Husk meg
Brukernavn
Passord

Brann bekrfter interessen for Risholt

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 22:32
Jeg trodde man kunne skrive det man ville i dette forumet så lenge det ikke er personhets eller grove usakligheter, jeg...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 18 jun 03, 17:28
HEhe, godt at noen gjør det som Holters vil :-) Går for Kvisvik og Roger`n jeg da!

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 18 jun 03, 18:45
Opprinnelig postet av ajg
Jeg trodde man kunne skrive det man ville i dette forumet så lenge det ikke er personhets eller grove usakligheter, jeg...


Selvfølgelig er det lov å skrive det man vil, bortsett fra personhets og usakligheter... og brukerene på dette forumet er eksemplariske.
På nesten 2300 innlegg har vi slettet under 15 innlegg.

Dette er et forum for supportere av supportere, og dere kan i stor grad være med på å bestemme reglene her slik at alle trives, men jeg skjønner poenget til Holters veldig godt. Det er ingenting i veien med å poste linker til ffk-relaterte eller fotball-relaterte artikler her, så lenge man selv drar i gang diskusjonen rundt emnet.

Vi har forresten også startet å forbedre forumet, og det kommer nok mange overaskelser på siden i løpet av sommeren/høsten. Det er bare å titte innom, og spre ordet til venner og bekjente :cool:

[mail=morten@ffksupporter.net]Send forslag om forbedringer![/mail]

---------------------------

Utvikler og Medeier.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f