Husk meg
Brukernavn
Passord

Leo til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 17 jun 03, 14:50
Øyvind Leonhardsen er ledig på markedet! Han hadde vel vært en ypperlig forsterkning på den plassen Bjørnar har hatt som høyre indreløper...!! Nå er det bare og åpne lommebøkene:D :D

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 jun 03, 16:07
Dette er et slikt innlegg jeg mener man skal lage. Akkurat på denne måten! :) Er du med da "En Annen Planke" ?

:rolleyes:

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 17 jun 03, 16:28
Leo..Tja. Kunne kanskje tenke meg noe mer framtidsrettet. :o
Dessuten skal han sikkert ha fett betalt. Men han har til tider noen herlige rykk.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 jun 03, 16:30
Kan vi ikke hente tilbake Rune Buer Johansen da? :o) Noen som vet hvor lenge han har igjen av kontrakten?

(Og det at noen av disse er veldig aktuelle)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jun 03, 19:04
Rune Buer Johansen briljerer jo for et av norges beste lag, og er faktisk i skrivende stund av de ALLER beste spillerne i Eliteserien. Tviler sterkt på at han kommer tilbake hit; han var vel her i to sesonger etter hva jeg kan huske (?) - men var vel lenger i Moss. Tror han er mindre aktuell for å si det mildt.

Leo er selvsagt god nok, men tror nok heller ikke han vil til Fr.stad.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 22:24
Leo takket jo nei til lønnsforslaget fra Villa, og da tror jeg ikke FFK kan komme med noe bedre tilbud, for å si det sånn... Har ikke noe tro på verken han eller Rune Buer heller... vi skulle helst hatt noe yngre, selv om navnene selvfølgelig klinger godt i ørene!;)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 jun 03, 22:44
Leo takket vel ikke direkte nei, men han følte seg ikke ønsket nok. Hvis de absolutt ville ha ham, så ville det ikke vært så farlig om han svarte innen fristen. Dessverre for Leo ble forslaget tatt tilbake rett etter fristen gikk ut.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 17 jun 03, 22:44
Helt enig ajg, selv om Leo er en spiller som sikkert er god nok for laget, synes jeg også vi burde gå mer etter litt yngre spillere... Leo er jo godt over 30 nå... Men, alt er jo mulig, Bohinen spilte jo nylig noen minutter for Vålerenga...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 23:00
Holters:

Han valgte å ikke takke ja til tilbudet han fikk fordi han synes det var for dårlig, dvs at han indirekte takket nei...

I premier league har de en regel som sier at man må takke ja innen en måned etter at man har fått tilbudet dersom man er bosman-spillere, hørte det på tv2-sporten i sta...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 17 jun 03, 23:02
Leo ville vente, dvs, han tøyde fristen fordi han regnet med at dersom klubben virkelig var interreserte, ville de "tåle" dette og utsette fristen litt (Leo var jo midt oppi de to landskampene og sånt).. Det gjorde ikke klubben, og dermed er Leo kontraktløs, enn så lenge...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f