som ikke vil ta en øl sammen med andre supportere før kamper. det er det vi reagerer på!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 12 sep 04, 00:54
Skjønner meg ikke på hamkam supportere. Litt av sjarmen med supporterkulturen er jo å snakke med motstanderns supportere og være sosiale. Men det er tross alt bønder med raske traktorer vi snakker om her:p
Husker forresten hjemmekampen mot kamma i fjor da de skulle sloss etter kampen og oppførte seg som tullinger.

Synes det i alle fall er leit at de ikke vil omgås med FFK supportere. Har hatt det veldig gøy med andre fans de siste åra. Hamkam fans hadde nok hatt det morsomt sammen oss, de er tross alt ganske like oss. Elsker bare klubben sin.

---------------------------

Ære være plankebyen!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 12 sep 04, 01:41
jaja, jeg skal trossalt danse maskindans (ddr) på mestern med kammasupportere før kampen.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340