Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK sliter med skader

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jun 03, 16:33
I følge Radio Fredrikstad sliter følgende spillere med skader:
Flere av de er tvilsomme mot Hønefoss.
Jørgen Pettersen, hode skade, Tor Trondsen, mavesmerter, Anders Østlie, alvorlig skade, Pål Andre Czwartek.

Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 16 jun 03, 17:46
Dette er absolutt ikke bra!
Godt vi har Tore P bak der nå. Det vil jo si at nesten hele bakrekka vår er ute!
FAEN!

---------------------------

Mvh

Diego


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 jun 03, 17:50
Blir vel en artikkel om dette i kveld. Kort fortalt:

1) Tor Trondsen hadde magekramper før kampen mot Sandefjord, og det var lenge tvilsomt om han skulle starte. Han er nå syk, og skal til undersøkelse i morgen

2) Jørgen Pettersen fikk seg en trøkk i situasjonen med Jørgen Jalland.

3) Anders Østli ble skadet i kamp. Går rykter om at han må opereres til uka.

4) Alexander Forsberg - beinbrudd - ute i 2 måneder.

5) Pål Andre Czwartek - ingen anelse. Fikk visstnok kramper under kampen mot Sandefjord.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 16 jun 03, 21:08
Forsberg har vel egentlig aldri vært aktuell heller? Er vel bare en grunn til at den gutten er i troppen? :p Pettersen blir sannsynligvis klar, vi får i hvertfall håpe det.. Czwartek var vel rett og slett bare utslitt på slutten? I værste fall kan man jo bruke Helland som stopper, selv om vi mister mye fart sentralt i forsvaret... Likevell ser jeg ikke på dette som noen stor krise... :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 16 jun 03, 21:19
En ting skal vi huske på. Å bruke Helland bak er som å gå med lim på skoa. Han er alt annet en rask. Han og Hagen utgjør ikke noe spesielt rakettduo akkurat. Sett Hagen på benken en gang for alle!!

:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 16 jun 03, 21:44
Hvem skal man bruke som alternativ for Hagen, dersom det er sånn at vi sliter med skader bak da? Ser ingen i dagens tropp som kan ta den plassen å gjøre en bedre jobb en Hagen gjør, synes egentlig ikke han har spilt så ille som alle skal ha det til...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jun 03, 02:25
Hagen er definitivt beste alternativ på v.back - rett og slett fordi han kjenner posisjonen, er venstrebeint osv. Vi har INGEN andre spillere som er vant med denne posisjonen, dessverre...

Å bruke Helland bak er som å gå med lim på skoa, thomkat? Vel, det er jo der Helland opprinnelig er best. Og han er ikke tregere enn f.eks. Trondsen. Saken er den at både han og Trondsen er avhengig av å spille bak der sammen med en mer temposterk spiller. Når det er sagt synes jeg Helland trengs best på midtbanen. Han har vært stabilt god i år, er målfarlig, pasningssikker og god i duellene. Var også av våre bedre spillere mot Sandefjord, uansett hva Holters måtte mene :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 17 jun 03, 10:57
Syns Helland har spilt bedre og bedre, har jo tilogmed putta på et par mål i de siste kampene.. Likevel er han nok best på midtbanen, men dersom vi har såpass mange skader som det blir sagt her inne syns jeg Helland er mannen som kan ta plassen sentralt bak, ingen andre kandidater til det så vidt jeg ser? (Mener Fallay mangler erfaring/er for dårlig ennå..)

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 11:20
Czwartek er helt sikker klar, jørgen er nesten helt sikkert klar.. Østli og Forsberg er ingen store tap, trondsen frykter jeg at har blitt smittet av Tore P (kyssesyken)..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f