Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye FFK låter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 44

Lagt til: 16 jun 03, 11:03
Jeg syns ikke de nye låtene var så veldig bra, egentlig syns jeg det var helt jævlig å høre på.Hvorfor lager ikke noen en skikkelig R&R låt eller en punk ffk låt?
Jeg regner med at det var flere som syns puddelheavy fotball låter a la Rosenborg stinker. Tæmme greier

---------------------------

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom


Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 16 jun 03, 12:37
Kjøp cd`en. Høres mye bedre ut der! Er enig i at det burde være litt mer variasjon, men syns den cd`en de har gitt ut nå er bra.

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 16 jun 03, 14:30
Den sangen som alle i plankehaugen sang refrenger på (hadde sånn plakat hvor teksten sto) synes jeg var veldig bra!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


KjellK

Knøttespiller
Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 31

Lagt til: 17 jun 03, 00:45
Hørte rykter om at det skal komme enda en CD?? En med en FFK-trubadur. Mener det var han som spilte på "Skjærhalden"-båten til Horten 16. mai.
Det jeg husker av det han spillte var veldig bra :-) Tror det er flere hit`er der.....
De sa i Aristokraten at den var ventet denne måneden.....
Venter i spenning :D

---------------------------

Med sportslig hilsen

KjellK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jun 03, 02:12
Sangene som ble fremført på Stadion mot SF var egentlig bare pinlig etter mine ører. Mulig noen liker det; jeg fikk litt Glommafestival-følelse av det, og synts generelt det var lavmål. Synes også lite om at stemningene på fotballkamper skal piskes opp av slikt på indrebane (Solheim inkl.). Får en flau smak i kjeften av det - en slags krysning mellom glommafestival og håndballkamp... Klarer meg uten; men at noen liker det - ja, det er jeg sikker på.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 11:08
Solheim på indre bane og straffekonk i pausa er bare morro, og sangene syns jeg var absolutt godkjente... men når solheim eller andre begynner å "piske" opp stemninga, ved å skrike "er det noe liv her?" eller er det noen fra plankehaugen her?", da blir jeg også flau..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 44

Lagt til: 17 jun 03, 11:17
Man skal ikke diskutere smak, men hvorfor ikke lage en sang med litt mer fart. Litt action!! Hvorfor må man lage puddel låter, passer mye bedre til en håndball kamp. Fotball har baller og trenger musikk med baller. Men dette er ikke så mye å diskutere, det viktige er hvordan det går på banen....

---------------------------

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 11:22
Ja, jeg er enig i at vi bør få en mer "moderne" klubbsang også, en med fart i som du sier, ala united-sangen fra 98 eller når det var...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 jun 03, 11:23
For de som var med på start-puben i kristiansand, synes jeg start-sangen "fotball og øl" var veldig bra.. noe lignende kunne vi få til i fredrikstad!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 18 jun 03, 00:24
Syns at For Fredrikstad er en ok ... låt men jeg har begynnt å legge til noen beat på den sån at den blir litt mer liva opp :ffk: Og desuten er også de to andre låtene ok du må bare høre dem nok jeg har sikkert hørt dem 200 ganger og syns de svinger :o

---------------------------

1 plass. 2005


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 18 jun 03, 11:12
Det er en kjennsgjerning at de fleste foppallåter er håpløst dvaske. Eneste unntakene jeg kan komme på er "Bønda fra Nord", og "Love on the Terraces". Den derre "Alt for Norge" klonen man drar på stadion er rett og slett helt jævlig. Men; smaken er som osv.

---------------------------

-exit body, exit mind-


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 18 jun 03, 11:45
Enig med det der.. Hva het den grusomme sangen vi hadde under EM nå sist? Den var rett og slett tragisk... Omtrent like tragisk som spillet til Norge...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f